Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omloop van Vlaanderen 2008 (Roeselare)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hey Simoni,
    Leuke filmkes, zeker als ik er onze wagen op zie!
    In die oorverdovende E30 zat ik als co-piloot.
    Leuk weekend zeker op zondag, mooi weer, veel volk, veel lawaai, en mooie tijden.
    Als je filmkes hebt of foto's stuur maar door he.

Comment

Staan wel wat mooie beelden tussen. Zo te zien hebben ze weer niet overdreven met die linten.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

De linten waren weer ronduit belachelijk. Als je foto's wilt nemen zonder linten moet je de zotste plaatsen en houdingen opzoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Over het algemeen niet zo slecht.

Zaterdag ochtend te voorzichtig gestart maar in de 2e boucle het tempo wat beginnen opdrijven, tot het begon te regenen. Ik had nog nooit in de regen gereden en de eerste kp in de regen was de laatste van de 2e boucle en we stonden nog op slicks vooraan en opgesneden slicks achteraan, dus daar was het wel serieus schuiven.
          Dan de volgende boucle in de regen gereden, en in het donker. Was serieus moeilijk voor mij omdat ik niet zo super goed zie in het donker + de regen erbij maakte dat we veel te traag waren.

Zondagochtend rustig gestart want hier en daar lag het verraderlijk glad maar tijdens de tweede doortoch verbeterden we telkens met min 8 en max 20 seconden onze tijden van de eerste doortoch. Die lijn hebben we verder gezet van bij de derde doortoch gingen er weer 5,6,7 seconden af.

Ons doel is dus bereikt, dit jaar moeten we finishen en ervaring opdoen en het tempo opbouwen.
          Tegen het einde van de rally kwamen we al aardig in de buurt van de middenmoot van de cup.
          Uiteindelijk zijn we 32e algemeen en 7e bij de fiesta's geworden.
          Way to go Stevy!
          Wat is de volgende rally?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            De linten waren weer ronduit belachelijk. Als je foto's wilt nemen zonder linten moet je de zotste plaatsen en houdingen opzoeken.
            Laatst in de Short-Rally van Ettelgem had ik speciaal mijn 170-500 lenske meegenomen en ook gebruikt om de linten wat te vermijden. Sommige toeschouwers moest je toen zien kijken als ik dat kanon op mijn toestel plaatste. Het begint echt overdreven te worden met die linten, zeker in W-Vl.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Miljaar gans vergeten, tis hier nogthans zo dichtbij . Merci voor de fotos alvast

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      Het begint echt overdreven te worden met die linten, zeker in W-Vl.
                      Het ligt dus niet aan mij gelukkig....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Over zotte plaatsen gesproken...

Zondag op de zoning was het 2 toerkes en dan naar rechts ipv naar links. 200m verder was het links verlaten de kleine baantjes in en de eerste bocht daar was een lange linkse en daar zat blijkbaar gewoon een vrouwke op een stoel in de buitenkant van de bocht op de baan. Ik heb het niet gezien maar m'n co zei het.
                        Verder veel volk vlak naast de baan in sommige waaiers

Comment

Mja... Met alle respect voor de veiligheidsmensen maar er zitten toch ook een paar tamme zielen tussen

Ik stond aan de start van een KP en een bocht verder stonden mensen vrij gevaarlijk (buitenkant bocht met gewoon een lintje voor hun). Roepen en tieren, van hun kl*ten maken dat het geen naam heeft maar niemand die ook effectief naar die mensen ging om ze weg te halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Mja... Met alle respect voor de veiligheidsmensen maar er zitten toch ook een paar tamme zielen tussen

Ik stond aan de start van een KP en een bocht verder stonden mensen vrij gevaarlijk (buitenkant bocht met gewoon een lintje voor hun). Roepen en tieren, van hun kl*ten maken dat het geen naam heeft maar niemand die ook effectief naar die mensen ging om ze weg te halen
                            Als je je geroepen voelt: http://www.vasveiligheid.be/

Nieuwe veiligheidsmensen kunnen ze altijd gebruiken.

Comment

Zondag in Ath tijdens de slalom.... euh een poortcontroleur.

Comment

enkele fotokes van de omloop

Comment

Ik heb even snel naar de Historics gaan kijken. De sound van die oude Porsches... kippevel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Was daar ook getuige van. Verwonderlijk want ik weet hoe het scenario bij dees normaal moet zijn dus sommigen doen hun job niet. Gelukkig voor hen geen sorties met gewonden onder het publiek anders moesten der weer veel hun paraplu openen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk Berichten
                                      enkele fotokes van de omloop

Hoe is het afgelopen met piloot en co-piloot? Niet te erg hopelijk?

Comment

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Wat waren de passages van die twee verbluffend!

Comment

Working...
                                          X