Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ga altijd bij Brons - les combes - staan. Het meeste te zien daaro.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Is dat enkel voor zondag? En da's dan brons? Is dat geen tribune, gewoon rondlopen? Zie je dan wel genoeg?

Die 135 EUR tickets vind je op ebay vanaf 60 EUR. Te vertrouwen?
      Het is sowieso druk bij Brons ja. Maar je ziet wel genoeg. Ik weet bij Les Combes (links van zo'n frietkraam) een verhoogje en als je daarop gaat staan kan je wel redelijk goed zien. Desnoods kan ik ook wel een ladder meenemen (mijn neef heeft die altijd bij)

Foto:

En daar gaan we dan altijd op staan. Dan zie je zeker genoeg. Dan zie je quasi alles.

Waar ik voor vrees is dat de bronze kaarten uitverkocht zijn - zo staat toch op de website - maar ik kocht ze altijd aan de ingang. Wat mij betreft via Ebay kopen is go. Je moet 't maar eens voorhebben dat je daar aankomt en ze zijn uitverkocht.

Comment

Ik ga morgen naar die vrije trainingen, 'ben eens benieuwd.

Comment

Moet wel ergens zijn waar je ze tegen contante betaling kan afhalen, hé Frans! Ik ga ni betalen voor iets dat volgende woensdag geleverd wordt met onze Vlaamsche Topposterijen.

Fak, echt veel zin.

Staat me wel ni aan dat brons uitverkocht is -> massa's volk. Ik kan me mateloos ergeren aan massa's volk. Zeker als ik ni voldoende zie naar m'n goesting.

Liefst van al zou ik eigenlijk Goud 2 of 4 hebben. Lijkt me massa's coole plek. Edde dan een gereserveerd zitje op die tribune, of is dat dan ook bataille met die horden gezinnenbon-familiegroepen-die-viavia-gratis-tickets-konden-krijgen-(dank-u-di-Rupo)-en-daar-'es-hun-kamp-gaan-opslaan-en-de-rest-kan-opfikken?

Comment

Moet wel ergens zijn waar je ze tegen contante betaling kan afhalen, hé Frans! Ik ga ni betalen voor iets dat volgende woensdag geleverd wordt met onze Vlaamsche Topposterijen.

Fak, echt veel zin.

Staat me wel ni aan dat brons uitverkocht is -> massa's volk. Ik kan me mateloos ergeren aan massa's volk. Zeker als ik ni voldoende zie naar m'n goesting.

Liefst van al zou ik eigenlijk Goud 2 of 4 hebben. Lijkt me massa's coole plek. Edde dan een gereserveerd zitje op die tribune, of is dat dan ook bataille met die horden gezinnenbon-familiegroepen-die-viavia-gratis-tickets-konden-krijgen-(dank-u-di-Rupo)-en-daar-'es-hun-kamp-gaan-opslaan-en-de-rest-kan-opfikken?
            Ik heb ook echt veel zin om te gaan.

Weet je wat, als je meegaat ga ik ook mee. Maar 300 euro uitgeven aan een tribunekaart, dat kan ik niet...
            Voor mij brons...
            F1 publiek is op dat vlak heel anders als voetbal. Geen gedrang, allemaal mooi geduldig, iedereen heeft respect voor elkaar. Een beetje zoals op de Nurburgring.

Hetzelfde met tribunes. Daar heb je genummerde plaatsen, geen gedrang.
            En die aanbieding, ik had ze nog niet tegoei bekeken

Gewoon blind ebay.be, F1 inrammen op dat toetsenbord, klik klik en posten

Comment

wou ook zondag gaan maar het weer is niet goed 15 graden en regen

Comment

Heb net te horen gekregen dat ik 2 tickets (Gold (1 denk ik)) zou krijgen voor de vrije trainingen. Is dat wat de moeite om te gaan, die vrije trainingen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Ik heb ook echt veel zin om te gaan.

