Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Nieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
K.l.u.c.h.t.
Zoals zovelen nu zeggen: ze zijn 't helemaal naar de knoppen aan 't helpen. Dit is een van de beste kampioenschappen in jaren en dan gaat de FIA zich er nog even in mengen.
Waar is de tijd van Senna en Prost waar ze zich bijna alles konden veroorloven. (als ie mij voorbij probeert te geraken, dan rij 'k 'm eraf)
Nieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Nieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Ze gaan wel in beroep, maar ze moeten die klacht indienen bij de ICA, het overkoepelende orgaan waar onder andere FIA in zit.
Nieuwe wending in het verhaal: McLaren kan misschien niet in beroep gaan. Hamilton had een drive-through gekregen die dan is omgezet is in 25 seconde. In het reglement staat echter dat het onmogelijk is om in beroep te gaan voor een drive-through.
Waar is de tijd van Senna en Prost waar ze zich bijna alles konden veroorloven. (als ie mij voorbij probeert te geraken, dan rij 'k 'm eraf)
In die tijd heeft ne zekere Balestre dr ook alles aan gedaan om Senna tegen te werken waar mogelijk, dus vele beter was het niet op dat gebied.
Dat Lewis nu een tijdstraf krijgt en Massa in Valencia een boete vind ik ook juist, tenslotte was wat Hamilton (al dan niet) deed een rijdersfout, en dat van Massa was een teamfout...daar kan je moeilijk de rijder voor straffen.
Dat Lewis nu die tijdstraf krijgt, mjah, 't is idd zwaar, maar heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken. Als ie gewoon gewacht had tot na de Source of geprobeerd had op 't recht stuk van Kemmel was er nooit een sanctie van gekomen, en had ie ook gewonnen, want dat ie sneller was is toch wel duidelijk.
Iemand die de schets in HLN heeft gezien? Daar vond ik naar mijn mening dat ze Hamilton te veel schuld gaven. In die bocht zou hij volgens hen expres een kortere weg hebben genomen .
Dat is geen reglement, kan dus evenzeer niets van waar zijn.
Een bestraffing voert men uit op basis van een reglement, iets wat zwart op wit staat en niet de kronkels van een journalisten die het waarschijnlijk ook maar van horen zeggen heeft.
In die tijd heeft ne zekere Balestre dr ook alles aan gedaan om Senna tegen te werken waar mogelijk, dus vele beter was het niet op dat gebied.
Dat Lewis nu een tijdstraf krijgt en Massa in Valencia een boete vind ik ook juist, tenslotte was wat Hamilton (al dan niet) deed een rijdersfout, en dat van Massa was een teamfout...daar kan je moeilijk de rijder voor straffen.
Dat Lewis nu die tijdstraf krijgt, mjah, 't is idd zwaar, maar heeft het eigenlijk aan zichzelf te danken. Als ie gewoon gewacht had tot na de Source of geprobeerd had op 't recht stuk van Kemmel was er nooit een sanctie van gekomen, en had ie ook gewonnen, want dat ie sneller was is toch wel duidelijk.
Als Hamilton niet voorbij Kimi was gegaan in La Source was er niets aan de hand geweest. Dan was het een race-incident, zoals er elke week wel eentje gebeurd. En daar wordt anders nooit gehoor aan gegeven.
Hamilton had niet de intentie om op een onreglementaire manier de leiderspositie over te nemen, want hij liet Raikkonen weer door. Niets in het reglement zegt dat hij dan een gat van 10 seconden moet laten vallen.
En hij heeft niet meteen zitten slipstreamen! Kimi wijkt helemaal van zijn lijn af waardoor Hamilton naar de andere kant moest duiken of hij was achteraan op Kimi ingereden. Kimi kon hem dus makkelijk afhouden. Hij kon rechts de deur dichtdoen. Daar gaat het om, Hamilton heeft geen voordeel gecreëerd, maar Kimi is in de fout gegaan in La Source. En in de bocht voor de pifpaf. En na de pifpaf zelf, door de leidersplaats niet opnieuw over te laten aan Hamilton.
Weet je nog het incident Massa-Kubica vorig jaar of Fuji, dat was ook niet helemaal reglementair. Werden daar straffen uitgedeeld? Neen!
Toch wel opvallend dat het altijd dezelfde zijn die zich zo geviseerd voelen he. En als ge op een forum al u eigen mening, gedacht, ... niet meer moogt geven.
Kerel (of kerels...of whatever), dat was de eerste keer dat ik op een post van u reageerde.
Ge hebt uw mening trouwens al 4 keer in het begin van het topic gegeven. Het is niet omdat we zo dom zijn om 120 euro of meer geven om naar de F1 te gaan, dat we ook niks kunnen onthouden.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Raar dat een 20-jarige al op een objectieve manier kan discussiëren zonder de voorliefde voor z'n merk daarin te betrekken terwijl een 34-jarige (?) steeds weinig inhoudelijke berichten post en zich niet de moeite doet om de argumenten van anderen eens behoorlijk door te nemen.
Ik zal mijn vraag nog maar eens stellen: hoe oud ben je? Dan kan ik tenminste weten of ik je nog wat krediet kan geven om wat volwassener te worden.
En ik ben tegen die beslissing van de FIA om Hamilton te straffen, weliswaar om een andere reden, maar ik ben er tegen, dus mij meteen van favoritisme beschuldigen gaat erover.
Comment