Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is er iemand met mij mee eens dat massa deze grand prix niet verdiend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      is vorig jaar ook al gebeurd
      mclaren hun eigen schuld toen

Comment

Hamilton had moeten oppassen onder geel, kun je het dan ook zo opvatten?
        Nakajima had in de eerste plaats moeten wachten tot opkomend verkeer gepasseerd was.

Raikkonen had daar ook moeten afremmen dan, wat hij niet deed. Hamilton remde af maar moest toch uitwijken omdat Nakajima doorreed.

Allemaal race-incidenten dus. En zeker op dat moment in deze fase van het kampioenschap.

Want nu krijgt Massa toch zomaar een cadeau in de schoot geworpen. Met Monza en Brazilië (circuits waar hij het voordeel heeft) in het verschiet. Als Massa op deze manier kampioen wordt, dat zou jammer zijn niet alleen voor Hamilton maar ook voor de autoposport.

Comment

• De laatste paar minuten deden me hieraan denken.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En dat kan alleen maar goed zijn voor de sport ! Als ze dan racen gaan bestraffen ... pff

PS: Volgens mij had hamilton, kimi al vet uitgeremd en buitenom gepakt bij het ingaan van de busstop, als kimi dan toch erinduikt en breed uitkomt door zijn snelheid kan hamilton geen kant meer op ...
          Kimi was al geklopt voor de busstop ... punt. IMHO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
            is er iemand met mij mee eens dat massa deze grand prix niet verdiend
            Voor mij verdiende Kimi of Lewis de overwinning het meest, omdat ze het spektakel verzorgd hebben. Maar dat doet er niet toe hé, Massa profiteert van de fouten van de andere 2. That's life.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Allemaal race-incidenten dus.
              voila, je zegt het nu zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Waar staat dat ergens dat dat niet verstaan wordt onder " laten passeren" ?
                Wat je schrijft is een subjectieve stelling.
                Voor velen hier moest Hamilton daar 10 seconden wachten zodat ook Massa kon terugkomen.

En dat nadat Hamilton in Blanchimont al onder de achtervleugel zat. Als Hamilton daar gewoon rechtdoor was gegaan en zo seconden had teruggewonnen, dan was een straf terecht. Nu heeft hij Raikkonen evenveel voorsprong gegeven alvoor ze de Busstop inreden. Als Kimi dan in La Source de deur openlaat is zijn probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  De laatste paar minuten deden me hieraan denken.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En dat kan alleen maar goed zijn voor de sport ! Als ze dan racen gaan bestraffen ... pff

PS: Volgens mij had hamilton, kimi al vet uitgeremd en buitenom gepakt bij het ingaan van de busstop, als kimi dan toch erinduikt en breed uitkomt door zijn snelheid kan hamilton geen kant meer op ...
                  Kimi was al geklopt voor de busstop ... punt. IMHO
                  dit was nog eens race,die goede oude tijd zonder al te veel regels

Comment

voila, je zegt het nu zelf.
                    Dus moet Hamilton ook zijn verdiende 10 punten krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                      dit was nog eens race,die goede oude tijd zonder al te veel regels
                      Prachtig

Comment

• Kom kom, hij had nooit zo straf uit de bocht kunnen komen zoals hij nu in de slipstream van Kimi kwam, beetje serieus blijven Had Hamilton een fractie later ingevoegd, geen haan die er naar zou kraaien. Maar nu was het toch wel overduidelijk dat hij onmiddellijk van de situatie wou profiteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                          Prachtig
                          Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Zeg me gewoon waar het staat, ik heb de PDF hier open staan.
                          Hoi !

Comment

yep helemaal mee eens

Comment

• hier moet gewoon een slotje op totdat de uitspraak bekend is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Kom kom, hij had nooit zo straf uit de bocht kunnen komen zoals hij nu in de slipstream van Kimi kwam, beetje serieus blijven Had Hamilton een fractie later ingevoegd, geen haan die er naar zou kraaien. Maar nu was het toch wel overduidelijk dat hij onmiddellijk van de situatie wou profiteren.
                                Hoezo?

Bekijk de beelden eens opnieuw! Hamilton zat achter Kimi en als Kimi zijn bocht instuurde als normaal, en dus niet helemaal van rijlijn veranderen, dan was Hamilton er nooit voorbij gegaan!

Comment

inderdaad, dat heb ik nooit ontkent. Ben er gewoon tegenin gegaan toen iedereen begon te roepen dat ook Raikonnen moest gestraft worden. Als op deze manier het kampioenschap wordt beslist, verliest de F1 wederom een stukje van zijn aanzien. Waarom zou dan nog iemand een paar 100 euro geven voor iets dat toch rond de ronde tafel kan beslist worden.

Comment

Hoezo?

Bekijk de beelden eens opnieuw! Hamilton zat achter Kimi en als Kimi zijn bocht instuurde als normaal, en dus niet helemaal van rijlijn veranderen, dan was Hamilton er nooit voorbij gegaan!
                                    het gaat over de busstop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                      hier moet gewoon een slotje op totdat de uitspraak bekend is
                                      inderdaad want hier gaat nog weken over gezeverd worden

Comment

Hoezo?

Dat heeft er dan ook niets mee te maken. De intentie was er om van te profiteren, anders zou ie zo snel niet in de slipstream van Kimi gedoken zijn

Comment

inderdaad, dat heb ik nooit ontkent. Ben er gewoon tegenin gegaan toen iedereen begon te roepen dat ook Raikonnen moest gestraft worden. Als op deze manier het kampioenschap wordt beslist, verliest de F1 wederom een stukje van zijn aanzien. Waarom zou dan nog iemand een paar 100 euro geven voor iets dat toch rond de ronde tafel kan beslist worden.
                                          hallo het kampioenschap word al lullig beslist nu!

Comment

Working...
                                          X