Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
    raikkonen en hamilton hebben te lang gewacht om naar buiten te komen en massa niet
    als ze bijde van in het begin een rondje haden afgelegt daar waren ze ook allebij door
    Spelling

Maakt het rondje van Massa er niet minder 'van goud' op. Ik zeg niet dat 'ie een buitenaards rondje gestuurd heeft, maar 't resultaat ervan was van grote waarde
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
      raikkonen en hamilton hebben te lang gewacht om naar buiten te komen en massa niet
      als ze bijde van in het begin een rondje haden afgelegt daar waren ze ook allebij door
      Massa reed zijn snelste ronde toen de anderen ook al een tijd hadden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
        Massa reed zijn snelste ronde toen de anderen ook al een tijd hadden.
        Inderdaad ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Ik kan niet kijken morgen
          Ik heb dat soms ook. Doe jezelf een plezier: Tapen vanaf RTBF, en geen radio(nieuws) luisteren of niet op dit forum kijken voor je die video bekeken hebt. Even goed als the real thing, als je nog van niks weet, ook al weet je dat 't niet live is
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Als het morgen droog blijft tijdens de race en Massa kan een goede start nemen, dan kan hij hier toch zéér belangrijke punten scoren voor het kampioenschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Ik heb dat soms ook. Doe jezelf een plezier: Tapen vanaf RTBF, en geen radio(nieuws) luisteren of niet op dit forum kijken voor je die video bekeken hebt. Even goed als the real thing, als je nog van niks weet, ook al weet je dat 't niet live is
              Duh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                Als het morgen droog blijft tijdens de race en Massa kan een goede start nemen, dan kan hij hier toch zéér belangrijke punten scoren voor het kampioenschap.
                Maar het incident van franco zal er dan als een donderwolk boven hangen...

Comment

Iemand een link naar beelden van de GP2-race die zo meteen gereden wordt? Lijkt me tof
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Knappe kwalificatie, twas mooi om te zien

Chapeau voor Vettel, Bourdais

Comment

Kan je der race van morgen herbekijken op het internet?
                      Ik ben morgen weg en we hebben geen recorder of digibox

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                        Kan je der race van morgen herbekijken op het internet?
                        Ik ben morgen weg en we hebben geen recorder of digibox
                        Daar vrees ik toch voor, ik weet juist dat je op de site van sporza de belangrijkste acties uit de wedstrijd kan herbekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Iemand een link naar beelden van de GP2-race die zo meteen gereden wordt? Lijkt me tof

Als pools gelul bij klein, slecht beeld u niet stoort.
                          2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                            http://nl.justin.tv/impreq

Als pools gelul bij klein, slecht beeld u niet stoort.
                            Heb al eentje met beter beeld en spaans gelul

Start onder SC
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Prachtig toch, regen races...
                              Niet enkel spektakelgewijs, maar ook omdat het verschil tussen de wagens dan verdwijnt en de echte talenten de kans krijgen om te schitteren.
                              Mooi om Vettel en STR de pole te zien pakken.

En Hamilton en Raikkonen zijn gewoon oerdom geweest...

Comment

Weetje voor in de boeken: Vettel is de jongste coureur ooit die een pole-position behaalde in de Formule 1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Prachtig toch, regen races...
                                  Niet enkel spektakelgewijs, maar ook omdat het verschil tussen de wagens dan verdwijnt en de echte talenten de kans krijgen om te schitteren.
                                  Mooi om Vettel en STR de pole te zien pakken.

En Hamilton en Raikkonen zijn gewoon oerdom geweest...
                                  Niks van. Geluk hebben en er wordt morgen op droog gerekend en daarom zijn er die op mogelijks een andere strategie zitten hoor.

Comment

Meteo italië geeft toch nog regen voor morgen hoor. Het zou wel in de loop van de namiddag opentrekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Niks van. Geluk hebben en er wordt morgen op droog gerekend en daarom zijn er die op mogelijks een andere strategie zitten hoor.
                                      Kan je in Monza een beetje inhalen?
                                      Want een 'Schumacherke' is toch al lang geleden dat ik dat nog eens gezien heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Kan je in Monza een beetje inhalen?
                                        Want een 'Schumacherke' is toch al lang geleden dat ik dat nog eens gezien heb.
                                        Kan je tamelijk goed inhalen ja. Lange rechte stukken + chicanes = slipstream- en uitremmogelijkheden.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Off-topic finisht d'Ambrosio 7e in race 1 van de GP2. Morgen vormt de uitslag van deze race de grid van race 2, maar dan wel met de top 8 omgekeerd --> Onze landgenoot start tweede.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X