Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "manoeuver tussen Kimi en Lewis wordt onderzocht door de marshalls"

Ik vond het, los van alles, eigenlijk ook niet proper. Hamilton liet Kimi wel weer passeren, maar ... heeft toch voordeel gedaan met de bocht af te snijden, zoveel is zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik had graag nog 5 ronden regen gezien, ware nog zoveel leuker geweest.
      Echt hé Stel je voor dat het nog 1 extra rondje maar was, of 2. Dan had Heidfeld gewonnen volgens mij.

Comment

• Bloot van Kimi... Einde kampioenschap

Dat Ferrari nu maar 100% Massa steunt en probeert te redden wat er te redden valt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          "manoeuver tussen Kimi en Lewis wordt onderzocht door de marshalls"

Ik vond het, los van alles, eigenlijk ook niet proper. Hamilton liet Kimi wel weer passeren, maar ... heeft toch voordeel gedaan met de bocht af te snijden, zoveel is zeker.
          voila, eindelijk iemand die me begrijpt

Comment

• Hamilton heeft dus gewonnen man kzal blij zijn alsek straks de video zien, naar wat ik hier lees, lijkt het veelbelovend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Echt hé Stel je voor dat het nog 1 extra rondje maar was, of 2. Dan had Heidfeld gewonnen volgens mij.
              maar dan was de rest waarschijnlijk ook binnen geweest voor andere banden

Comment

Maar hij haalde volgens mij ook wel voordeel uit dat bochtje afsnijden. Soit, het is nu zo
                kimi heeft daarna ook een bochtje afgesneden he waardoor hij sneller was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Bullshit, jij kan er gewoon niet tegen dat je idool niet heeft gewonnen door zijn eigen fout.
                  Alsof jij de waarheid in pacht hebt Het wordt onderzocht, dat doen ze niet zomaar. We zien wel wat het geeft. Trouwens, uw lachje in één van uw vorige posts geeft mij ook wel de indruk dat jij het vooral bullshit vindt omdat uw idool er voordeel uit haalt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                    maar dan was de rest waarschijnlijk ook binnen geweest voor andere banden
                    Maar mss wel te laat. Heidfeld heeft echt een pak tijd goedgemaakt volgens mij. Soit, het had wel nog dikke fun geweest Regen en F1 België = dikke fun

Comment

• heeft hamilton weer iets gedaan?

Ik weet dat hij het ongelooflijk vuil kan spelen, maar zijn goed recht eigenlijk ook al is het niet mooi om te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                        kimi heeft daarna ook een bochtje afgesneden he waardoor hij sneller was
                        Welke?

Comment

Alsof jij de waarheid in pacht hebt Het wordt onderzocht, dat doen ze niet zomaar. We zien wel wat het geeft. Trouwens, uw lachje in één van uw vorige posts geeft mij ook wel de indruk dat jij het vooral bullshit vindt omdat uw idool er voordeel uit haalt

Tuurlijk maar ik zal niet gaan roepen dat ze de ander moeten diskwalificeren als daar geen echte reden voor is. Räikkönen heeft zelf een fout gemaakt waardoor hij de overwinning heeft verspeeld en dat staat los van dat al dan niet incident.

Comment

Kimi

Mottigaard! Verrader!!

Comment

• Diskwalificeren zou ik maar zwakjes vinden, ik weet eerlijk gezegd niet wat ze in dit geval zouden doen moesten ze Hamilton in fout stellen. Het is niet zijn fout dat Kimi gecrashed is. En ik ben geen fanatieke fan van één van de rijders, probeer zo neutraal mogelijk te kijken en vond het gewoon heel jammer voor Kimi.

Comment

• faaaaack, wat een geflipte race

't was eenderzijds wel verdiend, Hamilton heeft daar in één van z'n laatste rondjes plots meer dan een seconde goedgemaakt met te pushen, dus ie had zeker de capaciteiten... van het begin tot het einde een duel, en Hamilton heeft daar gewoon dankbaar gebruik gemaakt van de regen.

Anderzijds had ik het Kimi zéker gegund, en vind ik het érg jammer voor hem. Ik zou het het mooist gevonden hebben als Lewis in een duel in de laatste ronde in de regen Kimi nog was voorbij gegaan, en Kimi 2de was geworden. Of als Kimi had gewonnen, was het voor mij evenzeer oké. Maar net op het einde nog de banden in schuiven... dat moet hard aankomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Mottigaard! Verrader!!

??

Comment

• Had Kimi nog een fout gemaakt na de fout (ik denk in ronde 4 ofzo) van Hamilton? Want zomaar een seconde goedmaken lijkt me zeer sterk.

Einde was zalig Best wel jammer voor Kimi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      Bullshit, jij kan er gewoon niet tegen dat je idool niet heeft gewonnen door zijn eigen fout.

Jou kan iets soortgelijks worden verweten, maar bon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        voila, eindelijk iemand die me begrijpt
                                        Daar gaat 't 'm niet om.

Als je de situatie bekijkt net voor de Source, dan deed Lewis volgens mij voordeel met dat afsnijden van de busstop. MAAR ... Kimi heeft 't wel gezocht -> 'ie duwde Lewis met opzet wijd (denk ik) zodat Lewis niet anders kon, anders ging zwaar over de curbs moeten gaan of dat stukje gras dat daar ligt.

Daarna liet Lewis Kimi wel weer passeren (wat moest) maar kon 'ie onmiddellijk weer aanvallen, wat niet het geval geweest ging zijn moest 'ie niet de chicane hebben afgesneden.

Vanaf la source, mjah. Kimi rijdt Lewis in de kont (letterlijk), en ge gaat mij niet vertellen dat dat niet een beetje met opzet was. Oké, spanning en stress en woede waarschijnlijk, maar toch. En vanaf dan was het Kimi die (misschien omdat 'ie z'n gevoelens niet onder controle kreeg) de grootste fouten maakte. Dat 'ie crashte, heeft 'ie enkel aan zichzelf te danken, anderen reden & glibberden daar ook voorbij, maar enkel hij crashte.

Comment

??
                                          HAHA , tis iets persoonlijk.

Ik bij Mclaren-man, dus toen hij verkaste naar Ferrari, vond ik dat niet al te best.

Maar al bij al, vond ik het wel erg voor die kerel

Comment

Working...
                                          X