Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    Het kan wel niet als je de chicane afsnijdt voor je tegenstander komt en die dan, net zoals 2 vrachtwagens elkaar voorbijsteken, dan terug voorbij laat om dan direct in zijn slipstream te duiken en dan nog een inhaalbeweging in te zetten. En dit is waarschijnlijk waar de FIA over valt. Straf is te zwaar, daar heb je wel gelijk in aangezien Raikonnen de finish niet heeft bereikt.
    "Het kan wel niet"

Staat nergens beschreven in het reglement van de FIA dat dit niet is toegelaten..

Draai of keert het zoals ge wilt, hij heeft hem terug voorgelaten, hij heeft gedaan wat verwacht werd van hem..

Comment

• Sommigen willen het gewoon niet begrijpen en / of aanvaarden precies ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Hangt er dus vanaf wat er letterlijk in het reglement staat, hierover. Als er enkel staat : ie moet em voorlaten ... dan is dat dus in orde.
        En in het Fia reglement staat dat je hem terug moet laten voorgaan,
        en niet dat je dan niet direkt mag slipstreamen om terug in te halen.

Alleen Ferrari die hards willen dit niet begrijpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Sommigen willen het gewoon niet begrijpen en / of aanvaarden precies ..
          nee inderdaad... het is allemaal veel gemakkelijker aan de toog, in de zetel, eender waar.

Comment

Sommigen willen het gewoon niet begrijpen en / of aanvaarden precies ..
            dit is niet te begrijpen en/of aanvaarden wat de fia weer heeft gedaan

Comment

• Bram S, prachtig uitgelegd, helemaal mee eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                Bram S, prachtig uitgelegd, helemaal mee eens
                En dit is een typische Ferrari die hard samen met Bram S

Comment

• Het méést vervelende aan heel deze zaak, vind ik dat je vanaf nu rekening moet gaan houden met twee kampioenschapscenario's:

1. McLaren krijgt gelijk: Massa ligt 8 punten achter op Hamilton
                  2. McLaren krijgt geen gelijk: Massa ligt 2 punten achter op Raikkonen

Wie weet wanneer komt het tribunaal samen. Waarschijnlijk al niet voor Monza ... Dus het incident overschaduwt die Grand-Prix.

Comment

• Misschien moeten we er eens het regelement erbij halen en kijken wat er letterlijk staat daaromtrent.
                    Weet iemand waar we dat kunnen vinden? (inclusief het stukje dat we nodig hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                      Er is geen deel 4. Moet ook niet. Op 't moment dat Kimi naar links duikt, maakt ie gewoon gebruik van het reglement dat zegt dat je één keer van je lijn mag afwijken. Hij gokt er op dat hij, door de Source ruim te nemen, er sneller uit kan accelereren, en zo binnendoor Hamilton duiken.

Deel 5 en 6: dat doet hier niet toe. Het is zelfs grotendeels geluk voor Raikkonen, want hij gleed zelf op dat moment. Onfair is het niet, hé.
                      Kimi doet de deur open, terwijl hij makkelijk Hamilton van zich kon afhouden. Maak daar maar eens screenshots van
                      En geen enkele rijder zal met iemand in zijn kielzog zo een bocht aansnijden en de deur openlaten. Wel een defensieve lijn aannemen. Zelfs al reed Hamilton 50meter achter hem, zoals in Blanchimont voor het incident in de chicane, kon hij Kimi voorbij door in het gat te duiken en hem naar buiten te duwen.

Deel 5 en 6 wel omdat Kimi onfair en onterecht de leidersplaats terug in handen kreeg en eigenlijk Hamilton moest voorlaten. Dus meteen afremmen zoals Hamilton deed na de Busstop. Kimi had echter plannen om ervandoor te gaan, terwijl Hamilton in het gras reed.

Race-incidenten, in het heetst van de strijd.

Comment

• Er hier over discussieren heeft eigenlijk geen zin, er zullen altijd mensen zijn die voor en tegen zijn, wat ze ook zeggen.. Iedereen heeft zen zegje mogen doen en iedereen heeft wel duidelijk gemaakt wat hij duidelijk wou maken..

Laten we het zo laten en zien wat er in beroep wordt gezegt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                          Er hier over discussieren heeft eigenlijk geen zin, er zullen altijd mensen zijn die voor en tegen zijn, wat ze ook zeggen.. Iedereen heeft zen zegje mogen doen en iedereen heeft wel duidelijk gemaakt wat hij duidelijk wou maken..

Laten we het zo laten en zien wat er in beroep wordt gezegt..
                          Voila mooie gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                            En in het Fia reglement staat dat je hem terug moet laten voorgaan,
                            en niet dat je dan niet direkt mag slipstreamen om terug in te halen.

Alleen Ferrari die hards willen dit niet begrijpen
                            Ik ben geen Ferrari die-hard. Voor mij mocht Hamilton gerust winnen. Maar ik kan mij vinden in het feit dat hij een sanctie krijgt. Kan je trouwens eens aantonen met paragrafen uit het reglement hetgeen jij beweert?

Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                            dit is niet te begrijpen en/of aanvaarden wat de fia weer heeft gedaan
                            Ik begrijp het nochtans wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                              En dit is een typische Ferrari die hard samen met Bram S
                              Sorry dat ik dit moet zeggen, maar uw Calimero gedrag begint een beetje zielig te worden

Comment

Sorry dat ik dit moet zeggen, maar uw Calimero gedrag begint een beetje zielig te worden
                                idd, tussen fan zijn en het nuchter opvatten zit een grote kunst.

Comment

Ik ben geen Ferrari die-hard. Voor mij mocht Hamilton gerust winnen. Maar ik kan mij vinden in het feit dat hij een sanctie krijgt. Kan je trouwens eens aantonen met paragrafen uit het reglement hetgeen jij beweert?

Dan moet je naar de site van de FIA gaan daar staat het reglement.

Comment

waarom krijgt raikkonen dan geen straf:
                                    1:ramt tegen hamilton aan in la source
                                    2:haalt hamilton in,in een gele vlag situatie als een williams rijder de baan opkomt
                                    ???????????????????????????????????????????????
                                    Last edited by ; 07/09/2008, 21:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                                      1:ramd tegen hamilton aan çin la source
                                      2:haalt hamilton in een gele vlag situatie als een williams rijder de baan opkomt
                                      1: ramd is met een t; dus ramt. Moet de beelden terugzien om te kunnen oordelen
                                      2: ik dacht dat Hamilton zich naast het circuit bevond en dan kan er niet gesproken worden van inhalen onder geel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
                                        1:ramd tegen hamilton aan çin la source
                                        2:haalt hamilton in een gele vlag situatie als een williams rijder de baan opkomt
                                        hij heeft zijn straf al gehad

Comment

• zionlion,

voor je 34 jaar bevat je toch weinig inlevings- en relativeringsvermogen hoor!

Comment

Working...
                                          X