Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenrood kruisje
gogelen dan maar: Ligier + 1995 + nurburgring
Comment
-
Reflecterende banden bij F1-nachtrace Singapore
Pitgirls poseren met de trofee voor de winnaar van de GP van Singapore, de eerste F1-race bij kunstlicht.
Bridgestone gaat de banden van de Formule 1-bolides voor de nachtrace in Singapore voorzien van reflecterende verf. Dat meldt de Japanse bandenfabrikant op de officiële website van het F1-kampioenschap. Singapore is de eerste F1-race die 's nachts bij kunstlicht wordt verreden.
Bridgestone heeft de regenbanden en de superzachte banden voor droog weer over de gehele lengte voorzien van een witte, reflecterende streep. "We gebruiken speciale verf", zegt Hirohide Hamashima, directeur van Bridgestone Motorsport. "Het zal niets uitmaken voor het racen zelf. Voor de toeschouwers en de media wordt het wel eenvoudiger te zien welke band wordt gebruikt."
Het is de eerste keer dat de Formule 1 Singapore aandoet. De race wordt verreden op zondag 28 september. Het nachtelijke tijdstip moet extra spektakel bieden en is gunstig voor televisiekijkers in andere delen van de wereld. (novum/lpb)
bron : www.hln.be
Dit is wel een serieus bericht, in tegenstelling tot andere besproken maatregelen in de thread .
Maar de meerwaarde van dergelijke maatregel ontgaat me tot op heden wel. 't zal wel duidelijk worden zekers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenReflecterende banden bij F1-nachtrace Singapore
Pitgirls poseren met de trofee voor de winnaar van de GP van Singapore, de eerste F1-race bij kunstlicht.
Bridgestone gaat de banden van de Formule 1-bolides voor de nachtrace in Singapore voorzien van reflecterende verf. Dat meldt de Japanse bandenfabrikant op de officiële website van het F1-kampioenschap. Singapore is de eerste F1-race die 's nachts bij kunstlicht wordt verreden.
Bridgestone heeft de regenbanden en de superzachte banden voor droog weer over de gehele lengte voorzien van een witte, reflecterende streep. "We gebruiken speciale verf", zegt Hirohide Hamashima, directeur van Bridgestone Motorsport. "Het zal niets uitmaken voor het racen zelf. Voor de toeschouwers en de media wordt het wel eenvoudiger te zien welke band wordt gebruikt."
Het is de eerste keer dat de Formule 1 Singapore aandoet. De race wordt verreden op zondag 28 september. Het nachtelijke tijdstip moet extra spektakel bieden en is gunstig voor televisiekijkers in andere delen van de wereld. (novum/lpb)
bron : www.hln.be
Dit is wel een serieus bericht, in tegenstelling tot andere besproken maatregelen in de thread .
Maar de meerwaarde van dergelijke maatregel ontgaat me tot op heden wel. 't zal wel duidelijk worden zekers...
Bridgestone heeft dit bericht al minstens 2 weken geleden bekend gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
Bridgestone heeft dit bericht al minstens 2 weken geleden bekend gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHet Laatste Nieuws
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice.
Jammer dat we geen gloeiende remschijven te zien gaan krijgen.
Die dekselse deksels ook
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Even tussendoor : Net vernomen dat het beroep van McLaren tegen de tijdstraf aan het adres van Lewis Hamilton werd verworpen door de FIA gezien het beroep onontvankelijk werd verklaard. Reden : een beroep tegen een tijdstraf is onmogelijk, aldus artikel 152 van het FIA-reglement, of nog International Sporting Code...
Lewis start in Singapore met één punt voorsprong op Felipé in het rijderskampioenschap... 't zal dus retespannend worden !
OT : Ik vraag me toch af wat het effect is van regen in kunstlicht op de visibiliteit ? Hopelijk komen we er dit jaar al achter ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenEven tussendoor : Net vernomen dat het beroep van McLaren tegen de tijdstraf aan het adres van Lewis Hamilton werd verworpen door de FIA gezien het beroep onontvankelijk werd verklaard. Reden : een beroep tegen een tijdstraf is onmogelijk, aldus artikel 152 van het FIA-reglement, of nog International Sporting Code...
Lewis start in Singapore met één punt voorsprong op Felipé in het rijderskampioenschap... 't zal dus retespannend worden !
OT : Ik vraag me toch af wat het effect is van regen in kunstlicht op de visibiliteit ? Hopelijk komen we er dit jaar al achter ...
Ik haat het om 's nachts op een natte autostrade te rijden... ge ziet de lijnen dan nimeer (allee toch bijna nimeer)
Comment
-
Ik denk (en hoop) dat dit echt wel een spectaculaire race zal worden.
Gewoon al het feit dat ze voor de eerste keer in de geschiedenis van de sport 's nachts rijden...
Kunnen we vanaf heden ook een nieuwe regel invoeren voor de F1 : minstens de helft van elke race moet in de regen worden verreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDas dikke kak...
Ik haat het om 's nachts op een natte autostrade te rijden... ge ziet de lijnen dan nimeer (allee toch bijna nimeer)
Comment
Comment