Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?
was het mij gisteren ook aan het inbeelden, daar ik de F1 toch al 1995 volg. Ik kan het mij alleszins niet herinneren.
1995 was wel een knotsgekke race ware Hill zichzelf en Schumacher uitschakelde. Ferrari, toen nog met V12 als enige team, opweg naar een 1-2 schakelde zichzelf uit met een loskomende camera op de wagen van Alesi die dan de wagen van Berger raakte en Alesi viel even later uit door een technisch defect!
Geldt in een regenrace nog altijd die regel dat ze gebruik moeten maken van 2 verschillende compounds van banden of mogen ze de hele race op de dezelfde soort van intermediates blijven rijden ?
Fak hé ik kan die niet zien
Zou het kunnen dat de race over een paar dagen op youtube verschijnt als ze ietwat spectaculair is?
De hele race is twijfelachtig, alle belangrijke momenten worden (meestal al binnen de paar uur) wel op de website van sporza geplaatst en zul je waarschijnlijk ook wel youtube vinden.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Geldt in een regenrace nog altijd die regel dat ze gebruik moeten maken van 2 verschillende compounds van banden of mogen ze de hele race op de dezelfde soort van intermediates blijven rijden ?
Als het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates
en in 2004 was er ook een regenrace heb ik ergens gehoord
Als het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates
en in 2004 was er ook een regenrace heb ik ergens gehoord
2004? was volgens mij ook gestart op een licht vochtig circuit. Was wel het jaar dat Alonso in de grindbak spinde en dat Italiaanse marshals vertikt hem er uit te duwen!
Is het nu niet steeds verplicht om twee soorten compounds te gebruiken ? Of het nu gaat over regenbanden of droogweerbanden ?
ah nee, niet als het regent. Stel dat het steeds constant licht regent tijdens de race, ideaal voor de intermediates dus, dan zou het toch gek zijn om iedereen ook verplicht met de full wet te laten rijden
Comment