Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Michel Daerden was weer in form, Massa kreeg ne kus
    Heidfeld, notoir peabrain, denkt "Heee da's de president van België, ik ga die nadoen."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoi!
      Indien je een nieuw bureaublad wilt hoor ik het wel, ik heb 'm hier in 10MP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        als je goed kijkt zie je Heidfeld!
        No can do. Pubic beard blocking the view.

Comment

bewijs dat F1-piloten KLEIN zijn
          Massa is niet groter dan ik (1.66 ofzo) ---> er is nog HOOP voor mij, fuck d'Ambiorixio
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Indien je een nieuw bureaublad wilt hoor ik het wel, ik heb 'm hier in 10MP.
            alliermeedaspel@!!.be

Comment

G-Foggy, haal die W126 uit uw avatar, ik verwar u altijd met RRD.
              Ik heb ondertussen al door dat jij van 190 16v's érg weinig kent

eerst 'uw EVO?'

dan die ik daarnet in de CC gepost had

en nu dat fotootje van een E30 M3 met een 190E 2.5-16 verwarren met een S-klasse

Comment

Massa is niet groter dan ik (1.66 ofzo) ---> er is nog HOOP voor mij, fuck d'Ambiorixio
                De McLaren two-seater is al out of order. En die zetels stonden achter elkaar, trouwens.

Comment

Ik heb ondertussen al door dat jij van 190 16v's érg weinig kent

eerst 'uw EVO?'

dan die ik daarnet in de CC gepost had

en nu dat fotootje van een E30 M3 met een 190E 2.5-16 verwarren met een S-klasse
                  *Lendeleedse truc*

He maar dat wist ik wel hoor, ik dacht ik ga hem eens testen. En al.

Wacht, ik post nog een fotootje van mijzelf in de badkamer.

Comment

Michel Daerden was weer in form, Massa kreeg ne kus

Ie zag er nochtans betrekkelijk nuchter uit voor zijn doen!

toch zeker voor op zo'n evenement waar nogal wat alcohol vloeit tijdens/na de race

Comment

De McLaren two-seater is al out of order. En die zetels stonden achter elkaar, trouwens.
                      Mijn hoofd kan tenminste in een helm met bescheiden frontaal oppervlak =/= Bas Leinders
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ie zag er nochtans betrekkelijk nuchter uit voor zijn doen!

toch zeker voor op zo'n evenement waar nogal wat alcohol vloeit tijdens/na de race
                        Kimi
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Mijn hoofd kan tenminste in een helm met bescheiden frontaal oppervlak =/= Bas Leinders
                          Vandaag ontdekt : ik heb maat 61 van helm! Valt nog mee.

Cool startnummer ook, doe mij maar dat. En kar in Gulf/Davidoff-livery.

Comment

• @ G fiddy... bloedmooie foto's man!!!

Comment

Dit topic.

En maar discussiëren.

Ik vind 't wel interessant, allez 'vond', want ondertussen worden enkel stellingen en meningen herhaald en geen nieuwe feiten meer neergepoot.

Ik heb geen mening.
                              Mag ik?

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                              Whiting heeft wel wat meer ervaring dan een bende apen.

Want Kimi heeft ongestraft ingehaald onder geel.
                              Nog een reden waarom die stewards apen zijn: Nakajima (of was het Rosberg?) reed weer de baan op, terwijl er achterliggers waren. Dat moet ook gestraft worden.

En die rijder was ook de reden waarom Kimi van de baan gaat, omdat deze op de ideale rijlijn blijft en Kimi hindert. Daardoor moet hij over de uitloopstrook en spint hij als hij terug de baan oprijdt.

Stewards = apen, zoveel is duidelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              En ik stem op gele worstjes! 5 sterren.
                              Worstjes = kontzeer

Maar ik zal stoppen, ik heb duidelijk mijn mening uitgetypt. Hopen dat Hamilton in beroep zijn 10 punten krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                @ G fiddy... bloedmooie foto's man!!!
                                dankje maar ze komen jammer genoeg niet van mij, enkel van mijn foto-apparaat

ik moest thuis blokken dit weekend m'n broer had echter de chance dat ie daar een hele week overal vrij mocht rondlopen....

Comment

dankje maar ze komen jammer genoeg niet van mij, enkel van mijn foto-apparaat

ik moest thuis blokken dit weekend m'n broer had echter de chance dat ie daar een hele week overal vrij mocht rondlopen....
                                  WTF !

Dat moet wel vet zijn. De vraag is hoe dat komt. Is hij persfotograaf of heeft hij zomaar eventjes € 3.000 opgehoest om dat VIP-pakket te pakken te krijgen of is het nog iets anders ?

Echt schitterende foto's by the way. Hij zal op een gegeven moment wel ergens in de tribune van Gold 1 gezeten hebben denk ik ? Machtige foto's van La Source ! Als het even kan zou ik daar ooit ook graag eens een zitje bemachtigen.
                                  En dan nog die pitpoezen, jah, wat moet je daarop zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                    En dan nog die pitpoezen, jah, wat moet je daarop zeggen...
                                    maar een ding... TE WEINIG FOTO'S!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                      WTF !

Dat moet wel vet zijn. De vraag is hoe dat komt. Is hij persfotograaf of heeft hij zomaar eventjes € 3.000 opgehoest om dat VIP-pakket te pakken te krijgen of is het nog iets anders ?
                                      uhm.... geen persfotograaf, was de eerste keer dat hij er foto's mee trok, en niets betaald

Comment

• De FIA heeft bekend gemaakt dat het nog voor de GP van Singapore (op 28 september) een beslissing zal vellen over het beroep van McLaren-Mercedes.

Comment

• Mooi. Nog dik twee weken..

Comment

Working...
                                          X