Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Buiten het feit of de straf nu al dan niet terecht is vind ik het maar jammer dat men de man die op de bovenste trede de beker in ontvangst mag nemen en de champagne rijkelijk naar binnen mag laten borrelen achteraf nog overwinning ontneemt. Dat zou m.i. niet mogen.
Hij moest meer ruimte laten toen hij Kimi voorliet, hij profiteert duidelijk van Kimi's slipstream.
Profiteren of niet, ik vind dat Lewis zijn hoofd koel heeft gehouden in een superspannend einde door Kimi na een ongeoorloofd inhaalmanoeuvre terug voor te laten.
Je kan toch niet verwachten dat je iemand moet voorlaten en dan nog eens genoeg ruimte moet geven om terug weg te komen. Probeer dat maar eens in het reglement te krijgen en probeer het dan maar eens toe te passen ...
Hamilton wordt aan de kant geduwd, moet de chicane afsnijden, haalt er inderdaad voordeel uit, laat een tragere Kimi terug voorgaan en valt onmiddellijk daarna terug aan en passeert hem.
Ik zie dus echt niet waaraan Hamilton die straf te danken heeft.
Het was natuurlijk te verwachten dat sommige van de Mclaren fans weer de FIA gaan beschuldigen. Wat bereik je daar nu mee? Zo kan je elke beslissing in het voordeel van Ferrari gaan verklaren.
Als de straf onterecht is dan zal Mclaren deze aanvechten en laten we dan gewoon hopen op een rechtvaardige beslissing, zonder corruptie of voortrekkerij.
Hamilton wordt aan de kant geduwd, moet de chicane afsnijden, haalt er inderdaad voordeel uit, laat een tragere Kimi terug voorgaan en valt onmiddellijk daarna terug aan en passeert hem.
Ik zie dus echt niet waaraan Hamilton die straf te danken heeft.
Wat een fenomenale afknapper die bestraffing.
Bij geen enkele FIA-beslissing komen de McLarens onbestraft eruit.
Voor de mensen die zijn gaan kijken moet dit ook ongeloofwaardig overkomen. Je ziet Hamilton winnen en enkele uren later moet je op je radio of TV horen dat Massa gewonnen heeft.
Ik heb die poging tot inhalen paar keer in slow motion bekeken, en ik vind dat Hamilton zich zeker fair heeft gedragen. Hij kon geen andere kant uit...
Het was natuurlijk te verwachten dat sommige van de Mclaren fans weer de FIA gaan beschuldigen. Wat bereik je daar nu mee? Zo kan je elke beslissing in het voordeel van Ferrari gaan verklaren.
Als de straf onterecht is dan zal Mclaren deze aanvechten en laten we dan gewoon hopen op een rechtvaardige beslissing, zonder corruptie of voortrekkerij.
ik ben wel geen mclaren fan,ik ben namelijk voor honda.deze besluit trekt op niks
Wat een fenomenale afknapper die bestraffing.
Bij geen enkele FIA-beslissing komen de McLarens onbestraft eruit.
Voor de mensen die zijn gaan kijken moet dit ook ongeloofwaardig overkomen. Je ziet Hamilton winnen en enkele uren later moet je op je radio of TV horen dat Massa gewonnen heeft.
Ik heb die poging tot inhalen paar keer in slow motion bekeken, en ik vind dat Hamilton zich zeker fair heeft gedragen. Hij kon geen andere kant uit...
Ferrari moet eens leren tegen hun verlies kunnen.
Hij kon idd geen andere kant uit, maar hij moet hem terug voorlaten, dat doet hij ook, maar hij haalt nog steeds voordeel uit de slipstream van raikkonen, terwijll dat als ze door de chicane zouden gaan, dat niet zou zijn
Hij kon idd geen andere kant uit, maar hij moet hem terug voorlaten, dat doet hij ook, maar hij haalt nog steeds voordeel uit de slipstream van raikkonen, terwijll dat als ze door de chicane zouden gaan, dat niet zou zijn
Comment