Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
    was mij ook opgevallen van torro rosso.volgens mij ferari motoren meer pk S
    2de keer fout zelfs ik schrijf dat niet fout, terwijl ik toch wel de meeste spelfouten van dit hele forum maak denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      en eigenlijk verwacht ik dit jaar ook niets anders, ik zou liever Massa of Raikonnen kampioen zien worden. Maar ik ben realistisch, tzal Hamilton zijn!
      Ik zou het erg vinden moest Hamilton dit jaar weer naast de boot vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Je had op zijn minst de moeite kunnen doen om Ferrari correct te typen.
        zijn al verbeterd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
          Nope. Dixit RTBf* gaat het gewoon om 'oog voor detail'. En niet om ontwikkelingen.

*Overigens een dikke chapeau voor de RTBf. Knappe commentaar (al vond ik het vandaag iets minder), leuke live-aanpak en veel uitzendingen dit weekend.
          Idd. Gaëtan Vigneron wilt iedereen te vriend zijn in de F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
            Ik zou het erg vinden moest Hamilton dit jaar weer naast de boot vallen.
            Deze straf zou gewoon onterecht zijn, punt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Je kan natuurlijk hem moeilijk kwalijk nemen dat ie een stap hogerop gezet heeft (McLaren -> Ferrari)
              Hij zal het zichzelf misschien nog kwalijk nemen

Comment

• prachtige race eindelijk ééntje met veel inhaalacties
                we mogen fier zijn dat we in belgenland zo een prachtig circuit hebben
                jammer voor kimi
                zelf had ik gehoopt dat hamilton en massa in de muur vlogen voor meer spanning in het kampioenschap
                het lijkt ernaar dat hamilton wk gaat worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                  Nope. Dixit RTBf* gaat het gewoon om 'oog voor detail'. En niet om ontwikkelingen.

*Overigens een dikke chapeau voor de RTBf. Knappe commentaar (al vond ik het vandaag iets minder), leuke live-aanpak en veel uitzendingen dit weekend.
                  Al moet dingske z'n Frans nog wat oefenen. Pas op, 'ie spreekt 't beter dan ik, maar 't is toch niet z'n sterkste punt. Tijdens de wandeling doorheen de startgrid heeft 'ie een paar prachtige versprekingen gemaakt.

Maar toch : commentaar op RTBF = zalig.

Comment

• @ gTa da van mijn bomma was ook om te lachen e , kwil maar zeggen dat Lewis zich direct in de ideale positie zet om Kimi uit te remmen, terwijl dat eigelijk niet zou mogen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Al moet dingske z'n Frans nog wat oefenen. Pas op, 'ie spreekt 't beter dan ik, maar 't is toch niet z'n sterkste punt. Tijdens de wandeling doorheen de startgrid heeft 'ie een paar prachtige versprekingen gemaakt.

Maar toch : commentaar op RTBF = zalig.

Bas is de max.
                      Akkoord, z'n Frans is niet helemaal perfect, maar dat van mij is zeker niet beter. Maar ie spreekt het voorts wel op een manier waarop het voor ons, Nederlandstaligen, héél verstaanbaar is. En vaak merkt hij sommige dingen toch net iets sneller op dan Vigneron (bvb toen Hamilton tot op minder dan anderhalve seconde was genaderd ... )

Liever Bas Leinders dan die andere daar, allez, hoe heet hij.
                      En eigenlijk nóg liever D'Ambrosio, al moet je dan wel erg goed luisteren.

Comment

• Wat een gevecht die voorlaatste ronde!! Spannend tot en met.

All hail Hamilton!!!

Comment

• ff de boot omgooien;

het zou dus uiteindelijk gaan om het voorval waarbij zowel raikkonen als hamilton bijna op nakajima reden.. nakajima ging van de baan en op het moment dat hij terug op de baan kwam toen kwamen hamilton & raikkonen daar aangestormd.. er was een gele vlag en beide piloten hebben die dus eigenlijk genegeerd waardoor er nét geen bijkomend incident was..

meer info volg wsl later

Comment

• leuke race

Comment

• Raikonnen verprutste het in de laatste ronde nog maar is, hij is geen ferrari waardig Toch knap gedaan van Hamilton!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                ff de boot omgooien;

het zou dus uiteindelijk gaan om het voorval waarbij zowel raikkonen als hamilton bijna op nakajima reden.. nakajima ging van de baan en op het moment dat hij terug op de baan kwam toen kwamen hamilton & raikkonen daar aangestormd.. er was een gele vlag en beide piloten hebben die dus eigenlijk genegeerd waardoor er nét geen bijkomend incident was..
                                Inhaalmaneuvers gelden enkel voor wagens die tijdens het volledige maneuver met alle wielen op de baan rijden, en daar valt Nakajima niet onder ... dus geen inhaalmaneuver, er was enkel een maneuver van Nakajima om op de baan te komen, en hij kwam NIET op de rijlijn ... in theorie kan je hem niks kwalijk nemen. Het waren Hamilton en Raikkonen die beiden niet op de ideale lijn reden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten
                                  Raikonnen verprutste het in de laatste ronde nog maar is, hij is geen ferrari waardig Toch knap gedaan van Hamilton!
                                  Niet vergeten dat hij verleden jaar zomaar even het hoofd koel hield in het heetst van de strijd en wereldkampioen werd.

Wat een zever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Niet vergeten dat hij verleden jaar zomaar even het hoofd koel hield in het heetst van de strijd en wereldkampioen werd.

Wat een zever
                                    Prost heeft het ooit zo eens gezegd; je kan kampioen worden, en toch geen kampioen zijn. Als je maar nipt van een andere wint ... tja, dan kan je voor uzelf uitmaken hoeveel de factor geluk meespeelt.

Comment

• Prost is een kieken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                        Inhaalmaneuvers gelden enkel voor wagens die tijdens het volledige maneuver met alle wielen op de baan rijden, en daar valt Nakajima niet onder ... dus geen inhaalmaneuver, er was enkel een maneuver van Nakajima om op de baan te komen, en hij kwam NIET op de rijlijn ... in theorie kan je hem niks kwalijk nemen. Het waren Hamilton en Raikkonen die beiden niet op de ideale lijn reden
                                        Daar gaat het niet om. Raikkonen ging daar voorbij Hamilton. Da's dus eigenlijk een inhaalmanoevre, en dat mag niet onder geel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk Berichten
                                          Raikonnen verprutste het in de laatste ronde nog maar is, hij is geen ferrari waardig Toch knap gedaan van Hamilton!
                                          goed onderbouwde stelling, proficiat.

Comment

Working...
                                          X