Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Silly Season F1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    weinig veranderingen voor volgend jaar..
    wsl blijven Honda & Force India ook hetzelfde, Alonso blijft wsl bij Renault, Piquet gooien ze buiten.. grootste vraagteken blijft Toro Rosso, hopelijk wordt dat Sato & Senna

    Ferrari: Massa & Raikkonen
    BMW: Kubica & Heidfeld
    Renault: Alonso, Piquet, Di Grassi
    Williams: Rosberg & Nakajima
    Red Bull: Webber & Vettel
    Toyota: Trulli & Glock
    Toro Rosso: Bourdais, Buemi, Senna, Sato
    Honda: Button, Barrichello, Alonso
    Force India: Sutil, Fisichella
    McLaren: Hamilton & Kovalainen

    Comment


    • #42
      Senna


      Waarom moet Nakajima niet vertrekken ? Die mag bij Williams blijven omdat ie zo goedkoop is zeker ?

      En ja, de oud strijders dan nog... Barrichello heeft imo zijn houdbaarheidsdatum overschreden. Fisichella zit wel nog op zijn plaats bij Force India.

      Ofwel zie ik het helemaal verkeerd en zal de grid er volgend jaar helemaal anders uitzien dankzij het gewijzigde reglement. Let's hope so !

      Comment


      • #43
        Button blijft zowiezo bij Honda.Ging Barrichello niet stoppen??
        Nu, BMW rijdt volgend jaar met dezelfde rijders als dit jaar.
        Hoewel het door Autosport.com wordt gesteld als "it closes a door for F.Alonso", denk ik dat het vooral wil zeggen dat de laatstgenoemde al een keuze gemaakt heeft, en die keuze idd niet BMW is
        Last edited by Vanni; 06/10/2008, 13:36.
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Ging Barrichello niet stoppen??
          nee, integendeel.. als het van hemzelf afhangt zou ie er nog een aantal jaren bij doen..
          Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
          Waarom moet Nakajima niet vertrekken ? Die mag bij Williams blijven omdat ie zo goedkoop is zeker ?
          Die heeft het toch helemaal niet slecht gedaan? doet zeker niet veel onder voor Rosberg.. maar wsl heeft de Toyota-deal wat te maken met die beslissing..

          Comment


          • #45
            Ik weet het niet. Eigenlijk heeft hij het niet zo slecht gedaan maar hij kan me niet overtuigen.

            Comment


            • #46
              Raar verhaal, ik dacht dat Alonso minder zin zou hebben om bij Renault te blijven nu Flavio bekend heeft gemaakt een stap terug te willen zetten in 2009...

              Gezien BMW nu blijkbaar een definitieve line-up heeft bekendgemaakt schiet er immers niet veel anders meer over dan Renault voor Fernando, en ik heb er eigenlijk niet al teveel vertrouwen in dat Renault terug meedoet op het hoogste niveau volgend seizoen

              Comment


              • #47
                Ferrari heeft bekend gemaakt dat Raikkonen deze winter maar liefst 9 000 testkm (dat zijn meer dan 30 GP's !!!) gaat afhaspelen om er zeker van te zijn dat hij volgend jaar zijn banden wel op temperatuur krijgt en om een beter inzicht te krijgen in de nieuwe wagen zodat hij gemakkelijker een goede setup kan vinden.

                Comment


                • #48
                  Ferrari: Massa & Raikkonen
                  BMW: Kubica & Heidfeld
                  Renault: Alonso, Piquet, Di Grassi
                  Williams: Rosberg & Nakajima
                  Red Bull: Webber & Vettel
                  Toyota: Trulli & Glock
                  Toro Rosso: Bourdais, Buemi, Senna, Sato
                  Honda: Button, Barrichello, Alonso
                  Force India: Sutil, Fisichella
                  McLaren: Hamilton & Kovalainen

                  vandaag werd bekend gemaakt dat ook Sutil & Fisichella bij Force India blijven rijden.. zo goed als alle teams gaan dus voor consistentie..

                  nu blijven enkel nog Honda, STR & Renault over..

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                    zo goed als alle teams gaan dus voor consistentie..

                    Terecht, lijkt me. Vorig jaar werd het hele rijdersveld als grondig door elkaar geschud.

                    Comment


                    • #50
                      mss hoort het hier niet, maar...

                      FIA wil standaardmotor vanaf 2010

                      Revolutie in de Formule 1: de FIA wil dat alle auto's vanaf het seizoen 2010 met dezelfde motor racen.

                      Het plan lekte uit op de eerste trainingsdag van de GP van China. De FIA gaat beginnen met de aanbesteding voor de standaardmotor.

                      FIA-voorzitter Max Mosley wil met de maatregel de hoge kosten drukken in de Formule 1.

                      De grote teams steigeren. McLaren liet al weten dat sommige autofabrikanten de koningsklasse van de autosport zouden verlaten.

                      Volgende week komen de teams samen om over de toekomst te praten.



                      (sporza)

                      Comment


                      • #51
                        Ik ben alvast tegen. Ik vind dat f1 bestaat om ingenieurs hun ding te laten doen. Zo ontstaan er nieuwe technieken.
                        Aan de andere kant dan, kun je de toptalenten onderscheiden van andere.

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                          Ik ben alvast tegen. Ik vind dat f1 bestaat om ingenieurs hun ding te laten doen. Zo ontstaan er nieuwe technieken.
                          Aan de andere kant dan, kun je de toptalenten onderscheiden van andere.
                          ja, het kostenplaatje moet teruggedrongen kunnen worden, maar nee, dat moet niet ten koste gaan van de vrijheden van de constructeur om...

                          Comment


                          • #53
                            De FIA en de FOTA (de teams) hebben een overeenkomst bereikt over kostenbesparingen voor de formule 1. Meer info zal later bekend gemaakt worden.

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Raar verhaal, ik dacht dat Alonso minder zin zou hebben om bij Renault te blijven nu Flavio bekend heeft gemaakt een stap terug te willen zetten in 2009...

                              Gezien BMW nu blijkbaar een definitieve line-up heeft bekendgemaakt schiet er immers niet veel anders meer over dan Renault voor Fernando, en ik heb er eigenlijk niet al teveel vertrouwen in dat Renault terug meedoet op het hoogste niveau volgend seizoen
                              Flavio is niet meer officieel teambaas, maar hij heeft het er nog steeds voor het zeggen hoor.

                              En misschien is BMW volgend jaar helemaal niet zo goed als Renault. want de aerodynamica word helemaal veranderd, en dat kan wel is slecht zijn voor BMW die het toch wel vooral van de aerodynamica moeten hebben.

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                voor BMW die het toch wel vooral van de aerodynamica moeten hebben.

                                Vind je ? Als je ziet dat BMW bvb op Canada de pannen van het dak rijdt, en op Magny-Cours nergens staat, vind ik toch dat je kan concluderen dat aerodynamica niet echt de sterkte kant is van BMW.

                                Comment


                                • #56
                                  Goede aerodynamica hebben is ook niet alles. je moet hem goed gebruiken ook. Als ze de wagen goed afstellen is hij fantastisch, maar als ze dat niet doen, doet de aerodynamica niet wat er van gevraagd wordt.
                                  Het is dus een beetje alles of niets.

                                  Zo heb ik het mij laten wijsmaken in ieder geval

                                  Comment

                                  Working...
                                  X