Oorspronkelijk geplaatst door zionlion
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenhier moet gewoon een slotje op totdat de uitspraak bekend is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat zou maar lomp zijn hé, iedereen weet dat je daar dan direct je voordeel uit kan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtener is nog niks beslist bij mijn weten. Zolang het beroep van McLaren niet is uitgesproken maakt Hamilton nog altijd kans op de 10 punten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenNope, het is de voorbijgestoken wagen die het tempo bepaalt ... Deze regel wordt al jaren gebruikt, zonder enig probleem, en nu is er voor het eerst een betwist geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe laatste paar minuten deden me hieraan denken.
Comment
-
Wat voor een onlogische bullshit is dat nu eigenlijk? Had Hamilton geen inhaalpoging gedaan in die bocht en had hij gewoon vlak achter Kimi gebleven dan kon hij nog veel meer gebruik maken van zijn slipstream.
En inneens 25 seconden?? Is dat ook vast bepaald of is dat gewoon om Hamilton te kloten? Volgens mij is hier gewoon veel Ferrari-geld mee gemoeid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenhet gaat over de busstopOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat heeft er dan ook niets mee te maken. De intentie was er om van te profiteren, anders zou ie zo snel niet in de slipstream van Kimi gedoken zijn
Als Hamilton daar niet voorbij Kimi was gegaan dan was er geen sanctie. Want dit gebeurd elke wedstrijd wel minstens 1 keer.
Maar bekijk de beelden! En dan zal je zien dat Hamilton niet wilde profiteren. Kimi week uit naar links, vlak voor hem, waardoor Hamilton naar rechts in het gat moest duiken. Kimi had hem daar makkelijk kunnen voorblijven door zelfs naar rechts te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBedoel je dan met "de voorbijgestoken wagen" Lewis die ingehaald wordt door Kimi omdat Lewis er onrechtmatig voorbijgeraakt was? Want dan moet Lewis zich vrijwillig in laten halen, wat toch iets anders is als gewoon voorbijgestoken worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtennee inderdaad... het is allemaal veel gemakkelijker aan de toog, in de zetel, eender waar.
Of niet. maakt mij ni uit, zolang ik maar 'es met 'n F1 kan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtener is nog niks beslist bij mijn weten. Zolang het beroep van McLaren niet is uitgesproken maakt Hamilton nog altijd kans op de 10 punten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat voor een onlogische bullshit is dat nu eigenlijk? Had Hamilton geen inhaalpoging gedaan in die bocht en had hij gewoon vlak achter Kimi gebleven dan kon hij nog veel meer gebruik maken van zijn slipstream.
En inneens 25 seconden?? Is dat ook vast bepaald of is dat gewoon om Hamilton te kloten? Volgens mij is hier gewoon veel Ferrari-geld mee gemoeid...
En ik vind niet dat we dit hier moeten sluiten, er wordt hier nog altijd correct gediscussieerd en er kunnen nog altijd nieuwe argumenten opduiken (letterlijk het regelement er eens bij halen zou al een goed begin zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenZelfde mening, had al een PM gestuurt naar Bram S een half uur geleden ofzo.. Het gaat sowiso weer op serieuze meningsverschillen uitdraaien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat voor een onlogische bullshit is dat nu eigenlijk? Had Hamilton geen inhaalpoging gedaan in die bocht en had hij gewoon vlak achter Kimi gebleven dan kon hij nog veel meer gebruik maken van zijn slipstream.
Wegens een inbreuk op art. 30.3 (a) van het F1 Sportreglement en op Appendix L hoofdstuk 4 art. 2 (g) van de Internationale Sportcode kreeg de Brit een drive through, die omgezet werd in een tijdstraf van 25 seconden, omdat het incident zich voordeed op het einde van de race.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenWegens een inbreuk op art. 30.3 (a) van het F1 Sportreglement en op Appendix L hoofdstuk 4 art. 2 (g) van de Internationale Sportcode kreeg de Brit een drive through, die omgezet werd in een tijdstraf van 25 seconden, omdat het incident zich voordeed op het einde van de race.
Comment
-
Comment
Comment