Waar te volgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenWaar te volgen?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat is dat met die westvlaamse commentator op Sporza? Nog nooit zo'n slechte commentaar gehoord, en dat zegt veel komende van een Sporza-kijker...
Ik persoonlijk zou niet zo streng voor hem zijn, maar de hoofd commentator, die mag je van mij neerhalen tot tegen de grond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat is dat met die westvlaamse commentator op Sporza? Nog nooit zo'n slechte commentaar gehoord, en dat zegt veel komende van een Sporza-kijker...
Vervisch is wel een van de Belgische hopen op 'n F1-plaats. (naast D'Ambrosio en Baguet)
Comment
-
Bijna alle rijders zeiden dat er verschillende inhaalmogelijkheden waren maar ik heb toch maar zeer weinig inhaalacties gezien. Massa heeft verdiend gewonnen. Kimi was grote teleurstelling, heeft nooit een inhaalactie geprobeerd op het parcour en dan de gigantische blunder in de pits.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenTechnische uitleg was wel altijd correct natuurlijk en dat is iets wat je van de hoofdcommentator raar of zelden kan zeggen.
Vervisch is wel een van de Belgische hopen op 'n F1-plaats. (naast D'Ambrosio en Baguet)
Teveel engelstalige fora voor u I'm afraid...
Ik weet wel dat die mens als coureur knappe dingen verwezenlijkt maar zoals de schoenmaker bij z'n leest moet blijven, moet die jongen achter 't stuur blijven zitten...
"Ja als opwarming voor de race spring ik wat met de touwen of gooi ik lucratief met een bal"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe gebruikt "raar" in 't nederlands zoals je "rarely" in 't engels zou gebruiken
Teveel engelstalige fora voor u I'm afraid...
Ik weet wel dat die mens als coureur knappe dingen verwezenlijkt maar zoals de schoenmaker bij z'n leest moet blijven, moet die jongen achter 't stuur blijven zitten...
"Ja als opwarming voor de race spring ik wat met de touwen of gooi ik lucratief met een bal"
OT: Man man, wat een saaie race. Het enige dat ik van deze race zal onthouden is de geweldig domme stoot van Raikkonen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenHeb jij nog nooit van de uitdrukking "raar of zelden" gehoord?
OT: Man man, wat een saaie race. Het enige dat ik van deze race zal onthouden is de geweldig domme stoot van Raikkonen.
Comment
-
Neenee, dat is wel degelijk een soort geijkte uitdrukking
On topic: Leuk circuit, vreselijke race.
Comment
-
opgestaan, race opgezet, race start, in slaap gevallen, wakker geschoten, massa rijd bijna Sutil aan, in slaap gevallen, wakker geschoten, kimi bezorgt er ene een gebroken been, kimi maakt een parodie op gorilla's in the mist, in slaap gevallen, wakker geworden en mannekes op ne velo aant werk... zegt genoeg over de race, twas wel een knap circuit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten'k ben benieuwd naar de straf van Massa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenboete en berisping, meer niet.. staat al een uurtje op het net te lezen..
Zou zonde voor hem geweest zijn moesten er ergere sancties geweest zijn. Zelfs had ie achter Sutil vertrokken, dan had ie nog gewonnen.
Trouwens ik vond 't deel van de opwarming voor zo'n race wel interessant eigenlijk. Zal misschien zijn omdat ik mij ook intresseer in 't aspect van de rijders naast 't circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten'k Vrees dat Raikkonens kansen op de titel stilaan verkeken zijn ... Tenzij ie een klinkende overwinning boekt in Francorchamps.
En niet vergeten dat hij vorig jaar op een zeker moment meer dan 20 punten achterstand had. Het kan nog, maar makkelijk zal het niet zijn.
En idd, mooi circuit maar saaie race.
Comment
Comment