In die laatste ronden zijn er nog dingen gebeurd wat maar zo-zo was. Toen ze op Kemmel reden juist na dat incident veranderde Hamilton bijvoorbeeld 2 keer van lijn om te verdedigen (begon dat recht stuk aan de rechterkant, ging toen naar links, weer naar rechts en dan naar midden de baan om Combes aan te snijden. Normaal moogt ge maar 1 keer van lijn veranderen om te verdedigen.
In de dubbele linkse van datzelfde rondje gaat Raikkonen ook van het circuit af aan de buitenkant en gebruikt daar eigenlijk ook meer dan het circuit. Hamilton gaat daar ook breed, maar komt onmiddellijk terug het circuit op.
Mijn mening over het incident aan de nieuwe chicane: ik denk dat Hamilton wel degelijk voordeel haalt door de chicane af te snijden. Door dat afsnijden moet hij niet uitaccelereren achter Raikkonen waardoor hij sneller op het gas kan en dus dichter bij Raikkonen richting de Source kan. Daardoor kan hij daar makkelijker uitremmen.
Maarja mijn mening... Voor alle duidelijkheid: ik ben een neutrale kijker.
In de dubbele linkse van datzelfde rondje gaat Raikkonen ook van het circuit af aan de buitenkant en gebruikt daar eigenlijk ook meer dan het circuit. Hamilton gaat daar ook breed, maar komt onmiddellijk terug het circuit op.
Mijn mening over het incident aan de nieuwe chicane: ik denk dat Hamilton wel degelijk voordeel haalt door de chicane af te snijden. Door dat afsnijden moet hij niet uitaccelereren achter Raikkonen waardoor hij sneller op het gas kan en dus dichter bij Raikkonen richting de Source kan. Daardoor kan hij daar makkelijker uitremmen.
Maarja mijn mening... Voor alle duidelijkheid: ik ben een neutrale kijker.
Comment