Oorspronkelijk geplaatst door whispy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2008
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenEn niet vergeten dat hij vorig jaar op een zeker moment meer dan 20 punten achterstand had. Het kan nog, maar makkelijk zal het niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenVorig jaar reed hij beter.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInderdaad, de lollipop-man bij Ferrari had een slechte dag. Ie was ook verantwoordelijk voor het incident met Kimi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenHet incident waarbij Kimi te vroeg weg reed en één van zijn pit crew omver reed? 'k Dacht toch dat het Kimi's fout was aangezien het licht nog steeds op rood stond toen hij vertrok.
kimi was een noob vandaag, laat dat vaststaan...
normaal is die "iceman" maar vandaag gierde de zenuwen door zen lijf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenHet incident waarbij Kimi te vroeg weg reed en één van zijn pit crew omver reed? 'k Dacht toch dat het Kimi's fout was aangezien het licht nog steeds op rood stond toen hij vertrok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenDas ne straffen da, vooral aangezien Ferrari gene lollipop-man meer gebruikt...
Comment
-
DC ziet volgens mij toch niet meer zo goed. Leuk dat 'ie steeds weer de actie maakt, niet leuk dat dat bij hem zo vaak op (bijna)brokken moet eindigen...
Een man met zoveel ervaring!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWat is dat met die westvlaamse commentator op Sporza? Nog nooit zo'n slechte commentaar gehoord, en dat zegt veel komende van een Sporza-kijker...
Voor de rest heb ik geen probleem met het mooie Westvlaamse taal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHad de race opgenomen, niks gehoord gedurende de dag (radio gemeden ) en daarnet gekeken.
Saaie race. Weinig over te zeggen, tenzij de goei prestaties van enkele "middenmootmannen". Kimi en Nick stelden zwaar teleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenDas ne straffen da, vooral aangezien Ferrari gene lollipop-man meer gebruikt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor Kubica was het eens "KubiKa" en "KubiSa" je mocht kiezen wat je het mooiste vond
Voor de rest heb ik geen probleem met het mooie Westvlaamse taal
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZe werkte met een lichtsysteem, wat naar mijn gedacht minder handig leek dan het 'traditionele' bord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenZou wel eens kunnen, 't is echt wel zijn circuit aan het worden.
En niet vergeten dat hij vorig jaar op een zeker moment meer dan 20 punten achterstand had. Het kan nog, maar makkelijk zal het niet zijn.
'k Zie Raikkonen binnen twee weken ook nog wel winnen hoor. Maar als Massa dan gewoon 2de eindigt, wint ie er amper bij.
Vorig jaar stond ie inderdaad 20 punten achter. Maar toen had Massa op zich geen geweldig seizoen gereden. Het wordt meer en meer gezegd: eigenlijk is hij bezig aan een prachtseizoen. Twee keer 0 in de eerste races, en wat geklungel in Silverstone, maar voorts vaak knappe races. 't Is waar, hij rijdt liefst van pole naar overwinning, maar er is meer. De inhaalrace in Canada, de kanonstart in Hongarije, Duitsland waar hij duidelijk de betere Ferrari-coureur was en met verstand rondreed, Turkije en Bahrein waar ie oppermachtig was, ...
Ik zou hem de wereldtitel wel gunnen. Misschien heeft Domenicali al wel beslist en wordt de kaart van Massa getrokken.
In elk geval, àls ze voor Massa gaan, zorgen ze beter dat Schumacher er elk weekend bij is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDC ziet volgens mij toch niet meer zo goed. Leuk dat 'ie steeds weer de actie maakt, niet leuk dat dat bij hem zo vaak op (bijna)brokken moet eindigen...
Een man met zoveel ervaring!- uit de race spinnen in de opwarmronde (Argentinië 1995)
- veel te optimistisch in de regen (Aida 1995)
- tegen de pitmuur knallen (Australië 1995)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmaar hoe weet dat ding dan of er een auto langskomt of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVan 't weekend daagde 't mij dat 'r er precies naar uitziet dat de MS ooit nog teamleider wordt bij de Scuderia Ferrari. Zou dat kunnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenie maakt de beginnersfouten van in het begin van zijn carrière weer- uit de race spinnen in de opwarmronde (Argentinië 1995)
- veel te optimistisch in de regen (Aida 1995)
- tegen de pitmuur knallen (Australië 1995)
Comment
Comment