Ze staan allemaal op inters, draai de kraan maar terug open.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2008
Collapse
X
-
Jammer van die noodzakelijke 2e stop van Hamilton. Maar niet mis gereden.
Massa heeft er niet echt veel uitgehaald. Blijft gewoon op zes staan.
En Vettel!! Mooie prestatie, al was het natuurlijk wel gemakkelijker om een grote voorsprong op te bouwen met die spray in het begin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenIk heb echt genoten van de race. Proficiat aan Vettel! Zeker verdiend (was Vettel niet de piloot die er in het begin van het seizoen steeds achteraan in het pak van de baan gemaaid werd en moest opgeven?)
Comment
-
Mooie race van Vettel, heeft verdiend gewonnen. Massa was licht teleurstellend maar kon veel erger zijn. Raikkonen was toch een grote teleurstelling hoewel hij dankzij zijn boost op het einde toch maar 2 plaatsen na Hamilton is geeïndigd. Ook goede tactische keuze van Alonso om als eerste op intermediates te rijden.
Hamilton mocht van mij toch een drive-through krijgen wegens onsportief rijgedrag. Er is een hemelsbreed verschil tussen de deur dichtdoen en zoals hij een paar keer heeft gedaan, gewoon uw tegenstander van de baan duwen. Knap van Glock dat hij zijn wagen onder controle kon houden nadat Hamilton besloten had om Glock gewoon in het natte gras te duwen. Voor de rest heeft Hamilton wel bewezen dat hij een goede regenrijder is (en nog meer dat McLaren gewoon een betere wagen heeft in de regen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMan, Singapore binnen 2 weken ziet er ook indrukwekkend uit!
Comment
-
Vettel, zotten beir !
Nice. Echt mooi, 'k ben oprecht blij voor hem. Geweldige race, in deze omstandigheden, op die leeftijd. Terechte winnaar ook, hij verkeert in bloedvorm. En 't is mooi om te zien dat de volgende generatie al klaar staat.
Voorts knappe race van Kubica ! Voordeel gehaald uit z'n strategie natuurlijk, en uiteindelijk doet hij het nog het beste van de titelkandidaten.
Ook knap van Alonso. Mooie race gereden. Hij was bij de pinken, en schakelde op het juiste moment over op intermediates. Dat was z'n sleutelmoment.
Tot slot ook nog lovende woorden voor Hamilton. Knappe inhaalmanoevres ! Jammer dat z'n snelheid volledig weg was in de slotfase.
Teleurstellingen:
-Kovalainen. Nooit bij machte om Vettel te gaan zoeken. En dat met de McLaren ...
-Raikkonen. Was nérgens. De titel mag 'm nu wel volledig op z'n buik schrijven. 3 keer achter elkaar een nulscore.
-Rosberg. Sterk in de eerste helft van de race, maar nadien teruggevallen tot de 15de positie. Jammer.
-Massa. Er zat toch ietsje meer in voor hem, denk ik.
-Hamilton. Bij momenten toch een aantal fratsen uitgehaald ... (Glock, Webber, en in mindere mate Alonso). Rijdt agressief en twijfelt geen seconde, maar 't is soms op het randje van eerlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenMooie race van Vettel, heeft verdiend gewonnen. Massa was licht teleurstellend maar kon veel erger zijn. Raikkonen was toch een grote teleurstelling hoewel hij dankzij zijn boost op het einde toch maar 2 plaatsen na Hamilton is geeïndigd. Ook goede tactische keuze van Alonso om als eerste op intermediates te rijden.
Hamilton mocht van mij toch een drive-through krijgen wegens onsportief rijgedrag. Er is een hemelsbreed verschil tussen de deur dichtdoen en zoals hij een paar keer heeft gedaan, gewoon uw tegenstander van de baan duwen. Knap van Glock dat hij zijn wagen onder controle kon houden nadat Hamilton besloten had om Glock gewoon in het natte gras te duwen. Voor de rest heeft Hamilton wel bewezen dat hij een goede regenrijder is (en nog meer dat McLaren gewoon een betere wagen heeft in de regen).
Achja, Hij heeft wel de wedstrijd weeral gekleurd.
Ik heb genoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenHamilton mocht van mij toch een drive-through krijgen wegens onsportief rijgedrag. Er is een hemelsbreed verschil tussen de deur dichtdoen en zoals hij een paar keer heeft gedaan, gewoon uw tegenstander van de baan duwen. Knap van Glock dat hij zijn wagen onder controle kon houden nadat Hamilton besloten had om Glock gewoon in het natte gras te duwen. Voor de rest heeft Hamilton wel bewezen dat hij een goede regenrijder is (en nog meer dat McLaren gewoon een betere wagen heeft in de regen).
Comment
-
Knappe race, jammer dat het zo droog was op't einde!
Knap gereden van Vettel, als 1ste starten en eindigen en mooie prestatie van Kubica ook, goede strategie, en ook hamilton mag toch wel vermeld worden.. Knappe race gereden, her en der wel iets te maar hij heeft chanse gehad dat er geen ongelukken zijn gebeurd.
Twas de moeite en ik kijk al uit naar Singapore
Comment
-
Wel grappige commentaren soms:
Toen Vettel na de race terug mooi zijn hoofdsteun en stuurwiel aan het monteren was, zei een commentator "Wat wil je, het is immers een duitser".
"Wees er maar zeker van dat morgen op de eerste pagina's van de kranten in Italië Ferrari zal staan en niet Torro Rosso. Hier is Ferrari immers een godsdienst"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenGlock, cava nog. Kan zijn dat ie 'm gewoon niet zag. Maar dat incident met Webber vond ik erger.
Edit: Ik weet het weer. En ja, dat ging er eigenlijk wel over.
Comment
Comment