Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenDan moet je naar de site van de FIA gaan daar staat het reglement.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten1: ramd is met een t; dus ramt. Moet de beelden terugzien om te kunnen oordelen
2: ik dacht dat Hamilton zich naast het circuit bevond en dan kan er niet gesproken worden van inhalen onder geel
Hamilton ging ook in de remmen, Kimi naderde zeer snel. En Nakajima was net weer de baan aan het oprijden waardoor Hamilton moest uitwijken. En net toen Kimi passeerde achter de uitwijkende Hamilton was er een piepklein gat (half over de curbes) waar hij doorkon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenja maar die williamsrijder was daar gespind of zo, dan was er zowieso geel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenja maar die williamsrijder was daar gespind of zo, dan was er zowieso geel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenwaarom krijgt raikkonen dan geen straf:
1:ramt tegen hamilton aan in la source
2:haalt hamilton in,in een gele vlag situatie als een williams rijder de baan opkomt
???????????????????????????????????????????????
Denkt toch 2x na in het vervolg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenhij heeft zijn straf al gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHamilton moest uitwijken of ze waren alledrie uit de race. Kimi had daar veel geluk door in het gat tussen de 2 anderen te vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJij bent diegene die afkomt met "het staat in het reglement". Toon het dan eens aan, wil je? Anders kan ik evengoed stellen dat je bullshit verkoopt.
2. Je mag het wel lezen maar niet publiceren op andere sites.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtennee, ik vind tien plaatsen terug op de startgrid voor de volgende wedstrijd,een goede beslissing
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten1. Ik ga hier geen 43 bladzijden type
2. Je mag het wel lezen maar niet publiceren op andere sites.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenRaikonnen 10 plaatsen achteruit in Monza en Hamilton 25 seconden straftijd. Lijkt me nog altijd zwaar voor Hamilton hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtennee, ik vind tien plaatsen terug op de startgrid voor de volgende wedstrijd,een goede beslissing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenDa's niet wat verstaan wordt onder iemand terug laten passeren nadat je die coureur hebt ingehaald door de chicane af te snijden.
.
Wat je schrijft is een subjectieve stelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenEn in het Fia reglement staat dat je hem terug moet laten voorgaan,
en niet dat je dan niet direkt mag slipstreamen om terug in te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat zou ik ook denken ... voorbijlaten, and that's it, indeed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenals twee honden vechten om een been,gaat de derde ermee heen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenals twee honden vechten om een been,gaat de derde ermee heen
Comment
Comment