Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interessant punt: viaduct in Beveren op zondag.
Alleszins de moeite om af te komen: in de eerste 13 nummers -> 8 WRC's, 3 Porsches GT, Casier met de Polo S2000 en last but not least: Andy Lefevere met z'n Blauwe Raket.
De Historic wedstrijd telt trouwens mee voor het Brits Historic Kampioenschap.
Interessant punt: viaduct in Beveren op zondag.
Alleszins de moeite om af te komen: in de eerste 13 nummers -> 8 WRC's, 3 Porsches GT, Casier met de Polo S2000 en last but not least: Andy Lefevere met z'n Blauwe Raket.
De Historic wedstrijd telt trouwens mee voor het Brits Historic Kampioenschap.
Daarnet gedaan ...
Maar daar gaat zoveel volk stond aan dat viaduct ...
Er is een prachtige secetie daar in de buurt, maar je kan er alleen maar komen via het viaduct en daar geraken we ons wagen niet kwijt ...
Maar daar gaat zoveel volk stond aan dat viaduct ...
Er is een prachtige secetie daar in de buurt, maar je kan er alleen maar komen via het viaduct en daar geraken we ons wagen niet kwijt ...
Twee industriezones op 5' wandelen. Anders geef eens het parcour door ken de streek als mijn boekzak
Maar daar gaat zoveel volk stond aan dat viaduct ...
Er is een prachtige secetie daar in de buurt, maar je kan er alleen maar komen via het viaduct en daar geraken we ons wagen niet kwijt ...
Er is daar een bedrijventerrein van Culligan. Daar kon je zeker uw auto kwijt. Ze zullen er nie van klagen zu.
Zaterdag ochtend te voorzichtig gestart maar in de 2e boucle het tempo wat beginnen opdrijven, tot het begon te regenen. Ik had nog nooit in de regen gereden en de eerste kp in de regen was de laatste van de 2e boucle en we stonden nog op slicks vooraan en opgesneden slicks achteraan, dus daar was het wel serieus schuiven.
Dan de volgende boucle in de regen gereden, en in het donker. Was serieus moeilijk voor mij omdat ik niet zo super goed zie in het donker + de regen erbij maakte dat we veel te traag waren.
Zondagochtend rustig gestart want hier en daar lag het verraderlijk glad maar tijdens de tweede doortoch verbeterden we telkens met min 8 en max 20 seconden onze tijden van de eerste doortoch. Die lijn hebben we verder gezet van bij de derde doortoch gingen er weer 5,6,7 seconden af.
Ons doel is dus bereikt, dit jaar moeten we finishen en ervaring opdoen en het tempo opbouwen.
Tegen het einde van de rally kwamen we al aardig in de buurt van de middenmoot van de cup.
Uiteindelijk zijn we 32e algemeen en 7e bij de fiesta's geworden.
Comment