Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Stewards = FIA = Ferrari dat is mijn, en nog vele andere mensen hun gedacht hieromtrent!
    ALGEMEEN
    FORMULE 1 IS(van) FERRARI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Stewards = FIA = Ferrari dat is mijn, en nog vele andere mensen hun gedacht hieromtrent!
      De FIA bestaat voor 80 % uit leden van Ferrari voor wie het nog niet wist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
        De FIA bestaat voor 80 % uit leden van Ferrari voor wie het nog niet wist
        YO nu weten we genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
          lees eens alle posts, hij haalt er nog steeds voordeel uit
          Het is duidelijk dat jij Ferrari fan bent
          al wat Ferrari doet is goed
          al wat andere doen is verkeerd.

Comment

• De sanctie is ronduit belachelijk, het reglement zegt dat de plaats moet worden teruggegeven, wat ook gebeurt en het reglement zegt niets van dat ge geen gebruik moogt maken van slipstream dus ik zie echt de fout er niet van in, hij heeft raikonen terug voorgelaten en heeft dan (net zoals er zovelen het doen ) via de slipstream hem terug ingehaald omdat hij sneller was. Het feit dat hij terug tot bij raikonen is geraakt is ook la het bewijs dat hij sneller was!

Stomme sanctie, volledig onterecht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
              De sanctie is ronduit belachelijk, het reglement zegt dat de plaats moet worden teruggegeven, wat ook gebeurt en het reglement zegt niets van dat ge geen gebruik moogt maken van slipstream dus ik zie echt de fout er niet van in, hij heeft raikonen terug voorgelaten en heeft dan (net zoals er zovelen het doen ) via de slipstream hem terug ingehaald omdat hij sneller was. Het feit dat hij terug tot bij raikonen is geraakt is ook la het bewijs dat hij sneller was!

Voila

Comment

• 't is gewoon een klucht.. Voor het eerst sinds lang heb ik nog eens F1 gekeken en mij verheugd over 't feit dat er nog eens echt gekoerst is. En dan komen ze met zo iets af..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                  Het is duidelijk dat jij Ferrari fan bent
                  al wat Ferrari doet is goed
                  al wat andere doen is verkeerd.
                  ik ben ferrari fan, maar ik zeg niet dat raikkonen niets verkeerd doet, maar hamilton verdient zijn straf

Comment

• yes een lichtpuntje in de tunnel

Comment

ik ben ferrari fan, maar ik zeg niet dat raikkonen niets verkeerd doet, maar hamilton verdient zijn straf
                      Lewis heeft gedaan wat hij moest Kimi terug voorlaten.

Je moet even lezen wat takke hier schrijft

De sanctie is ronduit belachelijk, het reglement zegt dat de plaats moet worden teruggegeven, wat ook gebeurt en het reglement zegt niets van dat ge geen gebruik moogt maken van slipstream dus ik zie echt de fout er niet van in, hij heeft raikonen terug voorgelaten en heeft dan (net zoals er zovelen het doen ) via de slipstream hem terug ingehaald omdat hij sneller was. Het feit dat hij terug tot bij raikonen is geraakt is ook la het bewijs dat hij sneller was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                        een heel klein

Comment

En gelijk hebben ze.

Comment

• mclaren gaat in beroep

Comment

meest onnutige wat ik nu lees!

kimi duwt hamilton gewoon naar escape route toe

hamilton verdient geen straf, clear!

Comment

mclaren gaat in beroep
                                Dat zei je 2 minuten geleden ook al :'(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                  Inderdaad. Al denk ik dat McLaren het nièt zal aanvechten. Waarom: kijk het filmpje eens na. Als je 't een paar keer na elkaar ziet, kan je niet anders dan toegeven dat ie er zeker wel voordeel uit haalt. De straf is terecht, volgens de letter van 't reglement. Maar Hamilton betaalt een zware straf voor iets pietluttigs, in vergelijking met wat er nadien gebeurt.
                                  Kan je even de link posten, ik vind het gelijk niet zo rap

Comment

• Wat een volslagen klucht. Duidelijk een Ferrari gekleurde beslissing. Als dit doorgaat dan zou het kunnen dat ze hier het wereldkampioenschap gestolen hebben van Hamilton.

Comment

• Edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                        Kan je even de link posten, ik vind het gelijk niet zo rap

Sorry, ondertussen vorige pagina volledig gelezen

Comment

• Ik hoop dat de overwinning terugkomt bij Hamilton, de jongen verdient deze zeker en vast, ik ben geen echte fan van hem voor alle duidelijkheid, ik gunde het raikonen zeker zo hard.. Vind het erg wat er met kimi is gebeurt, hij had 2de moeten worden maar hamilton was gewoon beter..

Ik wil het toch even melden, ik dnek niet dat deze sanctie er zou gekomen zijn als het omgekeer was geweest en raikonen de chicane zou ingekort hebben ..

Comment

Working...
                                          X