Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
M'n strooien rokje en hoofddeksel ligt klaar, m'n ouwe rammelaar, en een oude halve kokosnoot met daarin een mengeling van keukenkruiden. Should be enough.
Vanaf morgenmiddag ga ik in dat strooien geval, rammelaar in de hand, rondjes dansen op m'n terras. Ik wil regen!!
Monza, Venerdì 7 Febbraio: giornata caratterizzata da qualche nube sparsa. Durante la giornata di oggi si registrerà una temperatura massima di 7°C alle ore 15, mentre la minima alle ore 6 sarà di 1°C.
Olé.
Wel sjtoem dat 't net tijdens de GP schuun weer got zin.
Hahahaha ! De wraak van de weergoden voor het onrecht aangedaan aan Hamilton. Voor mijn part sneeuwt het er de zondag ! Nè !
Hoe de uitspraak gaat zijn tussen die twee, daar zullen we moeten op wachten tot na 22 september.
Voor mij was er ook niets aan de hand, maar er is een ongeschreven wet dat men na het afsnijden van een chicane men wacht met de volgende aanval totdat de volgende bocht genomen is.
Mss gaat ze nu geschreven worden.
Bij een gele vlag situatie is dit eigenlijk ook zo, piloot die iets voorzichtiger is (met in gedachten de veiligheid van andere piloten en baankommissarisen) verliest snelheid op het volgende recht stuk, dit met gevaar een plaats te verliezen.
M Goosens heeft ooit zo de F3000 wedstrijd van Sospiri verloren als voorkoers van F1 wedstrijd in Spa, deze wedstrijd toen winnen zou zijn carrière beter ten goede gekomen zijn.
Qualificatie:
Raikkonen pas 14de en Hamilton pas 15de!!!
Kubica ook teleurstellend met een 11de plaats.
Fisichella wel verassend 12de.
Ascari is blijkbaar een gevaarlijke bocht als het nat ligt. Raikkonen ging bijna rond maar kon hem nog net onder controle houden maar Hamilton en Kubica zijn daar helemaal rondgegaan.
De toppers van 't kampioenschap door de knietjes én de mand, Massa rijdt een gouden rondje in erg moeilijke omstandigheden dat hem in Q3 brengt, alwaar 'ie het nét goed genoeg doet om morgen voordeel te hebben...
'Prachtig' hoe Kubica, Hamilton en Raikkonen bléven proberen, tevergeefs... Le titre se joue, en dat maakt het extra geladen; genieten!!
Pluim voor Vettel, Bourdais, Webber en Rosberg ook. En Fisico.
Ascari is blijkbaar een gevaarlijke bocht als het nat ligt. Raikkonen ging bijna rond maar kon hem nog net onder controle houden maar Hamilton en Kubica zijn daar helemaal rondgegaan.
Ook Bourdais nog, en toch reed 'ie nog een erg sterk rondje daarna
raikkonen en hamilton hebben te lang gewacht om naar buiten te komen en massa niet
als ze bijde van in het begin een rondje haden afgelegt daar waren ze ook allebij door
Comment