Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij is Gilles zijn belofte van gisteren momenteel aan het waarmaken en staat hij nu in een strooien rokje in z'n tuin een regendans te doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
      Ik kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?

was het mij gisteren ook aan het inbeelden, daar ik de F1 toch al 1995 volg. Ik kan het mij alleszins niet herinneren.

1995 was wel een knotsgekke race ware Hill zichzelf en Schumacher uitschakelde. Ferrari, toen nog met V12 als enige team, opweg naar een 1-2 schakelde zichzelf uit met een loskomende camera op de wagen van Alesi die dan de wagen van Berger raakte en Alesi viel even later uit door een technisch defect!

Comment

Volgens mij is Gilles zijn belofte van gisteren momenteel aan het waarmaken en staat hij nu in een strooien rokje in z'n tuin een regendans te doen...
        euheum, worthless without pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          (Charlie Witing moet trouwens wat beter nadenken voor ie dan iets zegt)
          't Is dat waar ik op doel.

Buien tijdens de race. Spektakel alom dus ! En de laatste op de grid heeft evenveel kans om te winnen als de eerste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Mooie race > Ferrari
            Volwassenheid
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Fak hé ik kan die niet zien
              Zou het kunnen dat de race over een paar dagen op youtube verschijnt als ze ietwat spectaculair is?

Comment

• Geldt in een regenrace nog altijd die regel dat ze gebruik moeten maken van 2 verschillende compounds van banden of mogen ze de hele race op de dezelfde soort van intermediates blijven rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  Fak hé ik kan die niet zien
                  Zou het kunnen dat de race over een paar dagen op youtube verschijnt als ze ietwat spectaculair is?
                  De hele race is twijfelachtig, alle belangrijke momenten worden (meestal al binnen de paar uur) wel op de website van sporza geplaatst en zul je waarschijnlijk ook wel youtube vinden.

Comment

Ik kan mij vergissen, maar zou dit de eerste regenrace ooit op Monza zijn ?
                    Ik kan me ergens herinner dat er eind jaren 90 of begin 2000 er een regenrace was, allesinds een start op een natte piste.
                    Ik ga eens even googlen
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      Ik kan me ergens herinner dat er eind jaren 90 of begin 2000 er een regenrace was, allesinds een start op een natte piste.
                      Ik ga eens even googlen
                      95 en 97 zou er regen zijn gevallen
                      EDIT: 95 zeker tijdens de race niet, was de grote clash tussen Hill en Schumacher
                      Last edited by lele; 14/09/2008, 12:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                        95 en 97 zou er regen zijn gevallen
                        1995 gestart op een licht vochtig circuit

1997 was de race waar R. Schumacher Herbert van de baan drukte. Ze hadden toen pas streng moeten optreden.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                          Geldt in een regenrace nog altijd die regel dat ze gebruik moeten maken van 2 verschillende compounds van banden of mogen ze de hele race op de dezelfde soort van intermediates blijven rijden ?
                          Als het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates

en in 2004 was er ook een regenrace heb ik ergens gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Als het regent maakt het niet uit welke banden je gebruikt, er is trouwens maar 1 soort intermediates

Is het nu niet steeds verplicht om twee soorten compounds te gebruiken ? Of het nu gaat over regenbanden of droogweerbanden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                              1995 gestart op een licht vochtig circuit

1997 was de race waar R. Schumacher Herbert van de baan drukte. Ze hadden toen pas streng moeten optreden.

http://www.youtube.com/watch?v=IrbAelOfdc8
                              Met dat muziekske erbij

Comment

Klopt, zijn idd op een vochtig circuit vertrokken

Comment

2004? was volgens mij ook gestart op een licht vochtig circuit. Was wel het jaar dat Alonso in de grindbak spinde en dat Italiaanse marshals vertikt hem er uit te duwen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                    Is het nu niet steeds verplicht om twee soorten compounds te gebruiken ? Of het nu gaat over regenbanden of droogweerbanden ?
                                    ah nee, niet als het regent. Stel dat het steeds constant licht regent tijdens de race, ideaal voor de intermediates dus, dan zou het toch gek zijn om iedereen ook verplicht met de full wet te laten rijden

Comment

• Ferrari heeft de motor van Felipe Massa gewisseld. Evenwel geen straf.

Comment

• Massa zijn motor was toch net gecontroleerd? En nu steken ze er een nieuwe in??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Massa zijn motor was toch net gecontroleerd? En nu steken ze er een nieuwe in??
                                          Ja. En?

Comment

Working...
                                          X