Zal een mooie wedstrijd worden, kijk er naar uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrNick Bekijk BerichtenZal een mooie wedstrijd worden, kijk er naar uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJammer dat we geen gloeiende remschijven te zien gaan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenach, een mooie engine blow up met de vlammen langs achter kan ook mooie plaatjes opleveren
Niemand de avondrace van de moto GP gezien? Het was daar klaarlichte dag bijna...
Pas op shots van ver zal je pas zien dat het avond is. Maar de rijbaan is compleet verlicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDenken jullie echt dat het donker gaat zijn op het circuit? Het is geen Le Mans of andere 24u race.
Niemand de avondrace van de moto GP gezien? Het was daar klaarlichte dag bijna...
Pas op shots van ver zal je pas zien dat het avond is. Maar de rijbaan is compleet verlicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
Die weersvoorspellingen voor van 't weekend zijn onwaarschijnlijk !
Zondag 28/9/2008 wordt de zwoelste dag van het weekend met een luchtvochtigheid van 80% (!) en kans op onweersbuien.
Temperatuur : 31°C
Regenkans : 60%
Wind : ZZW 14km/u
Die gasten gaan smelten in hun cockpit
Comment
-
Hamilton gaat in Singapore om 3 uur 's nachts slapen
Zo ziet het circuit er uit 'by night'.
Robert Kubica fietst over het circuit.
Lewis Hamilton wil zich zondag tot de 'Night Rider' van Singapore kronen. Zo zou hij meteen de eerste F1-piloot die een race in het donker wint en zijn voorsprong van één schamel puntje op naaste WK-rivaal Felipe Massa vergroten. Net zoals de andere piloten zal de Engelse F1-god zich niet aanpassen aan de tijdzone in Singapore, waar het zeven uur vroeger is. Zo zullen alle ramen van zijn vijfsterrenhotel dicht blijven, zal het hotelpersoneel zijn kamer 's morgens niet schoonmaken en zal de telefoonlijn van Hamiltons kamer afgesloten worden.
"Slapen en eten zoals in Europa"
"Ik zal slapen en eten zoals ik gewoon ben in Europa", aldus Hamilton. "Dat betekent in Singapore dus opstaan in de vroege namiddag om te ontbijten, 's nachts om 1 uur warm eten en gaan slapen om 3 uur. Een totaal andere voorbereiding dan wat ik gewoon ben, maar ik probeer er het beste van te maken. Onze dokter heeft een schema opgesteld waar ik me strict aan zal houden, omdat ook alle trainingssessies laat op de dag zijn. We mogen ons niet acclimatiseren aan de plaatselijke tijd."
"Veel lastiger"
"Normaal zorgt ons trainingsprogramma ervoor dat we tijdens een wedstrijdweekend pieken in de namiddag. Daarom dat het hier zo belangrijk is volgens het Europese tijdschema te blijven leven. Maar blijkbaar is niet acclimatiseren veel lastiger dan dat wel te doen. Je lichaam vraagt ernaar zich aan te passen.
"Alle vertrouwen"
Opvallend nog: de lichtmasten rond het circuit van Singapore zijn vier keer zo sterk als dat van een stadion in de Engelse Premier League. "Ik heb nog nooit 's nachts gereden, maar denk niet dat het een probleem gaat worden. Ik heb er alle vertrouwen in", besluit Hamilton.
bron : www.hln.be (jaja, ik weet het weeral het laatste nieuws ... )
Ik lag plat toen ik bovenstaand bericht las !
Kubica met de vélo, Hamilton met de gordijntjes dicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenHamilton gaat in Singapore om 3 uur 's nachts slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichtenkan ie eerst met Kimi wat gaan zuipen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtendat wil dus zeggen dat ie in europa steeds om 21u in zijn bed kruipt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje Dervo Bekijk Berichtenkan ie eerst met Kimi wat gaan zuipen.
"Ik geniet toch sowieso al meer van de avonden en van de nacht. Ik slaap graag tot 's middags dus dit is eigenlijk een perfect weekend voor mij."
Adrian Newey, de technisch directeur bij Red Bull die nog met Raikkonen werkte bij Mclaren, beaamt dat de Fin 's avonds beter presteert dan overdag.
"Ik denk dat Kimi wel in vorm zal zijn dit weekend. Hij is het gewoon om 's avonds te presteren."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenKimi kijkt zelfs uit naar deze race getuige zijn reactie:
"Ik geniet toch sowieso al meer van de avonden en van de nacht. Ik slaap graag tot 's middags dus dit is eigenlijk een perfect weekend voor mij."
Adrian Newey, de technisch directeur bij Red Bull die nog met Raikkonen werkte bij Mclaren, beaamt dat de Fin 's avonds beter presteert dan overdag.
"Ik denk dat Kimi wel in vorm zal zijn dit weekend. Hij is het gewoon om 's avonds te presteren."
Ik ben al curieus wie de eerste (k)night-rider gaat worden !
+ wie gaat lopen met de titel van de 800ste GP ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenKimi kijkt zelfs uit naar deze race getuige zijn reactie:
Comment
-
momenteel is sessie 2 bezig
link voor live stream
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenagain; dit staat allemaal in de startpost vermeld
sorry, heb er overgekeken
Comment
Comment