Handig, zo'n lampjes die groen worden als je mag vertrekken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2008
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOk ik zit opt werk, maar kan het niet laten, wie zit er momenteel met de beste kaarten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenKan iemand me eens sitrappen wat er gebeurd is het laatste half uur?
Ik was even niet aan het kijken en hamilton en massa zaten ergens in t midden ...
Comment
-
Crash van Piquet in ronde 15. Daarna heel wat pitstops, waaronder verschillende mannen die te vroeg zijn binnengekomen terwijl pit nog niet open was, met stop-en-go penalty's als gevolg.
-----------------------------
[QUOTE=Rabbit;2971949]Kan iemand me eens sitrappen wat er gebeurd is het laatste half uur?
Ik was even niet aan het kijken en hamilton en massa zaten ergens in t midden ...[/QUOTE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenKan iemand me eens sitrappen wat er gebeurd is het laatste half uur?
Ik was even niet aan het kijken en hamilton en massa zaten ergens in t midden ...
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVierdes.
Iemand trouwens al opgevallen dat er daarnet bij de pitstop van Raikonnen er een echte lollypop man stond ipv die machine?
En Massa heeft net weer 'n mooie crash veroorzaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenFout! 3e op dit moment.
Iemand trouwens al opgevallen dat er daarnet bij de pitstop van Raikonnen er een echte lollypop man stond ipv die machine?
En Massa heeft net weer 'n mooie crash veroorzaakt.
En is mij opgevallen ja, logisch ook hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenToen ik het zei vierdes, het kwam trouwens net op het scherm ook.
En is mij opgevallen ja, logisch ook hé
Eigenlijk zouden ze 't niet mogen doen, hoor. Hierbij bevestigen ze dat ze volledig 't vertrouwen kwijt zijn in die technologie en dat is als team geen goed teken.
Ik denk dat de lollypop-mannen 't na vandaag serieus te verduren gaan hebben.
Comment
-
Comment