Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Singapore 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
    Iedere wagen zou tijdens de safetycar procedure de mogelijkheid moeten hebben om te pitten en nadien opnieuw zijn plaats in te nemen waar hij zich bevond voor de safety car op het circuit kwam. Ook het tijdverschil die men opgebouwd heeft zo men moeten kunnen behouden.
    Dat hoort er nu éénmaal bij

De teams moeten maar beslissen om altijd met nog een beetje brandstof in de tank rond te rijden. De pitlane gaat bij een SC na maximum 2 ronden wel terug open. Dus moeten ze pitten als ze nog voor minimum 3 rondes brandstof hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Dat hoort er nu éénmaal bij

De teams moeten maar beslissen om altijd met nog een beetje brandstof in de tank rond te rijden. De pitlane gaat bij een SC na maximum 2 ronden wel terug open. Dus moeten ze pitten als ze nog voor minimum 3 rondes brandstof hebben.
      Ik hoop dat men deze regel in de toekomst aanpast want nu benadeeld men diegene die een voorsprong tracht bijeen te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
        Ik hoop dat men deze regel in de toekomst aanpast want nu benadeeld men diegene die een voorsprong tracht bijeen te rijden.
        Als er iets gebeurd, moeten ze allemaal de pits in. En dan mogen ze 1 voor 1 weer vertrekken volgens het tijdverschil van de ronde voor het incident?

Comment

• 't zal hier al 1000keer staan. maar dat circuit was best knap.
          ove rhet circuit bruggen waar gewone wagens overgingen. de mooie nachtverlichting, tunnels,....

zo'n nachtritten mogen ze van mij meer doen. de bolides kwamen daar mooi in uit. zeker de metalic-kleurtjes

ook wat spektakel vond ik toen (ben de namen al lang kwijt) daar geslipt was; hij vertrekt weer en nog geen 2seconden later kwakt daar ééntje voluit tegen die banden. 2 seconden vroeger en ze zaten los door elkaar.

Comment

• Dat was Massa, maar het was doordat Massa terug de baan op kwam da Sutil of Fischichella uitweek en daarop kwakte

Comment

• Kwil die race zien

Comment

• Ik ben als Ferrarifan zwaar ontgoocheld en zelfs beschaamd in wat zowel het team als de rijders de afgelopen tijd hebben laten zien. Dat grenst soms op het randje van amateurisme! Schaatst Massa er niet vanaf tijdens regen, dan parkeert Kimi hem wel in de muur als de eerste de beste rookie...

Neen, het team zoals het nu is kán gewoon geen kampioen worden.

En ik hoop écht dat Alonso volgend jaar weer mee kan strijden met de top, die kerel heeft teveel talent om daar in de middenmoot z'n tijd te verdoen.

Comment

• Het was een geklungel bij Ferrari.

Er moet orde op zaken gesteld worden en Raikkonen zou beter vervangen worden. De reden dat hij vroig jaar kampioen werd was dat de anderen ook wat punten laten liggen hadden.

En nog iets, een Iceman in een Italiaanse renstal

Comment

• het heeft lang geduurd voor het geklungel van een italiaanse stal terug naar boven kwam, maar zoals ik had verwacht valt Ferrari terug in zijn oude doen zonder Todt en Brawn.

Raikonnen rijdt ongemotiveerd rond en dat is te zien. Als Raikonnen-fan ben ik teleurgesteld en hoeft het ook voor mij niet meer. Hopen dat volgend jaar beterschap brengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten

Raikonnen rijdt ongemotiveerd rond en dat is te zien. Als Raikonnen-fan ben ik teleurgesteld en hoeft het ook voor mij niet meer. Hopen dat volgend jaar beterschap brengt
                      Ik ben ook fan van Raïkonnen, maar het lijkt wel alsof die kerel zijn ipv zijn ziel, zijn talent aan de duivel heeft verkocht. Straf genoeg heeft hij dan nog een contractverlenging getekend tem 2010!! Ik was al stilletjes aan't hopen om na 2009 Alonso er te zien rijden...ik wil die kerel echt weer aan de top zien!

En inderdaad, de tandem todt-schumacher-brawn is weg en Ferrari zit in een neerwaarse spiraal. Noch Massa, noch Raikonnen is sterk genoeg om het team als coureur te leiden/inspireren. Een eigenschap waar Schumi meesterlijk in was...

Hamilton heeft tov vorig jaar ook een gigantische stap voorwaarts gezet, van onstuimige rookie naar beheerste kalmte. Mclaren is ook heel consistent als team, waardoor ik mijn geld ondertussen op de zilverpijlen zou inzetten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Als er iets gebeurd, moeten ze allemaal de pits in. En dan mogen ze 1 voor 1 weer vertrekken volgens het tijdverschil van de ronde voor het incident?

Salokin heeft toch wel een punt. En dat was ook te zien in de race, voor de crash reed massa op 1 erna ergens vanachter? Of was er nog iets gebeurt dan? Ik weet het niet meer zo. Een beter oplossing zou zijn om de auto's af te remmen naar 80 km per uur ( of wat harder misschien om de warmte erin te houden) zoals in de pits en zodra de safeteycar weg is ze weer voluit te laten gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Salokin heeft toch wel een punt. En dat was ook te zien in de race, voor de crash reed massa op 1 erna ergens vanachter? Of was er nog iets gebeurt dan? Ik weet het niet meer zo. Een beter oplossing zou zijn om de auto's af te remmen naar 80 km per uur ( of wat harder misschien om de warmte erin te houden) zoals in de pits en zodra de safeteycar weg is ze weer voluit te laten gaan.
                          Euh...zoiets als dit is er gebeurd...

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het beeld van die hollende crew is gewoonweg hilarisch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Heeft er nu echt niemand die race opgenomen op tape?
                            Check PM
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Check PM
                              Done

Check re-PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                Euh...zoiets als dit is er gebeurd...

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het beeld van die hollende crew is gewoonweg hilarisch...
                                hmm, was dat toen, ik dacht pas later, maar ik was ondertussen aan het ontbijten Das idd wel hun eigen fout, zeer duidelijk.

Comment

• Op het moment dat Massa binnenkwam reed ie toch niet eerstes achter de SC?

Comment

• Neen, maar hij had wel P1.

En hij heeft mooi gewacht tot de pitlane open was om binnen te komen, maar ja ... Krijgt hij dan nog wel een drive-trough vanwege 'gevaarlijk-rijden-met-brandslang'.

Albers mocht het aftrappen na zo'n stunt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                                      Neen, maar hij had wel P1.

En hij heeft mooi gewacht tot de pitlane open was om binnen te komen, maar ja ... Krijgt hij dan nog wel een drive-trough vanwege 'gevaarlijk-rijden-met-brandslang'.

Albers mocht het aftrappen na zo'n stunt
                                      Niet zozeer enkel om die brandstofslang, maar hij knalde daar ei zo na op een langsrijdende Adrian Sutil toen hij wegstoof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                        Niet zozeer enkel om die brandstofslang, maar hij knalde daar ei zo na op een langsrijdende Adrian Sutil toen hij wegstoof
                                        En Massa deed net hetzelfde, allé over dat ei zo na op iemand knallen é.

Ik denk zelfs dat het eveneens Sutil was ...

Comment

• Simooooon

Comment

Working...
                                          X