over dat uitwijken van raikkonen, ik kan het niet goed zien, maar zou het kunnen dat hamilton hem even raakt, net daarvoor?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenover dat uitwijken van raikkonen, ik kan het niet goed zien, maar zou het kunnen dat hamilton hem even raakt, net daarvoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteninderdaad raikkonen tikt hamilton even aan ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenOp het rechte stuk richting Source? Ik heb dat alleszins niet gezien op de beelden. In de bocht tikt Raikkonen idd eventjes, maar dan zit Lewis al voor hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenhier moet ik nog op reageren :ook voordeel uitgehaald want mocht hij niet gecoupeerd hebben dan zat hij nooit zo dicht op Raikkonen.
maar heb je goed gekeken hamilton zat naast raikkonen in de chicane,hoe kan jij dan beweren dat hamilton nooit zo dicht bij rai kon komen voor de volgende actie
Comment
-
[quote=Salokin;2938112]Hamilton kon er niet voorbij, je kan hem uiteraard niet beschuldigen dat hij het probeert maar gezien zijn inhaalmanoeuvre niet lukte zoals gepland had hij in principe vol in de ankers moeten gaan en kon hij dus nooit zo dicht bij Raikkonen gezeten hebben. Als Hamilton kort achter Raikkonen had blijven rijden, niet getracht had in te halen thv de chicane dan kon hij wel even dicht gezeten hebben en hem allicht in La Source voorbij gegaan zijn.
nu kan ik ook zeggen dat raikkonen eerst hamilton langs zich laat komen en raikkonen eventueel zelf in de ankers gaat,maar nee hij pakt binnenkant bocht zodat hamilton geen andere optie heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenja het lijkt alsof hij voor hij uitwijkt(op rechte stuk) aangetikt wordt door Lewis ?
Hier de onboard camera bij Hamilton. Kijk vanaf 3min20 tot 3min50.
+ YouTube Video
Ik zie geen aanraking voor de Source. En je kan ook duidelijk zien dat Hamilton de slipstream van Kimi totaal niet gebruikt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenNooit gezien.
Hier de onboard camera bij Hamilton. Kijk vanaf 3min20 tot 3min50.
+ YouTube Video
Ik zie geen aanraking voor de Source. En je kan ook duidelijk zien dat Hamilton de slipstream van Kimi totaal niet gebruikt!
mannekes da was toch een ubervet duel zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtennu kan ik ook zeggen dat raikkonen eerst hamilton langs zich laat komen en raikkonen eventueel zelf in de ankers gaat,maar nee hij pakt binnenkant bocht zodat hamilton geen andere optie heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichtenen waarom zou hij dat moeten doen? Hij reed voor Hamilton dus mag hij de lijn aanhouden die hij kiest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zionlion Bekijk Berichtenja hier op deze beeld gezien op precies 5.00 rechts zie ik een gele vlag rechts, wat doet raikkonen haalt hamilton in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDa spul met nakijimdingeskes? geen punt ter discussie, geen andere optie mogelijk en ik ben hamilton aanhanger hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenexcuseer... hamilton was voorbij raikkonen bij het aansnijden van de chicane
Comment
-
Gastjes nu kunt ge 't toch zelf zien e...
Bij ongeveer 50 sec komen ze beide in de Busstop op een normale manier. Net bij het uitkomen van de linkse knik zitten ze mss 10 meter uit elkaar, maar de voorste wagen (Kimi dus) heeft het voordeel dat hij vroeger kan accelereren, waardoor 't gat groter wordt naar La Source op, pakweg 50 meter ofzo.
Na het afsnij-manoeuvre van Hamilton, laat ie Kimi voorzichtjes weer inhalen, maar ze zitten als halverwege het rechte stuk als Kimi er voorbij is, en dan zit Hamilton direct onder zijn achtervleugel, waardoor ie Kimi kan uitremmen.
Als ze beide op een normale manier de Busstop nemen kan Hamilton nooit van ze leven onder Kimi's achtervleugel hangen halfweg 't rechtstuk naar La Source op, en lukt dat inhaalmanoeuvre niet ook.
Of je daar dan zo'n straf moet voor geven, das een ander paar mouwen.
Just my 2 cents.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenZoals ik het me herinner lag Raikkonen met zijn neus voor bij het naar links sturen in de chicane.
Comment
-
wat moet er dan komen een inhaalverbod in de busstop of wat????
waarom dienen de uitloopstroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtentuurlijk, nadat die hamilton naar de buitenkant had verwezen...
Comment
Comment