Volgens mij is Gilles zijn belofte van gisteren momenteel aan het waarmaken en staat hij nu in een strooien rokje in z'n tuin een regendans te doen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?
was het mij gisteren ook aan het inbeelden, daar ik de F1 toch al 1995 volg. Ik kan het mij alleszins niet herinneren.
1995 was wel een knotsgekke race ware Hill zichzelf en Schumacher uitschakelde. Ferrari, toen nog met V12 als enige team, opweg naar een 1-2 schakelde zichzelf uit met een loskomende camera op de wagen van Alesi die dan de wagen van Berger raakte en Alesi viel even later uit door een technisch defect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenVolgens mij is Gilles zijn belofte van gisteren momenteel aan het waarmaken en staat hij nu in een strooien rokje in z'n tuin een regendans te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten(Charlie Witing moet trouwens wat beter nadenken voor ie dan iets zegt)
Buien tijdens de race. Spektakel alom dus ! En de laatste op de grid heeft evenveel kans om te winnen als de eerste.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenFak hé ik kan die niet zien
Zou het kunnen dat de race over een paar dagen op youtube verschijnt als ze ietwat spectaculair is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenIk kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?
Ik ga eens even googlenOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIk kan me ergens herinner dat er eind jaren 90 of begin 2000 er een regenrace was, allesinds een start op een natte piste.
Ik ga eens even googlen
EDIT: 95 zeker tijdens de race niet, was de grote clash tussen Hill en SchumacherLast edited by lele; 14/09/2008, 12:42.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten95 en 97 zou er regen zijn gevallen
1997 was de race waar R. Schumacher Herbert van de baan drukte. Ze hadden toen pas streng moeten optreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenGeldt in een regenrace nog altijd die regel dat ze gebruik moeten maken van 2 verschillende compounds van banden of mogen ze de hele race op de dezelfde soort van intermediates blijven rijden ?
en in 2004 was er ook een regenrace heb ik ergens gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenAls het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten1995 gestart op een licht vochtig circuit
1997 was de race waar R. Schumacher Herbert van de baan drukte. Ze hadden toen pas streng moeten optreden.
http://www.youtube.com/watch?v=IrbAelOfdc8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenAls het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates
en in 2004 was er ook een regenrace heb ik ergens gehoordOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenIs het nu niet steeds verplicht om twee soorten compounds te gebruiken ? Of het nu gaat over regenbanden of droogweerbanden ?
Comment
-
Ferrari heeft de motor van Felipe Massa gewisseld. Evenwel geen straf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMassa zijn motor was toch net gecontroleerd? En nu steken ze er een nieuwe in??
Comment
Comment