Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 'k Heb het nie op U persoonlijk ze
    Het enige waarmee ik 'n probleem heb, is dat Hamilton geen van die 2 manoeuvres nodig had om zijn positie te behouden. Om dat dan toch op zo'n manier te doen...het agressieve om het agressieve zeg maar...ben 'k niet zo'n liefhebber van...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Helemaal correct : zinloze, bewezen agressiviteit met gevaar voor anderen, of onmiddellijke schade of nadeel voor anderen, moet bestraft worden.
      Even inpikken op Rub1nho daarnet en op wat je zelf zei in bovenstaande quote:

      Wel, dat Lewis agressief rijdt, vind ik heerlijk om zien, maar ik heb gisteren in m'n nabeschouwinkje het woord ONNODIG als dusdanig gebruikt. Dat is wat me vooral stoorde bij die drie manoeuvres. 't Soort fantasietjes dat meer bij cupraces hoort (daar is dat onschuldig zolang je niet op de achterhoek tikt) en niet bij eenzitters met de wielen open en bloot buitenboord (gevolgen kunnen navenant zijn)
      J. d'Ambrosio maakte hier ook even gewag van als co-commentator.

      Maar straffen: nee. Zulk een gedecideerde en dominante inhaalacties trouwens, zotjes
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        (om wille van het spectakel én de geloofwaardigheid van F1)
        Spektakel

        Wel een dikke vette second omtrent de inhoud, maar niet ten allen prijze dus
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

        Comment


        • Straffen vind 'k ook niet nodig, vroeg of laat krijgt hij de rekening wel es gepresenteerd...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
            'k Heb het nie op U persoonlijk ze
            Het enige waarmee ik 'n probleem heb, is dat Hamilton geen van die 2 manoeuvres nodig had om zijn positie te behouden. Om dat dan toch op zo'n manier te doen...het agressieve om het agressieve zeg maar...ben 'k niet zo'n liefhebber van...
            Ik ook ni zo, 'k zie het liever zuiver, en technisch af. Maar 'k vond het nu ook weer geen bleiten waard, z'n manoeuvers... 't Is een zeer assertieve rijstijl, ja, maar dat mag.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
              Blijkbaar denkt iedereen er hier ook zo over, dat Glock en Webber maar het voetje hadden moeten lichten in hun duel met Hamilton...dat was voor Hamilton ook de makkelijkste oplossing in Spa, hij doet het niet, en 't is de schuld van Raikkonen die te breed gaat. En nu in Monza is 't de schuld van Glock of Webber zelf...beetje serieus blijven e.
              Beide keren was 't volstrekt onnodig wat Hamilton deed. Had beide keren de beste lijn in de eerstvolgende bocht, en met ne McLaren moet ge ook nie bepaald schrik hebben dat ze dr U gaan uitaccelereren. Hij is er nu mee weg gekomen, maar als ie nie oplet gaat ie 2 jaar naeen door z'n eigen stomme fouten 't WK vergooien.
              Massa heeft ook op een agressieve manier Glock (of Trulli) ingehaald, door de 2e chicane af te snijden. Onreglementair en hij had ook zijn voetje moeten lichten.

              Een halve ronde later heeft hij Glock wel terug voorgelaten, bang voor een sanctie of op aandringen van het team.

              Comment


              • Mensen dachten dat door de straf van Hamilton in België er minder inhaalmanoeuvres gingen zijn in de toekomst maar niets is minder waar. Elke keer als er een inhaalmanoeuvre gebeurt wat legaal kantje boordje zou kunnen zijn, laat men zijn tegenstander opnieuw passeren om het dan opnieuw te proberen dus eigelijk hebben we dan 2 inhaalmanoeuvres voor de prijs van 1

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                  Mensen dachten dat door de straf van Hamilton in België er minder inhaalmanoeuvres gingen zijn in de toekomst maar niets is minder waar. Elke keer als er een inhaalmanoeuvre gebeurt wat legaal kantje boordje zou kunnen zijn, laat men zijn tegenstander opnieuw passeren om het dan opnieuw te proberen dus eigelijk hebben we dan 2 inhaalmanoeuvres voor de prijs van 1


                  Echt hè!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                    Mensen dachten dat door de straf van Hamilton in België er minder inhaalmanoeuvres gingen zijn in de toekomst maar niets is minder waar. Elke keer als er een inhaalmanoeuvre gebeurt wat legaal kantje boordje zou kunnen zijn, laat men zijn tegenstander opnieuw passeren om het dan opnieuw te proberen dus eigelijk hebben we dan 2 inhaalmanoeuvres voor de prijs van 1
                    (Te) opvallend was het dit weekend.

                    Van mijn part mag het terug een beetje minder softy. Wie iemand uitrijdt, maakt ook kans om zelf schade op te lopen.

                    Comment


                    • Nieuwtjes:

                      Lehman Brothers (dat het faïssement heeft aangevraagd) is de tweede grootste aandeelhouder van de Formule 1 met 16,8% van de aandelen. De gevolgen voor de F1 zijn nog onduidelijk.

                      Reactie van Hamilton op incident met Webber: "Ik ging binnendoor, maar ik wilde niet door het natte stuk rijden, want dan had ik de bocht niet gehaald. Hij raakte mijn voorwiel en ging maar door."

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                        Lehman Brothers (dat het faïssement heeft aangevraagd) is de tweede grootste aandeelhouder van de Formule 1 met 16,8% van de aandelen. De gevolgen voor de F1 zijn nog onduidelijk.
                        CVC Capital Partners (dat nu al 70% van de aandelen bezit) zal meer dan waarschijnlijk de 16,8% die de bank Lehman Brother bezit overkopen. Indien dit gebeurt, kan de F1 gewoon verder zijn gangetje blijven gaan.

                        Comment


                        • WRC phares op de McLarens voor Singapore
                          Dat moet een grap zijn
                          Dat moet




                          Last edited by ; 18/09/2008, 00:29.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            WRC phares op de McLarens voor Singapore
                            Dat moet een grap zijn
                            Dat moet




                            Tuurlijk is da een grap

                            Het circuit is genoeg verlicht

                            Comment

                            Working...
                            X