Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Total 24 Hours of Spa 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Aargh, ik wil terug!

Wat een fantastisch weekend was het weer zeg! Bedankt aan alle aanwezigen, met name: Freud, Reedsh, Porky, Lefty en Biebauw! 't Was extreem vet!

DOAVES!
    't is lik graag gedoan!

't was echt schitterend, afspraak volgend jaar! Hoogtepunt was zonder twijfel de jongedame in haar Lotus Exige S, wat een droommadame

Comment

• Ik vond het al bij al een erg leuke 3-daagse. Vrijdagochtend vertrokken samen met driver_to_be, lamboron en nog een andere kameraad. Tentjes opgezet op de overigens verzorgde camping tegenover het Racing Hotel en genoten van de races.

Veel foto's getrokken (ik moet ze nog inladen). Mijne nieuwe lens heeft goed dienst gedaan!

By the way, rond het circuit gaan doe je te voet, en niet in een A8 Sissy's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        't is lik graag gedoan!

't was echt schitterend, afspraak volgend jaar! Hoogtepunt was zonder twijfel de jongedame in haar Lotus Exige S, wat een droommadame

Bedankt nog voor me free binnen te loodsen, RS6 VIP shuttle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Ik vond het al bij al een erg leuke 3-daagse. Vrijdagochtend vertrokken samen met driver_to_be, lamboron en nog een andere kameraad. Tentjes opgezet op de overigens verzorgde camping tegenover het Racing Hotel en genoten van de races.

Veel foto's getrokken (ik moet ze nog inladen). Mijne nieuwe lens heeft goed dienst gedaan!

By the way, rond het circuit gaan doe je te voet, en niet in een A8 Sissy's!
          haha, waar heb je ons gespot?

Comment

Vreemd! En dat reeds zo vroeg in de wedstrijd!
            heropgebouwd = / = nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              heropgebouwd = / = nieuw
              Ahja, 't is waar! Ik was vergeten dat Bouchut er redelijk hard was afgegaan tijdens de trainingen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Bedankt nog voor me free binnen te loodsen, RS6 VIP shuttle
                It was my pleasure, psychologisch voordeel wel zo'n RS6 vs. bedenkelijke poortwachter

Trouwens, rond 6.30u vertrekken en omstreeks 7.07u "veilig zijn aangekomen" **

Comment

• Twas er vierkant over. Wat een weekendje!
                  Doaves doaves doaveees.... Ik hoor et gvd nog!

En idd die madame in de Exige!!!!

Oh ja, de race verloor te snel te veel van de favorieten. Vond ik wat spijtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichten
                    Oh ja, de race verloor te snel te veel van de favorieten. Vond ik wat spijtig!
                    ja idd, enorm zwakke editie eigenlijk

Comment

ja idd, enorm zwakke editie eigenlijk
                      De race was inderdaad minder hoogstaand dan vorige jaren, maar ik heb er daarom niet minder van genoten! Vitaphone Maserati heeft het toch weer mooi klaargespeeld! Je moet het toch telkens maar doen hé...

Comment

De race was inderdaad minder hoogstaand dan vorige jaren, maar ik heb er daarom niet minder van genoten! Vitaphone Maserati heeft het toch weer mooi klaargespeeld! Je moet het toch telkens maar doen hé...
                        ik heb er ook van genoten maar niet van de spankracht want die was er niet. En ook een uiterst mager veld in GT1, zelfs geen enkele guest.

Comment

haha, waar heb je ons gespot?
                          Aan de dubbele linkse. Bergop wandelen is misschien te veel gevraagd

Comment

• SRT zou trouwens hebben opgegeven omdat de reserve-onderdelen op waren. Dat is dus ook een gevolg van die crash van Bouchut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                              Aan de dubbele linkse. Bergop wandelen is misschien te veel gevraagd
                              De paddocks zijn toch serieus ver van waar wij kampeerden!

Comment

De paddocks zijn toch serieus ver van waar wij kampeerden!
                                waar zaten jullie? Rivage? is toch maar goed 25 minuten wandelen

Comment

We zijn in het totaal minstens 4 keer naar de paddocks gegaan. En dan is dat toch wel een serieus eindje lopen hoor!

Comment

We zijn in het totaal minstens 4 keer naar de paddocks gegaan. En dan is dat toch wel een serieus eindje lopen hoor!
                                    da's gezond

Comment

Of 2 minuten rijden, ik zou 't wel weten

Comment

da's gezond
                                        Dat is het net: onze levensstijl tijdens de 24u is niet echt gezond te noemen.

Comment

Dat is het net: onze levensstijl tijdens de 24u is niet echt gezond te noemen.
                                          die van mij ook niet

ben alleen gegaan dit jaar -> hele bak Jup leeg en 2 grote pakken Camel er door gejaagd ()

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          Of 2 minuten rijden, ik zou 't wel weten
                                          waar parkeer je dan?

Comment

Working...
                                          X