Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
    1: ramd is met een t; dus ramt. Moet de beelden terugzien om te kunnen oordelen
    2: ik dacht dat Hamilton zich naast het circuit bevond en dan kan er niet gesproken worden van inhalen onder geel
    ja maar die williamsrijder was daar gespind of zo, dan was er zowieso geel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
      Dan moet je naar de site van de FIA gaan daar staat het reglement.
      Jij bent diegene die afkomt met "het staat in het reglement". Toon het dan eens aan, wil je? Anders kan ik evengoed stellen dat je bullshit verkoopt.

Comment

1: ramd is met een t; dus ramt. Moet de beelden terugzien om te kunnen oordelen
        2: ik dacht dat Hamilton zich naast het circuit bevond en dan kan er niet gesproken worden van inhalen onder geel
        Hamilton moest uitwijken of ze waren alledrie uit de race. Kimi had daar veel geluk door in het gat tussen de 2 anderen te vliegen.

Hamilton ging ook in de remmen, Kimi naderde zeer snel. En Nakajima was net weer de baan aan het oprijden waardoor Hamilton moest uitwijken. En net toen Kimi passeerde achter de uitwijkende Hamilton was er een piepklein gat (half over de curbes) waar hij doorkon.
        Last edited by ; 07/09/2008, 21:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichten
          ja er was geel, maar raikkonen haalde niet in, want hamilton reed al naast de baan

Comment

dan heeft Hamilton in de eerste plaats al niet goed op de gele vlaggen gelet, niet de eerste keer dus.

Comment

waarom krijgt raikkonen dan geen straf:
              1:ramt tegen hamilton aan in la source
              2:haalt hamilton in,in een gele vlag situatie als een williams rijder de baan opkomt
              ???????????????????????????????????????????????
              Omdat Kimi zichzelf al gestraft heeft mss? Hij is nooit aangekomen Van mijn part mogen ze hem gerust een 25 seconden penalty geven hoor

Denkt toch 2x na in het vervolg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                hij heeft zijn straf al gehad
                nee, ik vind tien plaatsen terug op de startgrid voor de volgende wedstrijd,een goede beslissing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Hamilton moest uitwijken of ze waren alledrie uit de race. Kimi had daar veel geluk door in het gat tussen de 2 anderen te vliegen.
                  Hamilton had moeten oppassen onder geel, kun je het dan ook zo opvatten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Jij bent diegene die afkomt met "het staat in het reglement". Toon het dan eens aan, wil je? Anders kan ik evengoed stellen dat je bullshit verkoopt.
                    1. Ik ga hier geen 43 bladzijden type
                    2. Je mag het wel lezen maar niet publiceren op andere sites.

Comment

nee, ik vind tien plaatsen terug op de startgrid voor de volgende wedstrijd,een goede beslissing
                      Raikonnen 10 plaatsen achteruit in Monza en Hamilton 25 seconden straftijd. Lijkt me nog altijd zwaar voor Hamilton hoor!

Comment

Stel dat je gelijk hebt (wat ik ten zeerste betwijfel), wat doet het er toe? Kimi is nooit aangekomen, heeft geen enkel punt gehaald. Meer kan die toch niet gestraft worden?

Comment

1. Ik ga hier geen 43 bladzijden type
                          2. Je mag het wel lezen maar niet publiceren op andere sites.
                          Zeg me gewoon waar het staat, ik heb de PDF hier open staan.

Comment

Raikonnen 10 plaatsen achteruit in Monza en Hamilton 25 seconden straftijd. Lijkt me nog altijd zwaar voor Hamilton hoor!
                            voor raikkonen is dat zwaar ja

Comment

Dat zou pas belachelijk zijn, neen? Hij is al gestraft, hij heeft geen punten. Dan is Lewis minder gestraft hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                Da's niet wat verstaan wordt onder iemand terug laten passeren nadat je die coureur hebt ingehaald door de chicane af te snijden.
                                .
                                Waar staat dat ergens dat dat niet verstaan wordt onder " laten passeren" ?
                                Wat je schrijft is een subjectieve stelling.

Comment

En in het Fia reglement staat dat je hem terug moet laten voorgaan,
                                  en niet dat je dan niet direkt mag slipstreamen om terug in te halen.
                                  Dat zou ik ook denken ... voorbijlaten, and that's it, indeed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                    Dat zou ik ook denken ... voorbijlaten, and that's it, indeed.
                                    Dat zou maar lomp zijn hé, iedereen weet dat je daar dan direct je voordeel uit kan halen.

Comment

• als twee honden vechten om een been,gaat de derde ermee heen

Comment

als twee honden vechten om een been,gaat de derde ermee heen
                                        Massa

Comment

als twee honden vechten om een been,gaat de derde ermee heen
                                          is vorig jaar ook al gebeurd

Comment

Working...
                                          X