Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Singapore 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Heerlijk filmpje
    op het laatste kan hij hem bijna niet inhouden van lachen

Comment

och McLaren huppelt weer 10 jaar achter de feiten.

Ligier 1995 Nurburgring, bedekt onder regen en mist

Comment

rood kruisje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          rood kruisje
          kakkerij,

gogelen dan maar: Ligier + 1995 + nurburgring

Comment

Reflecterende banden bij F1-nachtrace Singapore

Pitgirls poseren met de trofee voor de winnaar van de GP van Singapore, de eerste F1-race bij kunstlicht.

Bridgestone gaat de banden van de Formule 1-bolides voor de nachtrace in Singapore voorzien van reflecterende verf. Dat meldt de Japanse bandenfabrikant op de officiële website van het F1-kampioenschap. Singapore is de eerste F1-race die 's nachts bij kunstlicht wordt verreden.

Bridgestone heeft de regenbanden en de superzachte banden voor droog weer over de gehele lengte voorzien van een witte, reflecterende streep. "We gebruiken speciale verf", zegt Hirohide Hamashima, directeur van Bridgestone Motorsport. "Het zal niets uitmaken voor het racen zelf. Voor de toeschouwers en de media wordt het wel eenvoudiger te zien welke band wordt gebruikt."

Het is de eerste keer dat de Formule 1 Singapore aandoet. De race wordt verreden op zondag 28 september. Het nachtelijke tijdstip moet extra spektakel bieden en is gunstig voor televisiekijkers in andere delen van de wereld. (novum/lpb)

bron : www.hln.be

Dit is wel een serieus bericht, in tegenstelling tot andere besproken maatregelen in de thread .

Maar de meerwaarde van dergelijke maatregel ontgaat me tot op heden wel. 't zal wel duidelijk worden zekers...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
              Reflecterende banden bij F1-nachtrace Singapore

Pitgirls poseren met de trofee voor de winnaar van de GP van Singapore, de eerste F1-race bij kunstlicht.

Bridgestone gaat de banden van de Formule 1-bolides voor de nachtrace in Singapore voorzien van reflecterende verf. Dat meldt de Japanse bandenfabrikant op de officiële website van het F1-kampioenschap. Singapore is de eerste F1-race die 's nachts bij kunstlicht wordt verreden.

Bridgestone heeft de regenbanden en de superzachte banden voor droog weer over de gehele lengte voorzien van een witte, reflecterende streep. "We gebruiken speciale verf", zegt Hirohide Hamashima, directeur van Bridgestone Motorsport. "Het zal niets uitmaken voor het racen zelf. Voor de toeschouwers en de media wordt het wel eenvoudiger te zien welke band wordt gebruikt."

Het is de eerste keer dat de Formule 1 Singapore aandoet. De race wordt verreden op zondag 28 september. Het nachtelijke tijdstip moet extra spektakel bieden en is gunstig voor televisiekijkers in andere delen van de wereld. (novum/lpb)

bron : www.hln.be

Dit is wel een serieus bericht, in tegenstelling tot andere besproken maatregelen in de thread .

Maar de meerwaarde van dergelijke maatregel ontgaat me tot op heden wel. 't zal wel duidelijk worden zekers...
              Het Laatste Nieuws

Bridgestone heeft dit bericht al minstens 2 weken geleden bekend gemaakt.

Comment

Schone foto wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten

Bridgestone heeft dit bericht al minstens 2 weken geleden bekend gemaakt.
                  Allé, ik had er nog niks van gehoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                    Het Laatste Nieuws
                    En trouwens, Het Laatste Nieuws is wel nen goei gazet é

Comment

de eerste foto's van circuit@night;

Comment

Nice.

Jammer dat we geen gloeiende remschijven te zien gaan krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Nice.

Jammer dat we geen gloeiende remschijven te zien gaan krijgen.

Die dekselse deksels ook
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

En ze zijn bovendien retelelijk!

Niks mooier dan die zwarte deepdish schijven-met-gaten van de Nascars.

Comment

Kans op regen zit er dik in:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten

Wij worden serieus verwend dees seizoen

Comment

Even tussendoor : Net vernomen dat het beroep van McLaren tegen de tijdstraf aan het adres van Lewis Hamilton werd verworpen door de FIA gezien het beroep onontvankelijk werd verklaard. Reden : een beroep tegen een tijdstraf is onmogelijk, aldus artikel 152 van het FIA-reglement, of nog International Sporting Code...

Lewis start in Singapore met één punt voorsprong op Felipé in het rijderskampioenschap... 't zal dus retespannend worden !

OT : Ik vraag me toch af wat het effect is van regen in kunstlicht op de visibiliteit ? Hopelijk komen we er dit jaar al achter ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                    Even tussendoor : Net vernomen dat het beroep van McLaren tegen de tijdstraf aan het adres van Lewis Hamilton werd verworpen door de FIA gezien het beroep onontvankelijk werd verklaard. Reden : een beroep tegen een tijdstraf is onmogelijk, aldus artikel 152 van het FIA-reglement, of nog International Sporting Code...

Lewis start in Singapore met één punt voorsprong op Felipé in het rijderskampioenschap... 't zal dus retespannend worden !

OT : Ik vraag me toch af wat het effect is van regen in kunstlicht op de visibiliteit ? Hopelijk komen we er dit jaar al achter ...
                                    Das dikke kak...

Ik haat het om 's nachts op een natte autostrade te rijden... ge ziet de lijnen dan nimeer (allee toch bijna nimeer)

Comment

Ik kijk er alvast hard naar uit, promofilmkes zijn veelbelovend evenals de foto's van het circuit

Comment

Ik denk (en hoop) dat dit echt wel een spectaculaire race zal worden.
                                        Gewoon al het feit dat ze voor de eerste keer in de geschiedenis van de sport 's nachts rijden...

Kunnen we vanaf heden ook een nieuwe regel invoeren voor de F1 : minstens de helft van elke race moet in de regen worden verreden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Das dikke kak...

Ik haat het om 's nachts op een natte autostrade te rijden... ge ziet de lijnen dan nimeer (allee toch bijna nimeer)
                                          Dat valt nog mee. (harde) regen en lijn kiezen vind ik moeilijker.

Comment

Working...
                                          X