Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben deze nacht geweest van 1 tot 4u zoiets, en toen was er wel vrij veel volk moet ik zeggen,
natuurlijk vooral aan de tenten waar de fuiven waren ma naast het circuit vond ik dat er toch ook wel redelijk wa volk was, kvond het wel geslaagd moet ik zeggen buiten dat er natuurlijk wel weinig wagens meereden mahja nix aan te doen.
Was leuk deze namiddag en toch behoorlijk wat volk... vooral naast de baan dan en niet erop en dat was beetje jammer
En damn, die zon brandde fel... bij de finish hebben ze zelfs één uit zn wagen moeten halen die uitgedroogd was denk ik
Laatste 3 uur gezien, Porsches die rookten, Porsches die rondgaan, Ferrari's zonder achterkant, Ferraris die brokken meesleepten en één die laatste 3 ronden voor het eind quasi ontplofte Twas net op tijd gedaan voor die mannen
17 wagens hebben de eindmeet gehaald, was dus gene vetten, nog chance dat het circuit niet te lang is en ze dus regelmatig voorbijkwamen.... tijden lagen zo rond de 1m45 voor de meesten. Qualificatie draaien ze 1m33, dus ze reden op "safe" !
Rond het circuit was het gezellig druk en heb heel wat schoon benen gezien met dit weer, amai mijne frak
Dan nog wa weesten drinken/smullen in de Daikin loge en toen was het terug tijd om kapje open te leggen en richting huis te tsjeezen... paar keer tegen bende moto's getrokken, we gingen netjes mee tot 200 en dan erover tot 240-250 héhéhéhéééé.... verbazend hoe weinig wind je hebt aan die snelheid met dak én ramen open ! Super beemerken
Allé, hopelijk kunnen ze tegen volgend jaar het aantal deelnemers verdubbelen zodat het beke meer de moeite wordt, en ook iets meer diversiteit graag, dank u
vanmorgen om 11u vertrokken en naar de ring gereden met de M-coupe, rondje gereden, ik en mijn co hadden de indruk dat daar meer volk rond het circuit stond dan in Zolder
Comment