Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik rijd gelukkig niet mee op het circuit daar

Comment

• Het is nog steeds een race en geen schoonheidswedstrijd op punten. In het hardst van de strijd en op het punt van de snede moet dit kunnen vind ik. Als ze dit bestraffen kan je beter een race houden tussen treinwagons. Dat is even spannend dan.

Less rules, more b*lls.

Comment

• De acties in busstop en source waren eigenlijk vrij fair, alleen mss dat Hamilton (net als Schumacher vroeger) ideaal weet te profiteren van zulke situatie en er direct kan op anticiperen. Een straf zou ongestraft zijn in mijn ogen!

Comment

• Om 't over iets anders te hebben

-Slim gezien van Heidfeld ...

-Fok, wat 'n race van de STR's !

-Alonso: mooie prestatie, toch. Vrij anoniem, maar ie deed het wel

-Idem Massa: anoniem, maar uiteindelijk 2de. Constant dus, en da's goed voor zichzelf en z'n kampioenschapskansen

Comment

• op naar Monza en dus Ferrari mekka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
              op naar Monza en dus Ferrari mekka

Al was 't vorig jaar een McLaren-overwinning ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                Ietsje gekleurd? Klassevol is zowat het foutste woord dat je kan gebruiken voor dat manoeuvre. Zo kan mijn bomma 't ook...
                't Punt is dat je de wagen die je onrechtmatig ingehaald hebt opnieuw voorlaat, om zo terug te gaan naar de situatie van voor het manoeuvre...daar was in dit geval alleszins geen sprake van...Hij heeft hem voorgelaten ja, maar dat is ook alles.
                Met het tweede deel ben ik het eens : Lewis heeft het "voordeel" van het afsnijden in mijn ogen niet voldoende ongedaan gemaakt. Anderzijds : jouw bomma kan dat ook? Get out of here. Wat 'ie deed, albeit op 't randje, is verdomme zéér koel blijven in een zeer verhitte situatie. Alonso (alhoewel mijn favoriet in 't F1 van dit moment) zou daar waarschijnlijk een carambolage totale hebben veroorzaakt ("ik ni, dan gij ni"), en Massa zou waarschijnlijk een 18-voudige flikflak met drie-en-een-half-dubbele schroef gepresenteerd hebben. Allez 'n beetje om te lachen eeh.

Ik vind dat de "duidelijke meningen" over het incident hier, overduidelijk zijn ingegeven door favoritisme voor de ene of de andere coureur, en niet door objectieve feiten.

Ja, Lewis haalde een voordeel door z'n slinkse manier van 't terug voor laten komen van Kimi (dat 'ie de chicane afsneed, daar heeft Kimi een glijk aandeel in vind ik, dus dat mag je Lewis niet verwijten), maar daarna begaat Kimi minstens even "smerige" dingen, het eerste in de Source ten nadele van Lewis (tik), het tweede een beetje later ten nadele van de muur langsheen het circuit (grotere tik).

't Is racen! Ga 'es karten, ge gaat meteen véél straffere "smerige" toeren uithalen met iemand die even snel is als jou, maar die voor je ligt en waar je maar niet voorbij kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten

Inderdaag, schitterende zet en netjes uitgespeeld. Alles of niks, daar hou ik wel van.

Comment

Al was 't vorig jaar een McLaren-overwinning ...
                    en eigenlijk verwacht ik dit jaar ook niets anders, ik zou liever Massa of Raikonnen kampioen zien worden. Maar ik ben realistisch, tzal Hamilton zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      't Is racen! Ga 'es karten, ge gaat meteen véél straffere "smerige" toeren uithalen met iemand die even snel is als jou, maar die voor je ligt en waar je maar niet voorbij kan.
                      gatver, die bumpers zitten er niet voor niets op hé.

Comment

Om 't over iets anders te hebben

-Fok, wat 'n race van de STR's !

