Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sommige inhaalmanoeuvers waren op 't randje, maar ik vond nu niet meteen dat 'ie bestraft moest worden daarvoor. F1 is ook geen huilebaksport, hè.
er is wel een groot verschil tussen de deur dichtdoen, en iemand van de baan rijden en ik zeg dat helemaal niet omdat ik ferrari fan ben, die hadden er niets mee te maken
er is wel een groot verschil tussen de deur dichtdoen, en iemand van de baan rijden en ik zeg dat helemaal niet omdat ik ferrari fan ben, die hadden er niets mee te maken
Ja maar vorige week praatte je ook al slecht over Hamilton, en nu weer. Valt echt niet op
Maar gezien je jonge leeftijd hecht ik niet echt veel belang aan je uitspraken
Ja maar vorige week praatte je ook al slecht over Hamilton, en nu weer. Valt echt niet op
Maar gezien je jonge leeftijd hecht ik niet echt veel belang aan je uitspraken
Ik kan er toch niet aan doen dat hamilton vorige week een fout maakt, daarvoor gestraft wordt, en dan nu een heel agresieve wedstrijd rijdt omdat punten verlies terug goed te maken.
er is wel een groot verschil tussen de deur dichtdoen, en iemand van de baan rijden en ik zeg dat helemaal niet omdat ik ferrari fan ben, die hadden er niets mee te maken
Hij lag voor Glock, Glock had een milliseconde gas moeten lichten, dan was er geen probleem. Al bij al nog zeker fair. Waar staat het geschreven dat als jezelf wordt ingehaald, je de mogelijkheid moet hebben om continue volgas te kunnen geven?
Daan, heeft 'ie iemand van de baan gereden, dan? 'Ie zat met een halve auto voor Glock, die buitenkant bocht heeft ... in plaats van je dan in het gras te laten duwen, houd je wat in, vind ik. Niet dat Lewis vrijuit gaat, 't is wel quasi zeker dat 'ie de bedoeling had 't zo te spelen. Maar dat mag, het moét zelfs vind ik, je moet toch verdorie mogen racen? Met Alonso op de straight leek 't me minstens evenveel Alonso z'n "schuld" te zijn, Lewis maakt daar zeker geen bruuske richtingswisseling, Alonso daarentegen wel (die wou een beetje te snel weer in de slipstream denk ik). En op 't eind met Webber was het ook nipt, maar wederom niks aantoonbaar qua overtreding van regels.
Als we jouw ingesteldheid volgen en alles wat nog maar een béétje op vuil spel kán lijken, gaan bestraffen, dan kunnen we maar meteen de F1 opdoeken. Nogmaals : 't is geen sport voor mietjes, en in elke sport wordt er wel eens geduwd en getrokken.
De F1 is zelfs nog zeer braaf op dat vlak (en dat is het rechtstreeks gevolg van al die beperkingen die worden opgelegd door het leger azijnpissers van de FIA), in veel andere motorsporttakken gaat 't er een pak heviger aan toe ... wat 't net ook zoveel leuker maakt om naar te kijken. Duidelijke, zware agressieve moves die anderen uitschakelen, die moeten worden bestraft, dat vind ik ook. Maar als we gaan vingertje kijven voor de minste schermutseling, jongens toch, dan kunnen we net zo goed computers laten rijden en gewoon de beste auto laten winnen.
Ik kan er toch niet aan doen dat hamilton vorige week een fout maakt, daarvoor gestraft wordt, en dan nu een heel agresieve wedstrijd rijdt omdat punten verlies terug goed te maken.
Neen, da's de keuze van Hamilton, 't siert 'm, en al waren er af en toe wel dingen die fout hadden kunnen aflopen -> 'ie beging geen enkele overtreding. Integendeel ... z'n rijstijl was een droom om naar te kijken, ik wou dat er meer zo'n piloten in de F1 waren. Alonso had dat ook maar is dat wat kwijt, jammer genoeg. De Finnen lijken mij eerlijk gezegd te braaf daarvoor. Het moét niet, maar het mag wel, 't is mooi om naar te kijken.
Neen, da's de keuze van Hamilton, 't siert 'm, en al waren er af en toe wel dingen die fout hadden kunnen aflopen -> 'ie beging geen enkele overtreding.
Had Webber zijn stuur stijf gehouden, waren ze allebei uitgevallen. Spijtig dat ik nog nergens een reactie van Webber heb gevonden.
True, die zal 't niet leuk vinden, sure.
Anderzijds : Webber was de agressor, dus die moet ofwel maken dat 'ie er compleet voor zit, ofwel breek je je inhaalmanoeuver af. Dat deed 'ie, en dat 'm dat niet zint, dat kan ik geloven.
