Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eigenlijk zouden ze 't niet mogen doen, hoor. Hierbij bevestigen ze dat ze volledig 't vertrouwen kwijt zijn in die technologie en dat is als team geen goed teken.
Ik denk dat de lollypop-mannen 't na vandaag serieus te verduren gaan hebben.
Techniek heeft eens gefaald, en er is geen tijd om tijdens de wedstrijd uit te zoeken waarom. Dus zolang je niet weet waarom, niet gebruiken. Is dus perfect normaal toch dat ze dat doen, heeft niets met "volledig vertrouwen kwijt zijn in die technologie".
Techniek heeft eens gefaald, en er is geen tijd om tijdens de wedstrijd uit te zoeken waarom. Dus zolang je niet weet waarom, niet gebruiken. Is dus perfect normaal toch dat ze dat doen, heeft niets met "volledig vertrouwen kwijt zijn in die technologie".
Ge weet hoe die lollypop machine werkt? Dat groene lichtje wordt geactiveerd door 'n knop in de brandslang.
Het hing dus nog altijd af van 'n menselijke factor.
Mooi van Alonso en Renault en is hen van harte gegund !
Zeer zeker. Na de vrije trainingen was eigenlijk al duidelijk dat hij er 't beste voor stond om de race te winnen. Had ie nu geen pech gehad tijdens de kwalificaties, dan had 't hem misschien nog gemakkelijker af gegaan.
Al was de pitstop-strategie ook wel van cruciaal belang.
Alonso had het geluk aan zijn zijde, maar hij verdient het ook wel en hij had eerder dit weekend al laten zien dat hij in vorm was. Een knappe en welverdiende zege.
Rosberg behaalt ook een mooie tweede plaats, en Hamilton en McLaren zul je ook niet horen klagen.
Grote verliezer vandaag is natuurlijk Massa. 7 punten goedmaken in drie wedstrijden kan, maar zal niet simpel zijn.
Pech gisteren en veel geluk vandaag, schitterend. En hij was snel.
Hamilton heeft een goede zaak gedaan, misschien iets te voorzichtig. Hij kon makkelijk Coulthard en misschien ook Rosberg voorbij...
Maar ach, +6 punten is een schitterende zaak.
En de grote verliezer van vandaag: Ferrari, wat een geklungel. Ik lag strijk toen Massa daar op het einde van de pits stilstond en moest wachten op zijn aanrennende mecaniciens. Hij heeft ook een aardige hoeveelheid brandstof gesmost
En dan nog Kimi, 5e plaats weggegooid...
En nog eens drive through ook, en hij heeft al zoveel tijd verloren FIA = Ferrari was het zeker?
Alles was toch al verloren, dus die straf kon erbij. In Valencia kreeg hij geen straf, en nu wel omdat ze bij de FIA weten dat er dan kritiek komt en geroddeld wordt.
Wat een afgang voor Ferrari. Vreemd dat hier nog geen enkele Farrari fan is komen klagen of uithuilen, slechte verliezers blijkbaar.
Alonso is het zeker gegund na zo'n rotseizoen. Hij deed wel verschrikkelijk koel tegen Hamilton na afloop, iets wat ook wel te verstaan is maar iets wat ook veel over hem zegt.
Hamilton is hier natuurlijk de grote winnaar. Hopelijk slaat hij in Japan een nog grotere kloof.
Een grotere afgang voor Ferrari kan echt niet. Massa in de pits
Volgens mij is het nu voorgoed gedaan met dat flikkerlichtje in de pits ipv een lollypop-man (je zag het idd ook al).
En Kimi, weer niet geconcentreerd genoeg in de laatste ronden.
Proficiat Hamilton, 7 punten voorsprong. Maar McLaren ook leider in het merkenclassement!
Zeer goede tactiek, niet te veel risico's nemen.
Ook Alonso verdient natuurlijk een dikke proficiat. Als hij volgend seizoen een goede auto heeft zie ik hem met Hamilton concurreren voor de wereldkampioen-titel.
Wat een afgang voor Ferrari. Vreemd dat hier nog geen enkele Farrari fan is komen klagen of uithuilen, slechte verliezers blijkbaar.
Alonso is het zeker gegund na zo'n rotseizoen. Hij deed wel verschrikkelijk koel tegen Hamilton na afloop, iets wat ook wel te verstaan is maar iets wat ook veel over hem zegt.
Hamilton is hier natuurlijk de grote winnaar. Hopelijk slaat hij in Japan een nog grotere kloof.
Vooral een afgang voor Ferrari en Raikkonen. Massa is slachtoffer geworden van de stommiteiten van Ferrari. Massa kon niks doen aan dat pitincident. Ik ben wel blij dat het is voorgevallen. Mclaren nu aan de leiding in beide kampioenschappen.
Vooral een afgang voor Ferrari en Raikkonen. Massa is slachtoffer geworden van de stommiteiten van Ferrari. Massa kon niks doen aan dat pitincident. Ik ben wel blij dat het is voorgevallen. Mclaren nu aan de leiding in beide kampioenschappen.
Er zijn og 30 punten te verdienen dus alles is nog mogelijk.
Dat hoeft daarom niet Er kan altijd iets anders foutlopen in de technologie zelf waardoor dat lampje gaat branden.
Werkt dat niet volgens een sensor of zoiets, als de tankslang afgekoppeld wordt springt het licht op groen. Maar als die tankslang dan wat vastzit heb je natuurlijk een probleem.
Een F1wagen heeft toch spiegels? En Massa had véél eerder moeten remmen, toen hij daar bijna Sutil in de flank ramde.
En het is ook de schuld van Massa dat Sutil in de muur ging. Daar mocht hij ook een straf voor krijgen vind ik... 2 X drive-trough
Comment