Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenFair en eerlijk?
Weet je nog de Nurburgring vorig jaar met Alonso?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Fernando Alonso kan er wat van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenLamborghini heeft geen F1 nodig om te weten hoe ze auto's moeten bouwen.
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichtensorry, kon het niet laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDudes, misschien even time-out.
Er is gewoon niks meer aan van slipstreamen bij de hedendaagse F1-wagens. Die achtervleugels zijn zo ontwikkeld om dat te voorkomen. Stel je maar bv eens de vraag waarom Toyota zo weinig gepasseerd wordt? Juist ja, zij hebben zeer veel geld gestoken in die techniek.
Slipstreamen gaat nog altijd, en zeer goed. De onderdrukzone is hoog, relatief breed. In rechte lijn lenen de huidige F1 dus perfect tot 't slipstreamen, en het effect is al bij veel lagere snelheden goed voelbaar itt vroeger.
Wat niet meer gaat, is dicht op je voorligger gaan zitten in bochten, omdat de onderdrukzone achter de voorligger zodanig groot is dat de nodige downforce om de auto op koers te houden, ontbreekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtensimpele oplossing voor dit alles:
herinvoering van grindbakken, Hamilton had nooit de chicane afgesneden hoor en zijn best gedaan om Raikonnen niet te raken en de chicane op de normale manier te nemen
Plus :- verhoging cilinderinhoud tot 3 liter of zelfs 3,5 liter
- verkleining van het oppervlak van vleugels v+a
- verbod op bijkomende vleugels en zijplaten
- vermindering oppervlak platte bodemplaat
- smallere banden
- slicks
- wegvallen regel dat men 2 verschillende soorten banden MOET gebruiken in één race (WTF? )
- wegvallen van nog 'n aantal zeer vreemde regels waar 'k niet meteen op kom
Comment
-
Damn, ik moet eerst alles lezen voor ik antwoord.
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenZó éénvoudig mag je het niet stellen. Bij hedendaagse F1-wagens kan je nog zeer efficiënt gebruik maken van de slipstream op rechte stukken. In de bochten is dat een andere zaak aangezien je enorm veel downforce verliest door het ontwerp van de achtervleugel en diffusor (zoals die van Toyota)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTip is gele worsten.
'k Dacht ook op z'n Lewis Hamiltons dat ik 'es de Villeneuve ging inkorten op Zolder. DAMN. De afdruk van m'n schedelpan staat volgens mij nog altijd in de dakhemel van Babs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAls je een Audi als basis neemt zit je sowieso goed
Maar goed =/= best.
En best = afhankelijk van je eisen.
Feit is dat lambo's er alleszins vetter uitzien dan Ferrari's, de laatste tijd. De looks van een Murcie zijn zodanig overweldigend, daar tipt imo geen enkele kar aan. Zelfs geen van de hyperkarren zoals 'n Veyron, een Enzo o.i.d.
Comment
-
Fak en ik heb de gp niet kunnen zien. Zouden die laatste paar ronden al ergens op youtube staan ofzo?
Btw, een van onze cameramannen ging donderdag kijken naar de vrije trainingen met z'n vrouw en schoonouders. Ie dacht waarom eens niet proberen in de paddock te raken...
Hij rijdt tot aan die tunnel waar ze hem tegenhouden en vragen wie hij is en wat ie komt doen (dus met z'n vrouw en schoonouders in auto) "ah goeiemorgen meneer, ik ben cameraman voor rtl.." "ok rijdt u maar door meneer"
Die kerel is gewoon met z'n auto tot in de paddock binnengeraakt zonder enige vorm van legitimatie
En dan te zeggen dat ze miljoenen uitgeven aan de beveiliging van de paddocks tijdens de gp weekends
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichtendonderdag kijken naar de vrije trainingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenVeel zal ie dan toch niet gezien hebben.
Wel ja, maar ie is dan toch geweest en binnengeraakt want ie heeft zelf foto's van in een honda F1
Tijdens het weekend zelf zou ie mss nietmeer binnen geraakt zijn maar kvind het toch straf dat je daar gewoon quasi zonder controle binnenraakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZwijgt mij daarvan.
'k Dacht ook op z'n Lewis Hamiltons dat ik 'es de Villeneuve ging inkorten op Zolder. DAMN. De afdruk van m'n schedelpan staat volgens mij nog altijd in de dakhemel van Babs...
Uw schedelpan in Babs haar 'zachte' plafond, die bekleding is dan toch dunner dan gedacht.
Aan de andere kant, F1- bolides hebben helemaal geen dak, worsten dus .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenik spreek dan over herinvoering
Eerst miljoenen investeren om te verwijderen en nu terug veranderen.
Waar zijn we dan meebezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenWaar zijn we dan meebezig.
je zal wel zien, er komt een moment dat er terug grindbakken komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenROFL !
Uw schedelpan in Babs haar 'zachte' plafond, die bekleding is dan toch dunner dan gedacht.
Aan de andere kant, F1- bolides hebben helemaal geen dak, worsten dus .
Ik probeer zelfs zoveel mogelijk de vibreurs te vermijden ook, b.v. buitenkant exit van de haarspeld. Ni alleen ni goe voor de banden, maar volgens mij ook vermoeiend voor de ophanging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee serieus, 'k heb daar een paar keer tegen beter weten in (maar die drang om zo snel mogelijk rond te gaan hee, aargh) de gele worstjes gepast, miljaarde met een gewone auto en die fluffy ophanging ratelt gans die kar dooreen. Echt ni aan te raden.
Ik probeer zelfs zoveel mogelijk de vibreurs te vermijden ook, b.v. buitenkant exit van de haarspeld. Ni alleen ni goe voor de banden, maar volgens mij ook vermoeiend voor de ophanging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenwat zijn die gele worsten? foto?
Comment
-
Mclaren heeft klacht ingediend.
Martin Whitmarsh added: "From the pit wall, we then asked Race Control to confirm that they were comfortable that Lewis had allowed Kimi to repass, and they confirmed twice that they believed that the position had been given back in a manner that was 'okay'.
"If Race Control had instead expressed any concern regarding Lewis's actions at that time, we would have instructed Lewis to allow Kimi to repass for a second time."
Iemand die nu nog gelooft dat er GEEN touwtrekkerij in het spel is?
Comment
Comment