Op WRC.com stond er dat Wilson Duval geen teamorders kan geven, omdat Duval als het ware een privé team op zich is. De wagen word gerunt door R-tec, en sponsors betalen natuurlijk ook om Duval zo hoog mogelijk te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WK Rally Duitsland 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNog een laatste bericht:
Om 13u is de showetappe in Trier en daar zou duval toch zijn 3e plaats moeten afstaan aan hirvonen: teamorders...
Wordt dus spannend afwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenToch een spijtig iets die teamorders.
Wat zouden de gevolgen zijn als hij er gewoon vierkant zijn gat aan veegt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTja, op een goed blaadje bij Cit en in een zwart boekje bij Ford he.
Maar langs de andere kant blijf ik er van overtuigd dat Duval zijn toekomst bij Ford ligt en niet bij Citroën, don't ask me why...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJa zo ver was ik ook wel. Maar ik vroeg me af of Ford 'sancties' zou kunnen nemen. Maja in feite kunnen ze dat niet hé... Duval rijdt voor een privéteam, dus veel kunnen ze hem niet maken.
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMaar langs de andere kant blijf ik er van overtuigd dat Duval zijn toekomst bij Ford ligt en niet bij Citroën, don't ask me why...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenNaar eigen zeggen heeft Duval een volledig WK in 2010 (2011 in optie) al in de zak, bij een officieel fabrieksteam.
Maar ik durf er niet té hard op hopen, is nog lang...
Comment
-
7e opeenvolgende jaar dat Loeb wint in Trier, trouwens
Enfin, die show-KP nog
Comment
-
Trouwens de SSS in trier is nu live te volgen op eurosport 2...
Voor zover ik nu al gezien heb: solberg 2e plaats, sordo 7e op 2 seconden en duval 8ste op 3 seconden
Comment
-
Tijden van de SSS die ik tot nu toe gezien heb:
1. Mikkelsen 3;22.0
2. P. solberg +0.0
3. Hirvonen +0.0
4. Aava +1.0
5. Atkinson +1.0
6. Loeb +1.0
7. Latvala +2.0
8. H. Solberg +2.0
9. Sordo +2.0
10. Duval +3.0
Comment
-
Vrij trage update op de wrc.com site blijkbaar
dus hier de totale tijd en uitslag:
1. Loeb 3:26:20.3
2. Sordo +47.4
3. Duval +1.19.7
4. Hirvonen +1.28.7
5. P. Solberg +2.34.3
...
Erg mooie beelden trouwens op die SSS. Loeb ging er vlotjes door met regelmatig wat overstuur erbij
Comment
-
Comment
-
Mooie foto's Jurgen.
Op WRC staat een klein interview met Duval, waarin ie zegt dat als Malcom hem vraagt voor in NZ te rijden, hij het zeer graag zou doen.
Duval kent trouwens maar 3 zinnen Engels:
I stay in home for seven months
car is difficult to drive
i'm very happy ( ... after I stay in home for seven months)
Comment
Comment