Weet je wat, als je meegaat ga ik ook mee. Maar 300 euro uitgeven aan een tribunekaart, dat kan ik niet...
                  Voor mij brons...
                  F1 publiek is op dat vlak heel anders als voetbal. Geen gedrang, allemaal mooi geduldig, iedereen heeft respect voor elkaar. Een beetje zoals op de Nurburgring.

Hetzelfde met tribunes. Daar heb je genummerde plaatsen, geen gedrang.
                  En die aanbieding, ik had ze nog niet tegoei bekeken

Gewoon blind ebay.be, F1 inrammen op dat toetsenbord, klik klik en posten
                  Morgen weet ik of ik ga, of niet. Deal?

Lest minutejes. Zelfs al ga je niet, de thrill ervan is catchy.

Comment

Morgen weet ik of ik ga, of niet. Deal?

Lest minutejes. Zelfs al ga je niet, de thrill ervan is catchy.
                    Last minutes zijn pas last minutes een dag op voorhand hé kiekie.

Overtuig camion om morgen niet te gaan en gebruik zijn gold pasjes om de sfeer al wat op te snuiven.

Tot dan.

Comment

Het zijn tickets via m'n madam hé Dus ik heb daar niks over te zeggen Al ziet er mijn madam wel tegenop aangezien ze heel vort weer geven morgen.

Comment

Ik ga er zijn op zaterdag! Met dank aan ING.

Comment

het begint hier te kriebelen om te gaan, tis immers van 2004 geleden dat ik nog ben geweest, met Raikonnen als winnaar en Schumacher als kampioen en een zwarte alfa 155 die zich had ingegraven

sfeerbeeldjes van toen:

Comment

en nog van toen:

Pitsbezoek op donderdag:

Comment

Mannekes lief... ooit wil ik ook een F1 int echt zien, al ben ik er steevast van overtuigd da ge thuis voor u tv in u knus/warm salon/bed nog altijd het meeste ziet...

Dees weekend weeral is werken voor de verandering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Mannekes lief... ooit wil ik ook een F1 int echt zien, al ben ik er steevast van overtuigd da ge thuis voor u tv in u knus/warm salon/bed nog altijd het meeste ziet...

Dees weekend weeral is werken voor de verandering
                                van thuis uit kan je de race meestal het beste volgen, maar een zitplaats tegenover een scherm en een radio'tje zullen je ook niets doen missen. Het is zelfs beter; heel de sfeer die er hangt. Het enige wat me tegenhoudt is de kostprijs.

Ook een aanrader is Monza. Ligt in prachtige omgeving op ca. 30 min van Milaan. Het nadeel is wel dat dit een supersnel circuit is en dat de Tifosi je oren uit komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  van thuis uit kan je de race meestal het beste volgen, maar een zitplaats tegenover een scherm en een radio'tje zullen je ook niets doen missen. Het is zelfs beter; heel de sfeer die er hangt. Het enige wat me tegenhoudt is de kostprijs.

Ook een aanrader is Monza. Ligt in prachtige omgeving op ca. 30 min van Milaan. Het nadeel is wel dat dit een supersnel circuit is en dat de Tifosi je oren uit komen.
                                  De sfeer is schitterend bij een GP... Dat is de reden waarom je moet gaan zien, samen met het lawaai... Je zal niet zo goed kunnen volgen - tenzij je vlak voor een scherm staat - maar de sfeer maakt dat ruimschoots goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Ik ga altijd bij Brons - les combes - staan. Het meeste te zien daaro.
                                    In 2004 ben ik geweest en stond ik op de helling van Pouchon.

Goeie plaatsen want je hebt TV-schermen waardoor je het overzicht behoudt en in die doordraaier kan er nogal wat ingehaald worden, spektakel verzekerd !

Comment

Heb tickets voor de non-covered Gold aan de Source Geregeld via de mama Ik kijk al uit naar de sound van die 18 V8'en.

Comment

Ik zoek nog 2 mede kopers voor golden tickets: http://cgi.benl.ebay.be/Gold-tickets...QQcmdZViewItem
                                        gTa?
                                        en nog iemand interesse?
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                        X