doeme he, mijn prono vergeten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AutoForum F1 Prono 2008: GP van Italië
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Als Kovalainen geen top-5 had gereden in de kwalifs, had bijna iedereen 0 punten nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls Kovalainen geen top-5 had gereden in de kwalifs, had bijna iedereen 0 punten nu
Negatief. Ik heb Vettel op 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNegatief. Ik heb Vettel op 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFor the record : de extra vraag, die betrof de Scuderia Ferrari, right?En dus niet ook de Scuderia Toro Rosso?
Comment
-
B4_avant toonde zich dit weekend de beste voorspeller. Hij scoorde 50 punten en bleef zo Gillio en gTa voor die met respectievelijk 46 en 45 punten, tweede en derde eindigden. In de tussenstand loopt Lotuzzz weer 5 punten verder weg van de concurrentie. Maar voor de tweede plaats is er nog niets beslist. Tussen de nummer twee en zeven liggen immers amper 11 punten. Proficiat allemaal
Volgende GP: Singapore
Uitslag
Tussenstand
De volledige resultaten en verdeling van de punten kunnen jullie vinden in het Excelbestand.
Comment
-
B4 is goed bezig! Scores vallen nog mee, maar die van de kwalifs zijn inderdaad abominabel
Comment
Comment