Ik was dan ook maar aan het lachen, het werd hier veel te serieus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenNieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Zoals zovelen nu zeggen: ze zijn 't helemaal naar de knoppen aan 't helpen. Dit is een van de beste kampioenschappen in jaren en dan gaat de FIA zich er nog even in mengen.
Waar is de tijd van Senna en Prost waar ze zich bijna alles konden veroorloven. (als ie mij voorbij probeert te geraken, dan rij 'k 'm eraf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenJa maar liegen is VERBODEN. Je hebt gekeken je hebt gekeken je .........enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenNieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenWaar kan je zo'n reglement inkijken?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenBen jij echt 34 jaar?
Ik heb steeds gevoel alsof ik het bericht van een kleuter aan het lezen ben, en we zullen maar zwijgen over de schrijffouten.
FIA controleert motoren willekeurig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenraar dat alleen de pro ferrari fans dat vinden
Comment
-
Waar is de tijd van Senna en Prost waar ze zich bijna alles konden veroorloven. (als ie mij voorbij probeert te geraken, dan rij 'k 'm eraf)
Dat Lewis nu een tijdstraf krijgt en Massa in Valencia een boete vind ik ook juist, tenslotte was wat Hamilton (al dan niet) deed een rijdersfout, en dat van Massa was een teamfout...daar kan je moeilijk de rijder voor straffen.
Dat Lewis nu die tijdstraf krijgt, mjah, 't is idd zwaar, maar heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken. Als ie gewoon gewacht had tot na de Source of geprobeerd had op 't recht stuk van Kemmel was er nooit een sanctie van gekomen, en had ie ook gewonnen, want dat ie sneller was is toch wel duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtendat gevoel heb ik ook
Maar ik heb geen recht van spreken, dus ik zal ook maar zwijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenBron van mijn bericht: http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=3062
Een bestraffing voert men uit op basis van een reglement, iets wat zwart op wit staat en niet de kronkels van een journalisten die het waarschijnlijk ook maar van horen zeggen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenBen jij echt 34 jaar?
Ik heb steeds gevoel alsof ik het bericht van een kleuter aan het lezen ben, en we zullen maar zwijgen over de schrijffouten.
FIA controleert motoren willekeurig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenIn die tijd heeft ne zekere Balestre dr ook alles aan gedaan om Senna tegen te werken waar mogelijk, dus vele beter was het niet op dat gebied.
Dat Lewis nu een tijdstraf krijgt en Massa in Valencia een boete vind ik ook juist, tenslotte was wat Hamilton (al dan niet) deed een rijdersfout, en dat van Massa was een teamfout...daar kan je moeilijk de rijder voor straffen.
Dat Lewis nu die tijdstraf krijgt, mjah, 't is idd zwaar, maar heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken. Als ie gewoon gewacht had tot na de Source of geprobeerd had op 't recht stuk van Kemmel was er nooit een sanctie van gekomen, en had ie ook gewonnen, want dat ie sneller was is toch wel duidelijk.
Massa had de Toyota voorrang moeten geven. Die lichten is een baggersysteem.
Moest Lewis dan vol in de remmen omdat Kimi een fout maakt?
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIs Bas Leinders ook pro-Ferrari?
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAls Hamilton niet voorbij Kimi was gegaan in La Source was er niets aan de hand geweest. Dan was het een race-incident, zoals er elke week wel eentje gebeurd. En daar wordt anders nooit gehoor aan gegeven.
Hamilton had niet de intentie om op een onreglementaire manier de leiderspositie over te nemen, want hij liet Raikkonen weer door. Niets in het reglement zegt dat hij dan een gat van 10 seconden moet laten vallen.
En hij heeft niet meteen zitten slipstreamen! Kimi wijkt helemaal van zijn lijn af waardoor Hamilton naar de andere kant moest duiken of hij was achteraan op Kimi ingereden. Kimi kon hem dus makkelijk afhouden. Hij kon rechts de deur dichtdoen. Daar gaat het om, Hamilton heeft geen voordeel gecreëerd, maar Kimi is in de fout gegaan in La Source. En in de bocht voor de pifpaf. En na de pifpaf zelf, door de leidersplaats niet opnieuw over te laten aan Hamilton.
Weet je nog het incident Massa-Kubica vorig jaar of Fuji, dat was ook niet helemaal reglementair. Werden daar straffen uitgedeeld? Neen!
Dus kan die FIA ook onmogelijk hier Hamilton gaan straffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke en Beire Bekijk BerichtenToch wel opvallend dat het altijd dezelfde zijn die zich zo geviseerd voelen he. En als ge op een forum al u eigen mening, gedacht, ... niet meer moogt geven.
Kerel (of kerels...of whatever), dat was de eerste keer dat ik op een post van u reageerde.
Ge hebt uw mening trouwens al 4 keer in het begin van het topic gegeven. Het is niet omdat we zo dom zijn om 120 euro of meer geven om naar de F1 te gaan, dat we ook niks kunnen onthouden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenover schrijffouten gesproken : ik heb steeds HET gevoelOorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenPrachtige reactie. Laat ze aub in 't vervolg ook uit, want je draagt er niks mee bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenraar dat alleen de pro ferrari fans dat vinden
Ik zal mijn vraag nog maar eens stellen: hoe oud ben je? Dan kan ik tenminste weten of ik je nog wat krediet kan geven om wat volwassener te worden.
En ik ben tegen die beslissing van de FIA om Hamilton te straffen, weliswaar om een andere reden, maar ik ben er tegen, dus mij meteen van favoritisme beschuldigen gaat erover.
Comment
Comment