Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Total 24 Hours of Spa 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
    Btw: wat maken die Ferrari's en Lambo's een vies geluid. Aston en Viper produceerden de mooiste sound.
    aston klonk belachelijk slecht vond ik, echt zo pisserig geluid waar niets van v8 in te herkennen was
    Ascari klonk dan veel beter. En verder blijven die Porsches geweldig klinken, en die ene Turbo blaast zo heerlijk diep

Gallardo was stil, en die Murci was ook een kletterbak, maar hoe verdomd snel was die wel niet!

Comment

Ik vond die aston martin echt als muziek klinken eigenlijk...

Comment

Elk z'n voorkeur

Mooiste geluid voor mij was één bepaalde 997, elke ronde was het wachten tot die terug passeerde... stak er torenhoog bovenuit

Comment

Die Corvette's, belachelijk zalig harde V8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            aston klonk belachelijk slecht vond ik, echt zo pisserig geluid waar niets van v8 in te herkennen was
            Ascari klonk dan veel beter. En verder blijven die Porsches geweldig klinken, en die ene Turbo blaast zo heerlijk diep

Gallardo was stil, en die Murci was ook een kletterbak, maar hoe verdomd snel was die wel niet!
            Ja, die Turbo met blauw kleur maakte prachtige brom !!

Proficiat aan Maserati trouwens !!

Wat ik wel lachen vond waren al die mensen met hun polo van Maserati aan. In groep altijd heen en weer aan het wandelen achter 2 hostesjes met een "gatbedekker" aan. Net een klasje schollkinderen. Mooi naast elkaar, Blijf in de lijn. Volgen aub. HEHEHEE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Die Corvette's, belachelijk zalig harde V8
              Faaack die deden zelfs echt pijn aan uw oren

Comment

Twas echt een zalig weekend.

De hele VIP-zooi was ook dik in orde. We kwamen nog maar toe, en mochten al direkt op een parking gaan staan tussen allerhande VIP bakken ( M3 sedan, Z06, RS6 MY2008, ... ). Best handig als je geen parking moet zoeken en betalen.
                Het eten was dik in orde. Gisteren echt wreed goed kunnen eten, en alles was perfect op een van de plasma's in de VIP room te volgen is het begon te regenen. De drank heeft rijkelijk gevloeid( wel 1000 pint0n gedr0nk0n) En de hostess was *KWIJL*.

De race was ook vet. Alleen had ik veel problemen in het begin van die fucking corvettes hun geluid. Zo bulderen . Voor de rest bij momenten spannende race.

Voor herhaling vatbaar. Superdeluxe weekend gehad.

Comment

rood: Deden er dan Aston V8 Vantages mee? Want de DBR9 heeft een V12.

Ik ben niet geweest (dure benzine).
                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Het was een saaie race tov vorige jaren. Alleen rond 7u op zaterdag toen de nummers 2 tem 5 op 2 seconden van elkaar reden (Maserati nr2, Gigawave Aston, Corvette nr5 en Maserati nr1) was het echt plezant om volgen.

En dan de Corvette die vandaag bij het binnenrijden van de pits in brand vliegt en een uurke later doodleuk weer meerijdt.

Qua sound: de Corvettes steken er ver boven uit voor mij, maar de C5R vroeger vond ik nog beter. Ascari, de Porsche GT3 RSR's, de Porsche Biturbo, de Vertigo... hoor ik wel graag.

De V12s hoor ik niet echt graag en de V8 van de 430's ook niet. 1 uitzondering: de Murcie Vorig jaar reden er zo nog 2 rond

Trouwens: wat een klapper van de Oreca Saleen Na het ongeluk zag je de afdruk van de auto in het witte doek van de bandenmuur: mooi 2 banden en de vorm van de wagen.

Hopelijk volgend jaar een betere race zoals vorig jaar, beter weer en een groter veld. Vooral meer GT1's en liefst ook 1 of 2 andere merken in GT2. Spyker, TVR, Panoz, Aston Martin... GT3 lijkt me een beloftevolle klasse voor later.
                    Last edited by ; 03/08/2008, 20:23.

Comment

't zou der nog aan mankeren in een V12

Comment

ohja juist het waren DB9's

that explains, sound trok dus op niets vond ik. Er was één 430 die best vet klonk in het aankomen (veel induction noise), maar eens ie gepasseerd was, was het evengoed bagger

Comment

ik ben ook geweest, eerste keer voor mij

ik had een ticket voor 10 euri gekocht, maar heb het nergens moeten tonen en ik zat perfect in een overdekte tribune, net na de haarspeld van de pits. wel eens spektakel, maar zo'n gebrul!
                          Giulietta

Comment

Wat een fucking vet weekend was dat wel weer niet!!!!!!!!!!

Comment

Ben ook terug geraakt. 24-uren races

De race zelf was minder spannend maar als de tegenstanders zichzelf min of meer uitschakelen is het voor Vitaphone wel heel erg makkelijk natuurlijk. Oververdiend en dikke proficiat voor VdPoele

Beste sounds: Corvette - Saleen - Porsche Biturbo (wat een kar) - Murcié (F1-like bijna)

Comment

Murcie had idd een zot zalige sound!!!

Comment

Comment

Comment

Comment

.

Comment

Comment

Working...
                                          X