Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
    @gTa en Roughneck...dan had Hamilton in Spa ook maar ff het voetje moeten lichten in de chicane...was al die heise errond er ook niet geweest...
    Iemand in 't kletsnatte gras dwingen aan 200 per uur en iemand aantikken in een remzone terwijl dat helemaal niet nodig was...fair kun je 't alleszins niet noemen e...
    Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
    Als je zegt dat Glock moest inhouden... ik vond dat Hamilton vorige week voor de chicane ook moest inhouden, maar ja
    Heeft ie na de chicane toch gedaan?

Comment

• Het was naar het schijnt al een ongeschreven regel binnen de F1 dat je de bocht na zo'n incident niemand aanvalt...blijkbaar heeft Hamilton zo zijn eigen idee over 'sportiviteit'. Populair zal hij er zich alleszins niet mee maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
        Het was naar het schijnt al een ongeschreven regel binnen de F1 dat je de bocht na zo'n incident niemand aanvalt...blijkbaar heeft Hamilton zo zijn eigen idee over 'sportiviteit'. Populair zal hij er zich alleszins niet mee maken...
        Ik denk juist van wel. Dankzij hem is er weer actie op de baan, hij is wel heel agressief maar dat is leuk om naar te kijken. Ik ben er heel zeker van dat neutrale kijkers hem zeer graag zien rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Ik denk juist van wel. Dankzij hem is er weer actie op de baan, hij is wel heel agressief maar dat is leuk om naar te kijken. Ik ben er heel zeker van dat neutrale kijkers hem zeer graag zien rijden.
          Ik zie hem ook graag rijden maar iemand het natte gras opdringen tegen 200 per uur is er wel een beetje over. Nuja, er zijn zo nog rijders die zoiets zouden durven doen.

Comment

• Bizarre race

Comment

• Ben is benieuwd... ik zie de race pas morgen, en weet op welke punten ik moet opletten

Naar wat ik hier lees zal Hamilton bij mij precies weer wat strepen bijverdienen, zalig zo'n coureur met ballen aan zen lijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                Dat kan je veronderstellen ja, maar dat weet je niet zeker . Ok, als ie op de extreme wets was blijven staan lag ie 2de, en was ie nog voorbij gestoken door velen, en zou ie aan het einde van de race ook uitkomen op P7, P8 zelfs. Toch heeft Mclaren snel en efficiënt de strategie gewijzigd van Hamilton door snel te beslissen over te stappen naar Intermediates. Maar was het opnieuw beginnen regenen dan had Hamilton de betere papieren, want dan moest ie geen 2de stop maken en was ie 2de geworden, wie weet zelfs 1ste

Dat bedoelde ik dus. Het zijn echter allemaal veronderstellingen.

Nog eens wat betreft Vettel: ik snap niet waarom iedereen in hem nu plots een mogelijke wereldkampioen ziet. Als hij de volgende races op plaatsen 10 en 8 eindigt dan is iedereen hem terug vergeten. Of is iedereen hier Button soms vergeten? Die deed twee seizoenen geleden net hetzelfde en wie spreekt nu nog van hem?

Comment

• Lekkere race. Mooie winnaar. En hamilton... Doe het maar eens twee jaar na elkaar mee strijden voor de wereldtitel. De eerste door een stommiteit verloren. Hij zal mogen opletten dat hij weer niet blundert. België en Italië waren op het randje. Maar dit jaar heeft hij ook ergens in de pitstraat op Raikkonen geknald. Dus dat zijn ook dingen die tellen.

Ik Gun het hem zeker als ferrari fan. Maar ik zie liever Massa. Vecht het uit op de grid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Dat bedoelde ik dus. Het zijn echter allemaal veronderstellingen.

