Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mij lijkt het alsof Hamilton kiest om de chicane helemaal af te snijden omdat er naast de curbstones een strook gras ligt, daar wil je niet in terecht komen in de regen...

Dan zit ie inderdaad voor Raikkonen, vertraagt en laat hem voor.
    Hamilton blijft links achter Raikkonen, deze verdedigt zijn positie op weg naar La Source en schuift naar links om La Source breed aan te snijden. Hamilton schiet naar de binnenkant en snijdt Kimi de pas af.

Ik zie er echt green graten in.

Comment

• Die drive through voor kovalainen was ook al bullshit. Laat ze anders gewoon achter de pace car naar de finish rijden.

Comment

• Senna is vroeger eens gediskwalificeerd omdat ie, nadat ie bij een vergelijkbare chicane, in aanraking kwam met een andere rijder (o ja, den dienen), nen minuut stilstond, de chicane afsneed ...

... en dan, NIET GESTOPT bij het oprijden van de baan.

Grappig om te zien hoe reglementen veranderen. Nen minuut stilstaan was toen niet voldoende om een diskwalificatie tout-court, te vermijden. De FIA is niet teruggekomen op die beslissing, maar nadien moesten ze wel tot de conclusie gekomen zijn dat die beslissing verkeerd was. Senna was trouwens de winnaar van die race, nuja, voor de diskwalificatie dan ...

Comment

• Iemand trouwens Daerden gezien die Massa een kus gaf bij het uitreiken van de trofee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Toch niet. Maar aangezien de reglementen van de FIA zelf niet zo duidelijk zijn, kunnen we er best over ophouden Wat sommigen ons x aantal posts terug al aangeraden hebben
            Ze zijn wel duidelijk. Als je iemand inhaalt door een bocht af te snijden moet je die weer laten passeren. Dat wil echter niet zeggen dat je die rijder dan nooit meer mag inhalen. Zelfs als die rijder zomaar de deur openlaat. Hamilton had daar dus vol in de ankers moeten gaan, dat wil jij zeggen? En ook voor de rest van de race braaf achter Kimi blijven rijden?

Hamilton is onterecht gestraft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
              Die drive through voor kovalainen was ook al bullshit. Laat ze anders gewoon achter de pace car naar de finish rijden.
              'k Dacht toch dat Kovalainen Mark Webber aanreed bij het aansnijden van de bocht terwijl hij nog een halve wagenlengte achterzat, met een drive-through tot gevolg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                Soit, het belangrijkste blijft toch dat Ferrari de Grote Prijs van België 2008 gewonnen heeft!
                gewonnen?????cadeau gekregen heeft bedoel je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                  Iemand trouwens Daerden gezien die Massa een kus gaf bij het uitreiken van de trofee ?
                  Ja. Gore vetzakskeuh dat ist. Viel me ook op. Zou zijn adem gestonken hebben naar de drank .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                    Senna is vroeger eens gediskwalificeerd omdat ie, nadat ie bij een vergelijkbare chicane, in aanraking kwam met een andere rijder (o ja, den dienen), nen minuut stilstond, de chicane afsneed ...

... en dan, NIET GESTOPT bij het oprijden van de baan.

Grappig om te zien hoe reglementen veranderen. Nen minuut stilstaan was toen niet voldoende om een diskwalificatie tout-court, te vermijden. De FIA is niet teruggekomen op die beslissing, maar nadien moesten ze wel tot de conclusie gekomen zijn dat die beslissing verkeerd was. Senna was trouwens de winnaar van die race, nuja, voor de diskwalificatie dan ...
                    Fia was toen Balestre, Balestre was Fransman en wilde prost als wereldkampioen. De superlicentie van Senna is toen ook nog ingetrokken geweest!

Comment

• Die dirve-through van Kovaleinen was meer dan terrecht als je het mij vraagt!

Daerden was weer lachen idd, krijg maar niet genoeg van da filmpje op youtube van na de verkiezingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Ze zijn wel duidelijk. Als je iemand inhaalt door een bocht af te snijden moet je die weer laten passeren. Dat wil echter niet zeggen dat je die rijder dan nooit meer mag inhalen. Zelfs als die rijder zomaar de deur openlaat. Hamilton had daar dus vol in de ankers moeten gaan, dat wil jij zeggen? En ook voor de rest van de race braaf achter Kimi blijven rijden?

Aangezien jij niet wil lezen wat ik echt typ, ga ik er mij niet verder mee bezig houden. Trouwens, het is toch zinloos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Aangezien jij niet wil lezen wat ik echt typ, ga ik er mij niet verder mee bezig houden. Trouwens, het is toch zinloos
                          Jij typt:

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Dat is de fase die volgt op het incident, en niet de fase waar het incident zich voordoet. Bekijk de beelden !!
                          En dat incident is een race-incident, zoals ik hierboven al typte:

Want elke wedstrijd is er immers minstens 1 incident waarbij ze gelijk de bocht ingaan, de ene de andere een tik geeft en de bocht afsnijdt. En dan laat die de andere weer door zodat ze opnieuw achter elkaar kunnen gaan.

Hamilton heeft geen voordeel gehaald, door een achterstand van seconden goed te maken, want hij zat in Blanchimont al onder de achtervleugel van Kimi.

Pas nadat Kimi afweek van zijn lijn en de deur openliet kon Hamilton voordeel halen door in het gat te duiken en een plaats te winnen. Dat is dus de schuld van Kimi.

Voor je favoriete team supporteren is mooi, maar kampioenschapsvervalsing goedspreken gaat wel te ver. Hamilton was immers de betere vandaag, samen met Raikkonen. En Massa de mindere, dus onverdiend gewonnen.

Ik had ook liever gezien dat Raikkonen gewonnen had, Hamilton 2e en Massa 3e zodat er nog 3 protagonisten waren. Maar zomaar Hamilton straffen en een cadeau in de schoot van Massa werpen vind ik niet kunnen.

Comment

• wat zie je liever een wedstrijd gelijk in valencia zonder al te veel accidentjes of de megacrash in francorchamps (http://nl.youtube.com/watch?v=qQkrK0rfOI4e ) laat de jongens godverdomme racen binnenkort krijgen ze ook nog richtingaanwijzers met al die klote regeltjes.actie willen we zien, niet al die discussies over je hebt 1 per uur te hard gereden in de pits,enz........

Comment

• kijk nou eens in valencia, nakajima vlamt er gewoon alonso uit de race geen sanctie en nu niks gebeurd sanctie .logica 0.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Precies!!

Comment

• vallen die laatste rondes nog ergens te bekijken?? Mijn dvd recorder flipte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    vallen die laatste rondes nog ergens te bekijken?? Mijn dvd recorder flipte!
                                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Alle Maxime wat denkt gij dervan ?

Comment

• Ik heb de race nét uitgekeken, en was al aan't vloeken op Raikonnen voor z'n stomme fout (kostte Ferrari en zichzelf een pak punten), en nu lees ik hier dat Massa gewonnen heeft en tot op twee punten nadert van Hamilton..

ZALIG!
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X