Oorspronkelijk geplaatst door zionlion
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenen eigenlijk verwacht ik dit jaar ook niets anders, ik zou liever Massa of Raikonnen kampioen zien worden. Maar ik ben realistisch, tzal Hamilton zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe had op zijn minst de moeite kunnen doen om Ferrari correct te typen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNope. Dixit RTBf* gaat het gewoon om 'oog voor detail'. En niet om ontwikkelingen.
*Overigens een dikke chapeau voor de RTBf. Knappe commentaar (al vond ik het vandaag iets minder), leuke live-aanpak en veel uitzendingen dit weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk zou het erg vinden moest Hamilton dit jaar weer naast de boot vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe kan natuurlijk hem moeilijk kwalijk nemen dat ie een stap hogerop gezet heeft (McLaren -> Ferrari)
Comment
-
prachtige race eindelijk ééntje met veel inhaalacties
we mogen fier zijn dat we in belgenland zo een prachtig circuit hebben
jammer voor kimi
zelf had ik gehoopt dat hamilton en massa in de muur vlogen voor meer spanning in het kampioenschap
het lijkt ernaar dat hamilton wk gaat worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNope. Dixit RTBf* gaat het gewoon om 'oog voor detail'. En niet om ontwikkelingen.
*Overigens een dikke chapeau voor de RTBf. Knappe commentaar (al vond ik het vandaag iets minder), leuke live-aanpak en veel uitzendingen dit weekend.
Maar toch : commentaar op RTBF = zalig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAl moet dingske z'n Frans nog wat oefenen. Pas op, 'ie spreekt 't beter dan ik, maar 't is toch niet z'n sterkste punt. Tijdens de wandeling doorheen de startgrid heeft 'ie een paar prachtige versprekingen gemaakt.
Maar toch : commentaar op RTBF = zalig.
Bas is de max.
Akkoord, z'n Frans is niet helemaal perfect, maar dat van mij is zeker niet beter. Maar ie spreekt het voorts wel op een manier waarop het voor ons, Nederlandstaligen, héél verstaanbaar is. En vaak merkt hij sommige dingen toch net iets sneller op dan Vigneron (bvb toen Hamilton tot op minder dan anderhalve seconde was genaderd ... )
Liever Bas Leinders dan die andere daar, allez, hoe heet hij.
En eigenlijk nóg liever D'Ambrosio, al moet je dan wel erg goed luisteren.
Comment
-
ff de boot omgooien;
het zou dus uiteindelijk gaan om het voorval waarbij zowel raikkonen als hamilton bijna op nakajima reden.. nakajima ging van de baan en op het moment dat hij terug op de baan kwam toen kwamen hamilton & raikkonen daar aangestormd.. er was een gele vlag en beide piloten hebben die dus eigenlijk genegeerd waardoor er nét geen bijkomend incident was..
meer info volg wsl later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenff de boot omgooien;
het zou dus uiteindelijk gaan om het voorval waarbij zowel raikkonen als hamilton bijna op nakajima reden.. nakajima ging van de baan en op het moment dat hij terug op de baan kwam toen kwamen hamilton & raikkonen daar aangestormd.. er was een gele vlag en beide piloten hebben die dus eigenlijk genegeerd waardoor er nét geen bijkomend incident was..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk BerichtenRaikonnen verprutste het in de laatste ronde nog maar is, hij is geen ferrari waardig Toch knap gedaan van Hamilton!
Wat een zever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenNiet vergeten dat hij verleden jaar zomaar even het hoofd koel hield in het heetst van de strijd en wereldkampioen werd.
Wat een zever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenInhaalmaneuvers gelden enkel voor wagens die tijdens het volledige maneuver met alle wielen op de baan rijden, en daar valt Nakajima niet onder ... dus geen inhaalmaneuver, er was enkel een maneuver van Nakajima om op de baan te komen, en hij kwam NIET op de rijlijn ... in theorie kan je hem niks kwalijk nemen. Het waren Hamilton en Raikkonen die beiden niet op de ideale lijn reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk BerichtenRaikonnen verprutste het in de laatste ronde nog maar is, hij is geen ferrari waardig Toch knap gedaan van Hamilton!
Comment
Comment