Dat Lewis z'n positie verdedigt is normaal, en sommige coureurs kunnen zich breder maken dan andere. That's the game...
Ik ben allerminst een Hamilton- of McLaren-fan (al heb ik er zeker ook niks tegen, hoe zou dat kunnen, ze leveren beide prachtprestaties en 'n mooi spektakel in een spannend seizoen), maar 'k vind dat het de laatste twee races bij sommige die-hard fans van de ene of de andere, wel een beetje de spuigaten uit loopt inzake "dat mag niet, moet bestraft worden!" of "dat was niet eerlijk!". (bedoel ik jou niet mee, B4)
Ik ben allerminst een Hamilton- of McLaren-fan (al heb ik er zeker ook niks tegen, hoe zou dat kunnen, ze leveren beide prachtprestaties en 'n mooi spektakel in een spannend seizoen), maar 'k vind dat het de laatste twee races bij sommige die-hard fans van de ene of de andere, wel een beetje de spuigaten uit loopt inzake "dat mag niet, moet bestraft worden!" of "dat was niet eerlijk!". (bedoel ik jou niet mee, B4)
I agree
Na al die saaie Ferrari-Schumacherjaren is de F1 terug spannend geworden. Alonso deed het al goed, maar de laatste 2 jaren is het kampioenschap superspannend. Nu zijn er opnieuw 3 protagonisten (Hamilton-Massa-Kubica) die nog kans maken op de titel. En we zien weer spannende races met gedurfde inhaalmaneuvres.
Dat is toch wat we willen. Anders vallen we in slaap voor de tv.
Daan, heeft 'ie iemand van de baan gereden, dan? 'Ie zat met een halve auto voor Glock, die buitenkant bocht heeft ... in plaats van je dan in het gras te laten duwen, houd je wat in, vind ik. Niet dat Lewis vrijuit gaat, 't is wel quasi zeker dat 'ie de bedoeling had 't zo te spelen. Maar dat mag, het moét zelfs vind ik, je moet toch verdorie mogen racen? Met Alonso op de straight leek 't me minstens evenveel Alonso z'n "schuld" te zijn, Lewis maakt daar zeker geen bruuske richtingswisseling, Alonso daarentegen wel (die wou een beetje te snel weer in de slipstream denk ik). En op 't eind met Webber was het ook nipt, maar wederom niks aantoonbaar qua overtreding van regels.
Als we jouw ingesteldheid volgen en alles wat nog maar een béétje op vuil spel kán lijken, gaan bestraffen, dan kunnen we maar meteen de F1 opdoeken. Nogmaals : 't is geen sport voor mietjes, en in elke sport wordt er wel eens geduwd en getrokken.
De F1 is zelfs nog zeer braaf op dat vlak (en dat is het rechtstreeks gevolg van al die beperkingen die worden opgelegd door het leger azijnpissers van de FIA), in veel andere motorsporttakken gaat 't er een pak heviger aan toe ... wat 't net ook zoveel leuker maakt om naar te kijken. Duidelijke, zware agressieve moves die anderen uitschakelen, die moeten worden bestraft, dat vind ik ook. Maar als we gaan vingertje kijven voor de minste schermutseling, jongens toch, dan kunnen we net zo goed computers laten rijden en gewoon de beste auto laten winnen.
Alleen rijdt ge in die andere sporten niet tegen 300km/u met 10m langs u betonnen muren. Natuurlijk moet er getikt en geduwd mogen worden, maar er moeten zeer duidelijke regels zijn. Niet zoals in het voetbal waarin 1 scheidsrechter een duel gewoon door laat gaan en de andere rood geeft.
Als ge pas begint te straffen voor zware agressieve moves kan het al te laat zijn.
Dat duel met Hamilton en Glock vond ik bijvoorbeeld ook wel kunnen.
Alleen rijdt ge in die andere sporten niet tegen 300km/u met 10m langs u betonnen muren. Natuurlijk moet er getikt en geduwd mogen worden, maar er moeten zeer duidelijke regels zijn. Niet zoals in het voetbal waarin 1 scheidsrechter een duel gewoon door laat gaan en de andere rood geeft.
Nascar Daar scheuren ze ook met + 300 constant op centimeters van betonnen muren...
@gTa en Roughneck...dan had Hamilton in Spa ook maar ff het voetje moeten lichten in de chicane...was al die heise errond er ook niet geweest...
Iemand in 't kletsnatte gras dwingen aan 200 per uur en iemand aantikken in een remzone terwijl dat helemaal niet nodig was...fair kun je 't alleszins niet noemen e...
Comment