Nog eens wat betreft Vettel: ik snap niet waarom iedereen in hem nu plots een mogelijke wereldkampioen ziet. Als hij de volgende races op plaatsen 10 en 8 eindigt dan is iedereen hem terug vergeten. Of is iedereen hier Button soms vergeten? Die deed twee seizoenen geleden net hetzelfde en wie spreekt nu nog van hem?
                    Omdat Vettel een talent is en dat werd wel al lang gezegd hoor
                    Zie eens met wat voor een wagen die rijdt

Steek die in een Ferrari en die wordt kampioen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Vettel wordt al een tijdje als groot talent beschouwd.

Comment

• Ik denk wel dat het ondertussen bewezen is dat Ferrari geen rommel levert aan hun partners.Getuige de zege vandaag.

Hamilton-Webber was er volgens mij ook een beetje over, maar zoiets zijn wel race incidenten en daar moeten er geen straffen voor zijn. Het is wel duidelijk dat Hamilton niet bezig is om veel vrienden te maken op de baan.
                        Last edited by Vanni; 14/09/2008, 21:29.
                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                          Vettel wordt al een tijdje als groot talent beschouwd.
                          Idd,zijn talent was al duidelijk bij zijn debuut in de Indy 06. Ik vind het wel leuk dat hij zich kan bewijzen met "mindere" wagens en rustig bouwt aan zijn carrière. k'Zou Lewis Hamilton wel es willen zien rijden in bvb een Torro Rosso of een Renault.
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• voor mij mogen ze eens iets met coulthard beginnen(straffen),dat is echt niet normaal met die kerel,een echte brokkenpiloot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                              Omdat Vettel een talent is en dat werd wel al lang gezegd hoor
                              Zie eens met wat voor een wagen die rijdt

Steek die in een Ferrari en die wordt kampioen!

Er werd net hetzelfde gezegd over Button toen hij in de F1 kwam maar er is wel iets meer nodig dan één overwinning, een hoop talent en een wagen die op het eind van het seizoen meedraait in de subtop.

Ik sluit hiermee niet uit dat Vettel een topper kan worden maar ik durf er toch aan te twijfelen.

Comment

• Alesi werd eind jaren '80 ook gezien als de opvolger van Prost. Maar na Tyrell tekende ie met hart voor Ferrari dat in een dipje ging, Williams liet ie links liggen. Het vervolg is wel bekend.
                                En dan zijn er ook talenten die het niet waar maken, cfr. Frentzen.

Comment

• Knappe spannende race!

Geluk met het weer en de juiste strategie heeft BMW beloont!

Comment

• ALS vettel ooit binnenraakt bij een topteam KAN hij het nog ver schoppen. Zo is't

Jammer voor Bourdais, die kerel heeft nu es altijd pech.
                                    Draaide op een gegeven moment gelijkaardige tijden als Vettel, maar dan +1 lap

Denk ook dat Hamilton op het einde heeft gekozen voor de zekerheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                      Ach wat een zever. Sommige manoeuvres waren op het randje, maar allemaal nog fair. Veel mensen zijn vergeten wat racen is.
                                      Vind ik ook!

Het viel mij vandaag extra op(toevallig? ) dat iedereen bang was voor straffen bij het inhalen/slippen in een bocht. Zelf Massa die terug Glock doorliet(overdreven, want zo'n actie werd voorheen nooit over gezeverd)

Op dat gebied was racen vroeger veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                        Ik denk wel dat het ondertussen bewezen is dat Ferrari geen rommel levert aan hun partners.Getuige de zege vandaag.
                                        Voor een motorbevriezing die van toepassing is zijn ze idd.(verdacht) snel geworden, alsook de betrouwbaarheid van de Ferrari's(sinds ze dit jaar van de FIA aan hune motor mochten sleutelen)!

-edit-

Bedoelt dat Ferrari er minder betrouwbaarder op geworden is
                                        Last edited by ; 14/09/2008, 23:26.

Comment

• Hopelijk slijt dat in de toekomst want vandaag was 't soms echt overdreven.

Comment

Working...
                                          X