Oorspronkelijk geplaatst door zionlion
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
't zal hier waarschijnlijk wel een honder keer staan maar wtf zo'n dwaze commentatoren.
de laatste 2 ronden waren spannend maar die commentatoren waren er duizend keer teveel aan. want een kinders.
Nu over de race zelf. knappe strijd op het einde.
Op de natte stukken moeten ze echt met een ei in hun broek gezeten hebben. En eindelijk nog eens een knap staaltje strijd gezien waar we de laatste jaren niet veel mee van gezien hebben.
wel spijtig dat ze Ham. z'n eerste plaats afgenomen hebben. ik vermoed dat dat wel naar aangeven van ferrari zal geweest zijn. zo hebben ze toch een eerste plaats. Want had hij wel de chicane gepakt lagen ze alletwee in den decor. nu konnen ze nog voort racen tot rai. zelf een stuurfoutje maakte. Spijtig toch, hopelijk vecht ham. het aan, want je ziet hem toch inhouden na zijn "missing".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik vermoed dat dat wel naar aangeven van ferrari zal geweest zijn.
Comment
-
Openlijk zal er nooit iets toegegeven worden. Maar 't is een spijtige zaak. 't wa seen mooie strijd en nu komt e rzo'n staartje aan.
in de bocht na de start. (diene haarspeld) tikt rai ham. aan met als poging hem ook wat wijder te doen gaan en daar wordt dan weer niets over gezegd.
nuja heidfeld wordt er wel beter van. die heeft de laatste ronde nog serieus wat goedgemaakt door zijn regenbanden (goede beslissing) en krijgt nog een plaat kadoo nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenDe Murcielago R-GT is een beetje het kneusje onder de GT1's vind ik. Qua looks is hij verreweg de beste, en qua sound al helemaal. Maar de performance? Eerder willen maar niet kunnen.
Dat ding z'n aandrijfassen gaan ook meer kapot dan ze heel blijven
Ik reed daar nochtans iedereen mee naar huis op Zolder, in GTR2.
Comment
-
Motor Massa wordt onderzocht:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn Raikkonen gaat zich volledig smijten, teneinde nog wereldkampioen te worden (want het kan, mathematisch)
LOL
Hij moet nog eerst voorbij Kubica !
Gast, doe eens iets voor uw team en teamgenoot, ipv het lot te tarten en hardleers te zijn, ge wordt niet elk jaar kampioen omdat de gasten voor u alle punten verprutsen zene. En ge moet nog een teamgenoot passeren, dat dan ook nog.
Als ge zelf wereldkampioen wilt worden, wilt dat zeggen dat uw team relatief slecht zou moeten scoren in de merkentitel ... goed bezig, gast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtende FIArrari gaat massa zijn motor controleren ha ha ha ha ha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenmisschien moet je het artikel eens lezen alvorens te reageren. Ook deze reactie is wederom oliedom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenik had het gelezen blijf bij mijn standpunt:de FIArrari gaat massa zijn motor controleren ha ha ha ha ha
Maar ... Hamiltons motor is ook al gecontroleerd. En hij werd niet gestraft. Hoe kan dat nu? Iets moet mij ontgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenMassa wordt toch niet bestraft. Allez, de FIA gaat Ferrari immers nooit bestraffen. En McLaren natuurlijk wél.
Maar ... Hamiltons motor is ook al gecontroleerd. En hij werd niet gestraft. Hoe kan dat nu? Iets moet mij ontgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichtenzionlion is een beetje zielig aan het doen, jammer ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenhet is niet zielig,ik vind dit leuk al deze discussies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls straf mag Kimi eens met de Lewis zijn Pussycat Doll rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAls Hamilton niet voorbij Kimi was gegaan in La Source was er niets aan de hand geweest. Dan was het een race-incident, zoals er elke week wel eentje gebeurd. En daar wordt anders nooit gehoor aan gegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJa!! Natuurlijk. En daarom is die uitspraak van de FIA onterecht en pro-Ferrari.
Comment
-
Los van hééél de discutie
het is de stoeme betutteling van de FIA die de F1 de das omdoen;
Sinds ik indi kijker ben kijk ik met veel meer plezier naar de A1 GP, waar dit soort BULLSHIT regulaties niet voorkomen;
Dit was eindelijk nog eens een ietswat leuk einde aan een formule 1 race en dan komen ze met zulk onnozele regels af. Snappen die gasten niet dat ze zo alles kapot maken.
Dit kost niet mc laren noch ferrari punten, het kost gewoon geloofwaardigheid van die marshalls / FIA bongo's.
Dus tip voor iedereen, chek th A1 gp .. das nog eens racen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenrustig hé 0, vergeet niet dat Raikonnen door bijna elke race zijn punten te sprokelen in 2003 bijna Kampioen werd. Raikonnen kan echt wel een behoorlijk stuk rijden. De tijdstraf van Hamilton heeft dan ook geen fluit te maken met het al dan niet kunnen rijden van Raikonnen. Vergeet dan ook niet dat Hamilton voor jaar de titel is kwijtgespeeld door enkele achtereenvolgende knullige fouten die een topteam als McLaren had kunnen voorkomen
Feit is : als ie het goed doet (Raikkonen), dan is dat vaak toeval en pech van anderen. Dat zegt genoeg. Als je daarmee 30 punten moet ophalen, dan ben je wel geen superkampioen, om het nog zacht uit te drukken. Hij kan zich niet makkelijk onderscheiden van Massa, die in het verleden al toegaf dat ie tweede rijder was bij Ferrari. Als er dan een andere piloot is, en die kan zich - in dezelfde wagen - niet losrijden van de tweede rijder, dan moet daar geen verdere commentaar aan verspild worden, als het aankomt op de kwaliteiten van die rijder.
Wie heeft zijn wagen kapot gereden deze Grand Prix ?
Comment
Comment