Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Massa zijn motor was toch net gecontroleerd? En nu steken ze er een nieuwe in??
    Lees het. Ferrari vond enkele zaken waarover ze zich zorgen maakten, en namen het zekere voor het onzekere.

Comment

• Het is toch wel erg hee, geen enkel technisch probleem voor Mclaren sinds Raikkonen er is weggegaan, en des te meer voor Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
        Het is toch wel erg hee, geen enkel technisch probleem voor Mclaren sinds Raikkonen er is weggegaan, en des te meer voor Ferrari
        Misschien heeft het met zijn rijstijl te maken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          Het is toch wel erg hee, geen enkel technisch probleem voor Mclaren sinds Raikkonen er is weggegaan, en des te meer voor Ferrari
          Kheb al een paar keer net hetzelfde gedacht.

Je zou voor minder moedeloos worden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
            Raikonnen is volgens mij minder belastend voor het materiaal dan Hamilton! Ferrari valt eigenlijk terug in zijn oude doen sinds het vertrek van Todt en Brawn

Comment

Rijdt hij dan met Massa zijn auto rond?

Comment

Doen Raïkkonen daar weg ging, zei Ron Dennis: "Ik heb in heel mijn carriere nog nooit iemand tegen gekomen die zijn materiaal zo zwaar belast als hij."

Hoewel, Hamilton kan er waarschijnlijk toch ook wel wat van.

Comment

• De weersvoorspellingen zijn ondertussen volledig omgeslagen. We zouden nu zware regenbuien mogen verwachten tijdens de Grote Prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                    De weersvoorspellingen zijn ondertussen volledig omgeslagen. We zouden nu zware regenbuien mogen verwachten tijdens de Grote Prijs.
                    YES

Niks zo leuk als een regenrace, echt talent komt dan bovendrijven

Let op Hamilton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                      YES

Niks zo leuk als een regenrace, echt talent komt dan bovendrijven

Let op Hamilton
                      En het rekt de lengte van een GP die anders gemiddeld maar een uur en een kwartier duurt.

Comment

De weersvoorspellingen zijn ondertussen volledig omgeslagen. We zouden nu zware regenbuien mogen verwachten tijdens de Grote Prijs.
                        Bron?

Damn zou wel zalig zijn moest het zo hard regenen, dan hebbe diegeene die nu op kop staan toch een betere kans om eens een overwinning binnen te halen!

Als t droog zou zijn dan zouden raikonen, hamilton, massa en co allemaal veel te snel naderen en hebbe ze niet echt veel kans als je 't mij vraagt!

Comment

• Mogelijk start achter de safety car:

Comment

Mogelijk start achter de safety car:

http://en.f1-live.com/f1/en/headline...14124801.shtml

Best. Anders ziet 't er niet leuk uit in de chicane, vrees ik

Jammer voor Raikkonen en Hamilton wel, natuurlijk.

Comment

Mogelijk start achter de safety car
                              Damn, ik had gehoopt op een kanonstart van Raikkonen en/of Hamilton.

Comment

Damn, ik had gehoopt op een kanonstart van Raikkonen en/of Hamilton.

Of een slechte van Kovalainen, zoals in Spa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                  Best. Anders ziet 't er niet leuk uit in de chicane, vrees ik

Volgens glock niet zo'n goed idé

"Zelfs met een start achter de safety car zou er een grote crash kunnen zijn in de eerste bocht," vertelde hij. "Het is een beslissing van Charlie Whiting (racedirecteur, red.), maar als je een vliegende start hebt, kom je sneller aangestormd naar de eerste bocht en dat maakt het nog lastiger."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                    Idd, zou leuk geweest zijn mochten ze iets kunnen doen zoals Alonso en Schumacher tijdens de race in Hongarije in 2006.

Comment

• Heb een andere weersite gevonden en daar geven ze droog weer: http://www.accuweather.com/world-for...y=1&hbhhour=22

Comment

Working...
                                      X