Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenWilde ik net zeggen. Zolang er niks op F1.com staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenAi,
dit heeft echt dramatische gevolgen voor het kampioenschap.
Hamilton heeft door deze beslissing geen 8 maar 2 punten voorsprong op Massa.
Ferrari zal nu wel volop de kaart trekken van Massa ...
Wat een chaotische toestanden allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomy767 Bekijk Berichtenéén vraagje, waarom is er op geen enkele andere site iets te vinden over die straf??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenJongens toch, zo'n k*tbeslissing !
Hadden ze hem dertig seconden gegeven dan was Alonso 3 in de race en stond Hamilton in het klassement gelijk met Massa ...
Ik kan het nauwelijks geloven !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomy767 Bekijk Berichtenéén vraagje, waarom is er op geen enkele andere site iets te vinden over die straf??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenen dat zou eerlijk zijn? dit is gwn niet eerlijk, en het is niet omdat ik hamilton fan ben dat ik dat zeg
Met deze post wil ik gewoon zeggen dat het rottig is dat die gasten 'en petit comité' de eindstand kunnen wijzigen en voor amok zorgen !
10 - 20 - 30 seconden het maakt allemaal niet uit, zoiets doe je niet vind ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenEerlijk vind ik het allerminst.
Met deze post wil ik gewoon zeggen dat het rottig is dat die gasten 'en petit comité' de eindstand kan wijzigen en voor amok zorgt !
10 - 20 - 30 seconden het maakt allemaal niet uit, zoiets doe je niet vind ik !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenzoek eens een filmke van het incident, hamilton haalt daar duidelijk voordeel uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenzoek eens een filmke van het incident, hamilton haalt daar duidelijk voordeel uit
Juist, maar erna laat hij Raikkonen terug voor. Dat is toch in overeenstemming met het reglement, of moest Hamilton over de kerbs op het gras tegen Raikkonen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenJuist, maar erna laat hij Raikkonen terug voor. Dat is toch in overeenstemming met het reglement, of moest Hamilton over de kerbs op het gras tegen Raikkonen ?
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHij moest meer ruimte laten toen hij Kimi voorliet, hij profiteert duidelijk van Kimi's slipstream.
da wou ik ook juist zeggen ...
Comment
Comment