-Alonso: mooie prestatie, toch. Vrij anoniem, maar ie deed het wel

-Idem Massa: anoniem, maar uiteindelijk 2de. Constant dus, en da's goed voor zichzelf en z'n kampioenschapskansen
                        Dat zijn ook de highlights, wat mij betreft.
                        • BMW kleurloos (tot op 't eind met een magistrale tactische zet)
                        • Toyota zwaaar teleurstellend
                        • ToroRosso verrassend goed!
                        • Alonso onopvallend altijd in de voorpost gereden, niks op aan te merken buiten dat 'ie 't zeer goed gedaan heeft.
                        • Massa nooit opgegeven, altijd blijven pushen, zonder evenwel uitzicht te hebben op een verbetering van z'n positie ... maar dat rendeert op 't eind.
                        • Tactisch sublieme zet van Heidfeld.
                        • Maar de winnaar van deze race, in mijn ogen : de Belgische Weergoden! Altijd dulle fête met die mannen.

Comment

• Heidfeld was toch niet de enige die nog op regenbanden is overgeschakeld? Alonso ook denk ik..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• hier kunnen ze hamilton toch niet voor straffen,er is toch niks gebeurd.bij de vorige wedstrijd in valencia vlamt nakajima gewoon achteren in alonso zijn thuiswedstrijd,maar daar hebben ze hun ogen toe geknepen.FIA= ferrari international autosport
                            Last edited by ; 07/09/2008, 17:42.

Comment

• Mooi wedstrijd, jammer voor Kubica en al bij al toch nog een glorie moment voor Heidfeld met zijn bandenkeuze in de laatste ronde.

Bestraffing voor Hamilton zou totaal onterecht zijn, of zou de bestrafing kunnen zijn voor Kimi omdat Hamilton naar buiten werd "geduwd".

Wat mij ook opviel is dat de Torro Rosso 'verdacht' snel waren, alleen hebben zij (nog) niet last gehad van motoren pech zoals Ferrari. Is de motorenbevriezing dan opgeheven?

Comment

• had de race 1 ronde langer geduurd

Comment

en eigenlijk verwacht ik dit jaar ook niets anders, ik zou liever Massa of Raikonnen kampioen zien worden. Maar ik ben realistisch, tzal Hamilton zijn!

Dunno. 'n Paar races geleden was ik hier ook hard aan het verkondigen dat de titelstrijd tussen de beide Ferrari's zou gaan. En daar lijkt het op dit moment niet op uit te draaien.

Ik gun het Massa, omdat hij eigenlijk aan een schitterend seizoen bezig is. Constant én snel. Afgezien van de eerste twee races en Silverstone is hij misschien wel degene die het kampioenschap nog het meeste verdient.

Anderzijds gun ik 't Hamilton evenzeer. 23 jaar, en duidelijk een supertalent. Laat ook al straffe dingen zien dit jaar.

Ik hoop, als zo eerlijk mogelijk wezende Ferrari-fan, dat de Scuderia in Monza een overdonderende dubbelzege boekt, met Massa op het hoogste schavotje. En dat diezelfde Massa op het einde van het jaar, op 'zijn' Interlagos, de titel mag pakken.

Want Kimi, sorry jong, ik peis toch dat ge 't op uwen buik moogt schrijven. Of dat al dan niet terecht is, laat ik in het midden. Al herinner ik me nog de RTBf-commentator die tijdens de race in Valencia een Ferrari-werknemer citeerde: "Il ne le merite pas ... " Maar dat kan natuurlijk ook volledige 'kwatongerij' zijn.

Comment

had de race 1 ronde langer geduurd
                                    Heidfeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Mooi wedstrijd, jammer voor Kubica en al bij al toch nog een glorie moment voor Heidfeld met zijn bandenkeuze in de laatste ronde.

Bestraffing voor Hamilton zou totaal onterecht zijn, of zou de bestrafing kunnen zijn voor Kimi omdat Hamilton naar buiten werd "geduwd".

Wat mij ook opviel is dat de Torro Rosso 'verdacht' snel waren, alleen hebben zij (nog) niet last gehad van motoren pech zoals Ferrari. Is de motorenbevriezing dan opgeheven?
                                      was mij ook opgevallen van torro rosso.volgens mij ferrari motoren meer pk S
                                      Last edited by ; 07/09/2008, 17:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                                        FIA= ferari international autosport
                                        Je had op zijn minst de moeite kunnen doen om Ferrari correct te typen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Nope. Dixit RTBf* gaat het gewoon om 'oog voor detail'. En niet om ontwikkelingen.

*Overigens een dikke chapeau voor de RTBf. Knappe commentaar (al vond ik het vandaag iets minder), leuke live-aanpak en veel uitzendingen dit weekend.

Comment

Working...
                                          X