Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHet is toch wel erg hee, geen enkel technisch probleem voor Mclaren sinds Raikkonen er is weggegaan, en des te meer voor Ferrari
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHet is toch wel erg hee, geen enkel technisch probleem voor Mclaren sinds Raikkonen er is weggegaan, en des te meer voor Ferrari
Je zou voor minder moedeloos worden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMisschien heeft het met zijn rijstijl te maken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMisschien heeft het met zijn rijstijl te maken ?
Rijdt hij dan met Massa zijn auto rond?
Comment
-
Hoewel, Hamilton kan er waarschijnlijk toch ook wel wat van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenDe weersvoorspellingen zijn ondertussen volledig omgeslagen. We zouden nu zware regenbuien mogen verwachten tijdens de Grote Prijs.
Niks zo leuk als een regenrace, echt talent komt dan bovendrijven
Let op Hamilton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenYES
Niks zo leuk als een regenrace, echt talent komt dan bovendrijven
Let op Hamilton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenDe weersvoorspellingen zijn ondertussen volledig omgeslagen. We zouden nu zware regenbuien mogen verwachten tijdens de Grote Prijs.
Damn zou wel zalig zijn moest het zo hard regenen, dan hebbe diegeene die nu op kop staan toch een betere kans om eens een overwinning binnen te halen!
Als t droog zou zijn dan zouden raikonen, hamilton, massa en co allemaal veel te snel naderen en hebbe ze niet echt veel kans als je 't mij vraagt!
Comment
-
Mogelijk start achter de safety car:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
Best. Anders ziet 't er niet leuk uit in de chicane, vrees ik
Jammer voor Raikkonen en Hamilton wel, natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenMogelijk start achter de safety car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenDamn, ik had gehoopt op een kanonstart van Raikkonen en/of Hamilton.
Of een slechte van Kovalainen, zoals in Spa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenBest. Anders ziet 't er niet leuk uit in de chicane, vrees ik
Jammer voor Raikkonen en Hamilton wel, natuurlijk.
"Zelfs met een start achter de safety car zou er een grote crash kunnen zijn in de eerste bocht," vertelde hij. "Het is een beslissing van Charlie Whiting (racedirecteur, red.), maar als je een vliegende start hebt, kom je sneller aangestormd naar de eerste bocht en dat maakt het nog lastiger."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenJammer voor Raikkonen en Hamilton wel, natuurlijk.
Comment
-
Comment
-
Heb een andere weersite gevonden en daar geven ze droog weer: http://www.accuweather.com/world-for...y=1&hbhhour=22
Comment
Comment