Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze verwachten toch regen!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Voila

Rain expected in 20 minutes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Yes.

1e plaats verloren een Kimi, door die slipper. Maar ik denk niet dat hij nog véél kans op de eerste plaats maakt, want hij is verdorie snel.
        wie is snel? en tga regenen dus vergeet ferrari ff wil je

Comment

• Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• wtf was dat allemaal

Comment

• Wat een einde
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Kimi

Comment

• fuk ik moet he tnog zien en ben hier aant meekijken... ni doen andy ni doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Kimi
                    ²²²
                    hij verdiende het echt, en dan die stomme ... moesten ze gewoon van de baan gooien, voordat het regende deed hamilton imo al dingen die niet normaal waren

Comment

• Hahahahaaaaa! Hier bewijst Hamilton zijn klasse! Räikkönen heeft het volledig aan zichzelf te danken, er waren geen andere wagens betrokken in zijn ongeval, het was gewoon een stuurfout door de regen.

Comment

• Kimi kan écht niet rijden in de regen en onder druk, me happy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                          ²²²
                          hij verdiende het echt, en dan die stomme ... moesten ze gewoon van de baan gooien, voordat het regende deed hamilton imo al dingen die niet normaal waren
                          wat heeft hij dan misgedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                            wat heeft hij dan misgedaan?
                            toen hij hem voor de eerste keer inhaalde, net voor en op de start/finish, was niet helemaal correct volgens mij

Comment

toen hij hem voor de eerste keer inhaalde, net voor en op de start/finish, was niet helemaal correct volgens mij
                              toch wel, hij heeft kimi eerst terug voor gelaten maar daarna mocht hij hem terug aanvallen

Comment

• Ik gun het Hamilton, daar niet van, vind het gewoon jammer voor Kimi. Hij kon Hamilton dan terugpakken, slipte dan terug, en in al zijn hevigheid maakte hij dan een foutje

Comment

• Fak, wat een einde!!!

Zalig!

Heidfeld nog effe een sprintje gedaan met rain tires. Kimi onder druk en waarschijnlijk woedend van het manoeuver van Hamilton -> glad = in de fout. Jammer. Kan nog staartje krijgen dat manoeuver, al doet hetgeen erna gebeurde dat manoeuver eigenlijk bijna vergeten...

Ik had graag nog 5 ronden regen gezien, ware nog zoveel leuker geweest.

TotoRosso -> damn! Goe bezig.
                                  Vrij kleurloos van BMW.
                                  Zware teleurstelling van Toyota.
                                  Alonso blijft

Comment

• Pfffff.... zo ontgoocheld, pissed, whatever......

Goodbye championship! :-(

Zolang Massa maar geen WDC wordt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                                      toch wel, hij heeft kimi eerst terug voor gelaten maar daarna mocht hij hem terug aanvallen
                                      Maar hij haalde volgens mij ook wel voordeel uit dat bochtje afsnijden. Soit, het is nu zo

Comment

Bullshit, jij kan er gewoon niet tegen dat je idool niet heeft gewonnen door zijn eigen fout.

Comment

• Yesss het krijgt nog een staartje

Comment

Working...
                                          X