Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ongeval met motor op francochamps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    ...

?
    Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    Tijdens de '8 Uren van Spa' voor motoren op het circuit van Spa-Francorchamps is vanmiddah een piloot levensgevaarlijk gewond geraakt na een aanrijding tussen meerdere motoren.
    Grappig hè.

Is de identiteit van de overleden rijder nu al gekend of...?
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Grappig hè.

Euhm, het is gewoon een schrijffout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Euhm, het is gewoon een schrijffout.
        Daarom dat ik ook sarcastisch deed.

So tell Z4M
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

"Als vliegen op een stront" wordt hier al 3x als uitdrukking gebruikt. Sorry, maar ik vind een ongeval ook wel belangrijker nieuws dan het simpelweg vermelden van een van de zovele races die er op alle circuits regelmatig doorgaan.

Er werd al een vergelijking aangehaald met de wielersport. Het feit dat je daarvan weet wil toch ook zeggen dat het in de krant staat? Geen verschil volgens mij.

Het is een feit dat journalisten hun objectiviteit dreigen te verliezen als het om ongevallen, auto- of motorsport gaat, maar in dit geval werd er gewoon vermeld dat een piloot overleden is in een ongeval waarbij meerdere betrokkenen waren.

Belangrijker is dat er iemand dood is. Mijn medeleven voor de nabestaanden.

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
          Idd. In het nieuwsblad dachten ze dat het een motorcross wedstrijd was. Over kennis van zake gesproken.
          Het Nieuwsblad staat ook altijd vol fouten op de autopagina in de weekendkrant. Niet echt hun interesse blijkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
            "Als vliegen op een stront" wordt hier al 3x als uitdrukking gebruikt. Sorry, maar ik vind een ongeval ook wel belangrijker nieuws dan het simpelweg vermelden van een van de zovele races die er op alle circuits regelmatig doorgaan.

Er werd al een vergelijking aangehaald met de wielersport. Het feit dat je daarvan weet wil toch ook zeggen dat het in de krant staat? Geen verschil volgens mij.

Het is een feit dat journalisten hun objectiviteit dreigen te verliezen als het om ongevallen, auto- of motorsport gaat, maar in dit geval werd er gewoon vermeld dat een piloot overleden is in een ongeval waarbij meerdere betrokkenen waren.

Belangrijker is dat er iemand dood is. Mijn medeleven voor de nabestaanden.
            Hetgeen we vooral bedoelden was dit hier. Als er al over auto- of motorsport gesproken wordt in de (vlaamse) media, dan is het bijna alleen over F1 en (zware) accidenten. Daar ging het hem vooral om. Want als ge dan weet dat er verschillende Belgische piloten op internationaal niveau toch nog hun mannetje kunnen staan, dan is het bijzonder spijtig dat ze over zo'n dramatische incidenten alléén kunne praten. En elke dode (in eender welke sport) is er natuurlijk één te veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikke en Beire Bekijk Berichten
              Hetgeen we vooral bedoelden was dit hier. Als er al over auto- of motorsport gesproken wordt in de (vlaamse) media, dan is het bijna alleen over F1 en (zware) accidenten. Daar ging het hem vooral om. Want als ge dan weet dat er verschillende Belgische piloten op internationaal niveau toch nog hun mannetje kunnen staan, dan is het bijzonder spijtig dat ze over zo'n dramatische incidenten alléén kunne praten. En elke dode (in eender welke sport) is er natuurlijk één te veel.
              inderdaad, maar als tom boonen met één of andere tropische ziekte zit aan zijn oorlel en moet afzeggen voor één of andere kermiskoers dan staan de kranten er vol van.
              Last edited by ; 19/08/2008, 19:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                inderdaad, maar als tom boonen met één of andere tropische ziekte zit aan zijn oorlel en moet afzeggen voor één of andere kermiskoers dan staan de kranten er vol van.
                ja, maar tom boonen is mediageil. Alles is goed om toch maar aandacht te kunnen hebben.

Comment

Working...
                X