Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Singapore 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb ook genoten van de race.

Sneu voor Trulli dat hij alsnog is uitgevallen

En tja zo'n dingen als bij ferrari horen niet thuis in een topteam , maar zo zie
    je dat mensen ook nog fouten kunnen maken hé.

Comment

• Nog iemand opgevallen dat er ,na 't geval Massa, gewerkt werd met een lollypopman bij Ferrari??
      Voor de rest een knappe,tactische race van Alonso & Rosberg.
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
        Leuk weetje: in de medical car (die mercedes c break amg) reed vandaag ex-formule 1 coureur Alexander Wurz.

Raikkonen heeft vandaag zonder het waarschijnlijk te beseffen een wereldrecord geëvenaard: voor de 10de keer de snelste wedstrijdronde in een seizoen. Het huidige record (ook 10 keer) staat op naam van Kimi's voorganger M. Schumacher.
        Correctie, Kimi heeft het record al eens geëvenaard in 2005! Maar hij zal waarschijnlijk dit jaar het record nog wat scherper stellen!

Comment

• Bagger!!!!

Ik heb bij mij thuis Canvas laten opneme, nu staan er mannekes met een fietske op mijnen tape

Iemand die deze race nog op kopie heeft????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Bagger!!!!

Ik heb bij mij thuis Canvas laten opneme, nu staan er mannekes met een fietske op mijnen tape

Voortaan eerst in de tv-gids kijken.

Comment

• Daar is hij nu wel niets mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Daar is hij nu wel niets mee
                Echt dan hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  Correctie, Kimi heeft het record al eens geëvenaard in 2005! Maar hij zal waarschijnlijk dit jaar het record nog wat scherper stellen!
                  Jammer voor Kimi dat ze geen punten geven voor snelste rondes.

Comment

Bagger!!!!

ik neem alle races op pc op, maar jammer genoeg was dit een race van ruim 2u en zodus een 4-5 tal GB groot..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      ik neem alle races op pc op, maar jammer genoeg was dit een race van ruim 2u en zodus een 4-5 tal GB groot..
                      Zou je die ni kunnen splitsen op 2 dvd's? Ik geef er dan wel andere in de plaats

Comment

Zou je die ni kunnen splitsen op 2 dvd's? Ik geef er dan wel andere in de plaats
                        Zoek eens spec op van 'n dual-layer dvd?

Comment

• ik twijfel of ik zelfs zo een duallayer dvd brander heb, en dan zou ik nog naar de winkel moeten achter zo een dvd'ke plus nog opsturen..

tenzij je er persoonlijk om komt dan wil ik wel eens een efforke doen

Comment

• Kunt ge da filmpje ni gwn in 2 "knippen" en dan gwn op 2 normale dvd's branden?

En Lovendegem, waar ligt da ergens?

Comment

Kunt ge da filmpje ni gwn in 2 "knippen" en dan gwn op 2 normale dvd's branden?

En Lovendegem, waar ligt da ergens?
                              ik heb eens geprobeerd om die te converteren naar divx, maar 5GB in virtualdub inladen kan m'n pc niet aan..

en vraag 2; dat ligt tussen Gent en Eeklo, zo ne km of 10 van centrum Gent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                ik heb eens geprobeerd om die te converteren naar divx, maar 5GB in virtualdub inladen kan m'n pc niet aan..

en vraag 2; dat ligt tussen Gent en Eeklo, zo ne km of 10 van centrum Gent
                                Als het u zo lukken, wil ik zeker tot daar rijden Ik bedoel dees was een race die je gwn NIET mag gemist hebben...

Comment

• Zo geweldig was hij ook weer niet. Hier en daar wel wat spektakel maar over het algemeen is het een vrij saai circuit, je kan er amper inhalen, de meeste bochten zijn krappe 90° bochten.

Comment

• euhm, integendeel.. er zijn meer inhaalmogelijkheden ivgl. met valencia en de foutenmarge is er veel kleiner..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Zo geweldig was hij ook weer niet. Hier en daar wel wat spektakel maar over het algemeen is het een vrij saai circuit, je kan er amper inhalen, de meeste bochten zijn krappe 90° bochten.
                                      'k Vond dat er toch vrij veel ingehaald werd. Al was dat soms het geval van de SC-situatie. Maar bvb de inhaalpoging van Rosberg op Trulli vond ik wel nice.

Comment

• Ik was ook teleurgesteld wat 't circuit zelf betreft. Leuk dat 't zo hobbelig was (vonken ) en ook leuk dat 't vrij donker was zodat je de blauwe vlammen zag komen uit de uitlaten in de remzones.

Comment

• Ik neem de GP's op op mijne BelgacomTV-recorder, maar ik weet langs geen kanten of en zo ja hoe ge dat moet opnemen of 't één of 't ander.

Comment

Working...
                                          X